Ja, ik was inderdaad een beetje gefrustreerd. Het lijkt er namelijk op alsof jij hem ontketend hebt door het eerder zogenaamd voor hem op te nemen. Daarna had hij nogal het idee tussen over intelligente mensen te zitten op wie hij af moet geven om serieus genomen te worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef -moi- het volgende:
[..]
Een beetje gefrustreerd karammel? Ik hoor het helemaal voor niemand op te nemen. Heb een eigen mening en dat is dat gids20 bij die berichtjes aardig aan het doorslaan was.
Haha.. laat hem toch lekker..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:04 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ja, ik was inderdaad een beetje gefrustreerd. Het lijkt er namelijk op alsof jij hem ontketend hebt door het eerder zogenaamd voor hem op te nemen. Daarna had hij nogal het idee tussen over intelligente mensen te zitten op wie hij af moet geven om serieus genomen te worden.
Zo denk ik er inderdaad ook over.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef -moi- het volgende:
[..]
Haha.. laat hem toch lekker..wat maakt het ook uit wat hij typt?
En Quir, aan de ene kant lach ik me 's nachts dood om de mensen die bellen naar Edward en de reacties die zij geven en aan de andere kant vind ik het ook heel erg voor die mensen en irriteer ik me dood aan hem..
Dat denken mensen ook van het riagg ( ik word geholpen ) ik heb nog nooit positieve verhalen gehoord of zelf gehad , astro tv is zo'n klein stukje in het grote geheel , het grote geheel is betreurenswaardig .quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef Karammel het volgende:
[..]
Zo denk ik er inderdaad ook over.
Aan de ene kant heb ik ontzettend veel respect voor die man dat hij zulke algemene praatjes zo specifiek weet te vertellen. Vrijwel elke keer weet hij iets los te maken in de bellers. Veel mensen hebben ontzettend veel steun aan Astro TV. Dat blijf ik toch bewonderenswaardig vinden terwijl ik weet dat het een soort van trucje is en vaak zelfs ingestudeerd.
Toch vind ik het aangrijpend dat er mensen zijn die hun hele hebben en houden in Astro TV stoppen. Mensen die geen stap zetten zonder Astro TV te raadplegen. Mensen die geld uitgeven dat ze helemaal niet kunnen veroorloven. Mensen die denken geholpen te worden door Astro TV, maar eigenlijk beter professionele hulp kunnen gebruiken. Dat vind ik betreurenswaardig.
Nu ik er zo over nadenk vind ik het er eigenlijk vrij weinig toe doen dat de verhaaltjes verzonnen zijn. Het gaat er mij voornamelijk om dat mensen afhankelijk worden van Astro TV. Ik denk dat ik er bij een volledig gecertificeerde paragnost evenveel moeite mee zou hebben.
Je alleen op astro tv richten is dweilen met de kraan open , pak alle sms diensten en ook sexlijnen aan want daar zijn mensen vast nog veel en veel meer geld kwijt aan dezelfde oplichting , nee laten we ons nu op astro tv richten en over een jaar de sexlijnen en het jaar daarop de smsdiensten , verzin regels waar meteen alles onder valt !quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:04 schreef gids20 het volgende:
Afgeven op mensen omdat ik denk dat ze overintelligent zijn? Vind je dat je overintelligent bent karammel? Bescheidenheid is niet je grootste goed, waar het om draait vergeet je , je speelt het steeds een op een. En nogmaals niemand hoeft het zgnd voor mij op te nemen, ook Moi is, zeker als het gespeeld is niet. Ik krijg eerder de indruk dat je het leuk vind om steeds af te geven op mensen.
Ik lees in je topic nu, dat mensen beter professionele hulp zouden moeten krijgen, en afhankelijk kunnen zijn van astro tv, ..dacht dat we het daar al over gehad hadden.Ik heb het geprobeerd van de grond te krijgen, een fatsoenlijke discussie, voorstellen, wat te doen, onder de naam gids 20, maar stop ermee. Dit is geen topic meer, succes met mensen afkraken, dit geldt voor iedereen die op negatieve wijze reageert. Raadslid PH van Dijk afd.Rotterdam.
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Je alleen op astro tv richten is dweilen met de kraan open , pak alle sms diensten en ook sexlijnen aan want daar zijn mensen vast nog veel en veel meer geld kwijt aan dezelfde oplichting , nee laten we ons nu op astro tv richten en over een jaar de sexlijnen en het jaar daarop de smsdiensten , verzin regels waar alles onder valt !
Bedoel je nou dat jij raadslid PH van Dijk bent uit Rotterdam?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:04 schreef gids20 het volgende:
Afgeven op mensen omdat ik denk dat ze overintelligent zijn? Vind je dat je overintelligent bent karammel? Bescheidenheid is niet je grootste goed, waar het om draait vergeet je , je speelt het steeds een op een. En nogmaals niemand hoeft het zgnd voor mij op te nemen, ook Moi is, zeker als het gespeeld is niet. Ik krijg eerder de indruk dat je het leuk vind om steeds af te geven op mensen.
Ik lees in je topic nu, dat mensen beter professionele hulp zouden moeten krijgen, en afhankelijk kunnen zijn van astro tv, ..dacht dat we het daar al over gehad hadden.Ik heb het geprobeerd van de grond te krijgen, een fatsoenlijke discussie, voorstellen, wat te doen, onder de naam gids 20, maar stop ermee. Dit is geen topic meer, succes met mensen afkraken, dit geldt voor iedereen die op negatieve wijze reageert. Raadslid PH van Dijk afd.Rotterdam.
- Ik bedoelde inderdaad 'geregeld zou kunnen worden. De wetgeving verschilt nou ook weer niet zo gigantisch veel in onze landen dat, wanneer in belgië een maximumgespreksduur mogelijk is, dat in nederland totaal niet gerealiseerd zou kunnen worden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef nienada het volgende:
[quote]Op maandag 4 augustus 2008 09:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[...]
- België is Nederland niet en dus kan dat 'vast' niet..
- Bij Astro verwijzen ze altijd naar reguliere geneeskunde dus die vlieger gaat niet op
De groetjes !quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:04 schreef gids20 het volgende:
Kijk, eindelijk een reactie waar concrete punten genoemd worden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier gaan we dan, punten waarop ik denk dat astro-tv aangepakt kan worden.
- volgens het krantenartikel van de morgen (aantal pagina's terug) is er in belgië een maximale duur per gesprek van 10 minuten (ze willen het verhogen naar 20). Zo'n gesprek met die meneer op tv duurt niet zo lang, maar een privégesprek kan uren duren en de medewerkers zullen de mensen zo lang mogelijk aan de lijn willen houden. Als zo'n maximale duur mogelijk is in belgië, moet het in nederland vast ook wettelijk geregeld kunnen zijn.
- volgens de wetgeving voor de niet-reguliere geneeskunde (ik reken de paragnosten kaartleggers ed. hier onder, ik denk dat dat regelmatig terecht is) moet men mensen nooit reguliere geneeskunde afraden en mag men niet zelfstandig diagnoses stellen. Ik heb de ervaring (uit tweede hand, dat wel) dat dit wel gebeurt. Hierop zou astro-tv aangepakt moeten worden.
- zoals bij de belspelletjes, zeggen dat er niemand aan de lijn is en vervolgens in de wacht gezet worden, is oplichting.
Ohh... Hooi!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:00 schreef gids20 het volgende:
EDWARD VAN ERP OP HYVES!!
Voor het geld wat het de mensen kost kan het geen kwaad als hij eens wat moeite doet/neemt om wat helderheid in het geheel te scheppen. En desnoods via zijn hyves want ik weiger Edward voor zijn onzin ook nog eens te spekken door hem te bellen.quote:Wel heb ik een vraag. Wat doet het er eigenlijk toe dat Edward van Erp een Hyves account lijkt te hebben? Wil je via Hyves de dialoog met hem aangaan of ben je alleen van plan hem te schofferen?
De meeste mensen zijn zielsgelukkig en tevreden nadat ze met Edward hebben gepraat een consult hebben gekregen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:35 schreef movenema het volgende:
[..]
Voor het geld wat het de mensen kost kan het geen kwaad als hij eens wat moeite doet/neemt om wat helderheid in het geheel te scheppen. En desnoods via zijn hyves want ik weiger Edward voor zijn onzin ook nog eens te spekken door hem te bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |