Ik was benieuwd hoe je zou reageren. Vandaar dat ik je even een consult gaf zoals je grote vriend Edward dat zou doen. Verder heb ik niets op de man af gespeeld. Dat 'consult' bestaat enkel uit algemene dingen zoals Edward dat ook doet. Kennelijk vat je het nogal persoonlijk op. Sommige mensen geloven heilig in de dingen die ze te horen krijgen van Edward.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef gids20 het volgende:
Jezus wat ouwehoer jij veel, de zgnd filosoof, ik zit helemaal nergens mee, en reageer net zoveel als jij !!Ik denk dat je graag frustratie bij anderen wilt voelen, je gaat op de persoon mailen, we hebben het over astro-tv, verveling? ik ben niet boos niet gefrustreerd, heb een leuk leven, en een uitstekende carriere opgebouwd, heb jij eigenlijk wel werk, verveel je je? Als je je tot niets geroepen voelt, stop dan met reageren....tot zover karammel.
Ik denk dat als je zelf al vindt dat je niet intelligent bent en zegt een gevoelsmens te zijn, dat je op je klompen moet aanvoelen dat we Karammel allemaal niet kennen en niet zullen kennen aan de hand van zijn posts. Ik vond het op zich prima inhoudelijk posts.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:42 schreef gids20 het volgende:
Hoi moi, tweede keer lees ik je fijne standpunt t.o van mij, we zijn niet allemaal zo intelligent als karammel, niettemin laat ik mij door niemand kommanderen vragen te beantwoorden, en ach wat is :intelligentie:? ik ben een gevoelsmens....ik denk dat karammel mensen wil :pakken: die hij denkt aan te kunnen, wel een fijne gedachte als je met woorden strooit waarvan je denkt dat de ander er niet tegenop kan, maar dat doet me niets.Voorlopig krijgt astro tv negatieve aandacht, en dat is de bedoeling, je zou het nog positief kunnen noemen.Ik ben nieuw hier, dus men probeert uit te dagen, leuk, maar onzinnig.groet.
Alsof je bij korrelatie terecht kan met vragen waar je tegenaan loopt op paranormaal gebied , je kan wel iedereen als labiel bestempelen maar er zijn ook heel veel mensen die gewoon informatie willen of inzicht in wat er met hen gebeurd in het dagelijks leven .quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:52 schreef gids20 het volgende:
Ik ben niet zo intelligent als karammel!!, hahahaha, niet cynisch bedoeld hoor.trouwens was ik het wel, zou ik dat over mezelf niet zeggen, en wat is intelligentie nou helemaal, zijn e.q is niet hoog, je moet anderen niet naar beneden willen halen. maar we blijven bij astro-tv, dat is het topic. Ik kan mij voorstellen als mensen dit op tv zien, dat men wil/gaat bellen, moet men zelf weten, maar niemand van deze gasten is geregistreerd. dan zou je nog kunnen stellen dat niemand verplicht is te bellen, maar je hoort veel labiele mensen, die gewoon korrelatie etc kunnen benaderen, maar nee, dit effekt is mooi, snel, en duur!
Mijn excuses. Ik dacht dat iedereen hier vrij was in zijn doen en laten. Ik was me er niet van bewust dat ik eerst toestemming nodig zou moeten hebben om vragen te stellen. Ik stel namelijk vragen om duidelijkheid te krijgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:48 schreef gids20 het volgende:
Ik heb nooit gevraagd of jij mij vragen wilt stellen, mijn topic is een mening over astro-tv, niet meer, niet minder.Je verdraait de zaken ook, ik! vond dat jij het op de man ging spelen.Ook heb ik geen moeite met ouwehoeren, als het maar gaat om hoe te werk te gaan...nogmaals een verzoek aan mij gesteld door stichting skepsis, die trouwens Edward van Erp op de voet volgen.Dan heb ik over de SP al geschreven dat het jammer is , dat zij alleen willen aanpakken het aantal keren bellen en er niet doorkomen.Ik weet dat zij broadcasting sbs 6 benaderd hebben, maar geen antwoord gekregen hebben.Hoe te bewijzen dat het allemaal trucs zijn, forereffekt, coldreading , dat wordt moeilijk, daar ben ik geen expert in. Het zou niet alleen over astro-tv moeten gaan, neem die sekslijnen, ben ik niet tegen , natuurlijk rotzooi, maar wat denk je van het aantal kinderen die deze zooi ook zien?
Die jij blijkbaar als redder in nood ziet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:05 schreef gids20 het volgende:
Hehe al 10 keer over de stichting skepsis geschreven.
Of je leest een keer wat ik schrijf.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef gids20 het volgende:
Waarom denk je dat nou, dat de stichting skepsis als de redder in nood ziet?, je zou kunnen! denken, dat alle beetjes helpen. Kom eens met iets positiefs, maar misschien vindt jij het prima, astro-tv, ik zie liever dat de kabel voor iets anders gebruikt wordt, dus doen we ons best deze zooi eraf te krijgen, hoe?, tja, daar denken we over na.
Wacht.... hoor jij het nu niet voor gids20 op te nemen? Hoor jij niet Maedel af te vallen omdat ze kritiek uit?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:07 schreef -moi- het volgende:
of je draaft nu even echt helemaal door gids20
Een beetje gefrustreerd karammelquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Karammel het volgende:
[..]
Wacht.... hoor jij het nu niet voor gids20 op te nemen? Hoor jij niet Maedel af te vallen omdat ze kritiek uit?
![]()
Wat kun je doen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef gids20 het volgende:
Dat komt omdat jullie zo intelligent zijn, bij mij heeft dat tijd nodig.Ik weet trouwens ook niet eens wie de tokkies zijn.waar je je al niet mee bezig houdt.Wat me wel opvalt is, dat iedereen tokt maar nergens mee komt.Stichting skepsis , 50.000 man naar den Haag, sp inlichten, broadcasting sbs6 weer!!! mailen heeft geen zin is de reactie.Concreet voorstel niet gehoord, waarvan ik dacht, zoooooo dat zouden we kunnen doen.En of ik nou wel of niet slachtoffers help, heeft niets met astro-tv te maken.Een proces aanspannen zoals maedel schrijft , nou nou wat een plan. dat je dat kan bedenken, knap hoor. En ik blijf erbij je hoeft niet te reageren, of het moet uit irritatie zijn, nou dat heb ik met astro-tv. Wat ik wel door heb, is dat jullie astro-tv /belspellen ook maar niks vinden, maar dat was 10 topics terug al duidelijk, nogmaals niemand doet een voorstel.het wordt een onderlinge irritatie, dat is dus duidelijk de bedoeling niet.mijn vraag was: wie ergert zich aan astro tv en de rest, en wat kunnen we doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |