abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60501773
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef gids20 het volgende:
Jezus wat ouwehoer jij veel, de zgnd filosoof, ik zit helemaal nergens mee, en reageer net zoveel als jij !!Ik denk dat je graag frustratie bij anderen wilt voelen, je gaat op de persoon mailen, we hebben het over astro-tv, verveling? ik ben niet boos niet gefrustreerd, heb een leuk leven, en een uitstekende carriere opgebouwd, heb jij eigenlijk wel werk, verveel je je? Als je je tot niets geroepen voelt, stop dan met reageren....tot zover karammel.
Ik was benieuwd hoe je zou reageren. Vandaar dat ik je even een consult gaf zoals je grote vriend Edward dat zou doen. Verder heb ik niets op de man af gespeeld. Dat 'consult' bestaat enkel uit algemene dingen zoals Edward dat ook doet. Kennelijk vat je het nogal persoonlijk op. Sommige mensen geloven heilig in de dingen die ze te horen krijgen van Edward.

Toch valt het te betreuren dat ze afhankelijk worden van Astro TV. Daarom vind ik ook dat er bepaalde dingen niet kloppen. Ze maken inderdaad misbruik van de mens.

Ook ben je heel goed in het ontwijken van mijn vragen. Als ik jou iets vraag dan stel ik die vraag niet, omdat ik daar zelf antwoord op zou kunnen geven. Dan vraag ik me enkel af hoe jij daar over denkt. Vooralsnog lijkt het alsof je je heel druk maakt om iets zonder aan te kunnen wijzen wat je niet aan staat. Dat betreur ik. Ik hoopte dat je mij zou kunnen vertellen wat nou precies de punten waren waar jij je zo aan kon storen.

Ik ouwehoer inderdaad veel. Erg jammer dat jij daar moeite mee lijkt te hebben. Het was niet mijn bedoeling om hier ruzie te gaan maken, maar blijkbaar vind jij het wel nodig om dingen persoonlijk te gaan spelen.

Verder reageer ik enkel omdat dit mij interesseert. Ik ben benieuwd hoe de overheid Astro TV van plan is aan te gaan pakken.

Je geeft aan op het internet zoveel mogelijk te ageren tegen Astro TV. Ben je hiernaast nog bezig om stappen te ondernemen tegen hetgeen je aan het bestrijden bent? Misschien weet jij meer dan dat ik weet over dit onderwerp. Dan zou ik je hier graag nog wat vragen over stellen. Weet jij hoe de SP dit gaat aanpakken?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60505638
Ik heb nooit gevraagd of jij mij vragen wilt stellen, mijn topic is een mening over astro-tv, niet meer, niet minder.Je verdraait de zaken ook, ik! vond dat jij het op de man ging spelen.Ook heb ik geen moeite met ouwehoeren, als het maar gaat om hoe te werk te gaan...nogmaals een verzoek aan mij gesteld door stichting skepsis, die trouwens Edward van Erp op de voet volgen.Dan heb ik over de SP al geschreven dat het jammer is , dat zij alleen willen aanpakken het aantal keren bellen en er niet doorkomen.Ik weet dat zij broadcasting sbs 6 benaderd hebben, maar geen antwoord gekregen hebben.Hoe te bewijzen dat het allemaal trucs zijn, forereffekt, coldreading , dat wordt moeilijk, daar ben ik geen expert in. Het zou niet alleen over astro-tv moeten gaan, neem die sekslijnen, ben ik niet tegen , natuurlijk rotzooi, maar wat denk je van het aantal kinderen die deze zooi ook zien?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:26:05 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60506100
Het is toch goed dat het bellen word aangepakt ? dan heb je meteen alle geldkloppers ongeacht het onderwerp , sexlijnen kost ook handen vol met geld
Strijd tegen het paranormale in het algemeen is zinloos , het is juist goed dat het zoveel op tv is , ook kinderen maken het mee en het zou schadelijk zijn als het een taboe onderwerp is en blijft en ze er niet over kunnen praten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60506214
zo karammel, volgens mij weet jij donders goed dat gids20 niet op de manier gaat reageren als jij wil, zodat je op zijn reactie weer een irritante ik-ben-zo-intelligent reactie kan plaatsen. Laat gids20 maar in zijn waarde zou ik zeggen.. kom op, dit is Fok! Mensen spuien irritaties in dit topic en de meesten hebben niet het vermogen om er daadwerkelijk iets aan te doen, hoe graag ze ook willen..
Strawberry Flavour..
pi_60506305
Hoi moi, tweede keer lees ik je fijne standpunt t.o van mij, we zijn niet allemaal zo intelligent als karammel, niettemin laat ik mij door niemand kommanderen vragen te beantwoorden, en ach wat is :intelligentie:? ik ben een gevoelsmens....ik denk dat karammel mensen wil :pakken: die hij denkt aan te kunnen, wel een fijne gedachte als je met woorden strooit waarvan je denkt dat de ander er niet tegenop kan, maar dat doet me niets.Voorlopig krijgt astro tv negatieve aandacht, en dat is de bedoeling, je zou het nog positief kunnen noemen.Ik ben nieuw hier, dus men probeert uit te dagen, leuk, maar onzinnig.groet.
pi_60507068
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:42 schreef gids20 het volgende:
Hoi moi, tweede keer lees ik je fijne standpunt t.o van mij, we zijn niet allemaal zo intelligent als karammel, niettemin laat ik mij door niemand kommanderen vragen te beantwoorden, en ach wat is :intelligentie:? ik ben een gevoelsmens....ik denk dat karammel mensen wil :pakken: die hij denkt aan te kunnen, wel een fijne gedachte als je met woorden strooit waarvan je denkt dat de ander er niet tegenop kan, maar dat doet me niets.Voorlopig krijgt astro tv negatieve aandacht, en dat is de bedoeling, je zou het nog positief kunnen noemen.Ik ben nieuw hier, dus men probeert uit te dagen, leuk, maar onzinnig.groet.
Ik denk dat als je zelf al vindt dat je niet intelligent bent en zegt een gevoelsmens te zijn, dat je op je klompen moet aanvoelen dat we Karammel allemaal niet kennen en niet zullen kennen aan de hand van zijn posts. Ik vond het op zich prima inhoudelijk posts.

Anyhew, ik stoorde mij ook in zo'n mate aan zulke televisie dat ik er niet meer naar kijk. Niet dat ik veel keek, maar de amusementswaarde is er niet en ook inhoudelijk is het niet wat ik interessant vind.

Ik dacht trouwens in het begin dat het een ander was. Ik heb namelijk ooit een bruine jongen gast gezien en die kon echt helemaal niets. Ik kreeg gewoon plaatsvervangde schaamte. Volgens mij was het op RTL4 met zo'n oude blonde belspel presenatrice ernaast om 'de bellers' af te kappen als bleven doorvragen.

Oh wat erg om dat te zien. Maar goed, ik geloof Sonja dan weer wel. Ik geloof ook dat het kan. Ik geloof niet in organisaties die er veel geld mee verdienen. Dat klopt gewoon niet, als jij een gave hebt gekregen, dan moet je hem ook ten dienste stellen voor de mensheid.
Sat
Chit
Ananda
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:41:13 #182
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60507262
Ik geloof ook wel dat het kan en los van astrotv
er geld voor vragen op zich vind ik ook niet verkeerd , het kost iemand wel tijd en energie .
pi_60507434
Ik ben niet zo intelligent als karammel!!, hahahaha, niet cynisch bedoeld hoor.trouwens was ik het wel, zou ik dat over mezelf niet zeggen, en wat is intelligentie nou helemaal, zijn e.q is niet hoog, je moet anderen niet naar beneden willen halen. maar we blijven bij astro-tv, dat is het topic. Ik kan mij voorstellen als mensen dit op tv zien, dat men wil/gaat bellen, moet men zelf weten, maar niemand van deze gasten is geregistreerd. dan zou je nog kunnen stellen dat niemand verplicht is te bellen, maar je hoort veel labiele mensen, die gewoon korrelatie etc kunnen benaderen, maar nee, dit effekt is mooi, snel, en duur!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:20:08 #184
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60507797
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:52 schreef gids20 het volgende:
Ik ben niet zo intelligent als karammel!!, hahahaha, niet cynisch bedoeld hoor.trouwens was ik het wel, zou ik dat over mezelf niet zeggen, en wat is intelligentie nou helemaal, zijn e.q is niet hoog, je moet anderen niet naar beneden willen halen. maar we blijven bij astro-tv, dat is het topic. Ik kan mij voorstellen als mensen dit op tv zien, dat men wil/gaat bellen, moet men zelf weten, maar niemand van deze gasten is geregistreerd. dan zou je nog kunnen stellen dat niemand verplicht is te bellen, maar je hoort veel labiele mensen, die gewoon korrelatie etc kunnen benaderen, maar nee, dit effekt is mooi, snel, en duur!
Alsof je bij korrelatie terecht kan met vragen waar je tegenaan loopt op paranormaal gebied , je kan wel iedereen als labiel bestempelen maar er zijn ook heel veel mensen die gewoon informatie willen of inzicht in wat er met hen gebeurd in het dagelijks leven .
dat is er nu toch niet ? je moet wel gaan naar mensen die daar ervaring mee hebben of ermee werken anders kom je geen stap verder want die ander kan er niks mee , ( jij stuurt iedereen bij voorbaat naar korrelatie ) dat is ook geen helpen of een alternatief .
pi_60508123
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:48 schreef gids20 het volgende:
Ik heb nooit gevraagd of jij mij vragen wilt stellen, mijn topic is een mening over astro-tv, niet meer, niet minder.Je verdraait de zaken ook, ik! vond dat jij het op de man ging spelen.Ook heb ik geen moeite met ouwehoeren, als het maar gaat om hoe te werk te gaan...nogmaals een verzoek aan mij gesteld door stichting skepsis, die trouwens Edward van Erp op de voet volgen.Dan heb ik over de SP al geschreven dat het jammer is , dat zij alleen willen aanpakken het aantal keren bellen en er niet doorkomen.Ik weet dat zij broadcasting sbs 6 benaderd hebben, maar geen antwoord gekregen hebben.Hoe te bewijzen dat het allemaal trucs zijn, forereffekt, coldreading , dat wordt moeilijk, daar ben ik geen expert in. Het zou niet alleen over astro-tv moeten gaan, neem die sekslijnen, ben ik niet tegen , natuurlijk rotzooi, maar wat denk je van het aantal kinderen die deze zooi ook zien?
Mijn excuses. Ik dacht dat iedereen hier vrij was in zijn doen en laten. Ik was me er niet van bewust dat ik eerst toestemming nodig zou moeten hebben om vragen te stellen. Ik stel namelijk vragen om duidelijkheid te krijgen.

Ondertussen heb je in deze post wel een aantal antwoorden gegeven waar ik erg blij mee ben. Zo kan de SP blijkbaar alleen iets doen tegen het aantal keer dat men er niet doorkomt. Dan ben ik benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Nu gebeurt het nog regelmatig dat de presentatrice aangeeft dat de lijnen open zijn terwijl dat niet het geval is. Zullen ze alleen deze uitspraken gaan verbieden? Een andere mogelijkheid is dat ze alleen met directe lijnen gaan werken. Dan zijn ze óf in gesprek óf je komt er doorheen.

Op de rest van de punten denkt de SP dus niets te kunnen maken. Dat vind ik een ontzettend belangrijk gegeven. Bedankt voor die informatie.

Nogmaals, ik ben hier niet om te stoken. Ik stel alleen maar kritische vragen en ik was er niet vanuit gegaan dat jullie daar moeite mee zouden hebben. Ik denk dat het een goede zaak is als je dingen van verschillende standpunten probeert te bekijken om zo een goede afweging te kunnen maken.
pi_60508150
Nee, ik stuur niet iedereen naar korrelatie, misschien de mensen die in de problemen zitten, dan nog staat het hen vrij. Problemen lost astro-tv niet op. heb je wel gehoord hoe algemeen die consulten zijn, vast wel. Wil men naar een paragnost, ga dan naar een geregistreerde.Dan weet je wat het kost per uur, en hoef je niet a euro 30 te bellen voor een consult van 2 minuten van een of andere lapzwans. En daar gaat het nu om, dat bellen, en doorverwezen worden.Ik weet het , eigen verantwoording, vind ik niet altijd.
pi_60519846
iemand als eens op de site van stichting skepsis gekeken? aanrader
pi_60521895
Hehe al 10 keer over de stichting skepsis geschreven.
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:21:38 #189
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60522478
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 08:05 schreef gids20 het volgende:
Hehe al 10 keer over de stichting skepsis geschreven.
Die jij blijkbaar als redder in nood ziet.
De Stichting Skepsis zit naar mijn idee altijd alleen maar heel zuur te mekkeren aan de zijlijn ipv dat ze nou gewoon concreet iets doen.
En nogmaals, dit heeft niks te maken met de zogenaamde paranormale kwaliteiten van die lui, maar met de manier waarop ze ze aan de mens brengen.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_60522742
Och gids 20 NATUURLIJK!! Het was toch ook jou topic las ik heel goed hoor
pi_60523396
Waarom denk je dat nou, dat de stichting skepsis als de redder in nood ziet?, je zou kunnen! denken, dat alle beetjes helpen. Kom eens met iets positiefs, maar misschien vindt jij het prima, astro-tv, ik zie liever dat de kabel voor iets anders gebruikt wordt, dus doen we ons best deze zooi eraf te krijgen, hoe?, tja, daar denken we over na.
pi_60523459
Sin pensar, sin amicidad, sin preguntas, sin claridad, sin esperanza, sin reer, sin leer ,no hay siempre un solucion....poesia de G Lorca..
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:12:57 #193
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60524000
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef gids20 het volgende:
Waarom denk je dat nou, dat de stichting skepsis als de redder in nood ziet?, je zou kunnen! denken, dat alle beetjes helpen. Kom eens met iets positiefs, maar misschien vindt jij het prima, astro-tv, ik zie liever dat de kabel voor iets anders gebruikt wordt, dus doen we ons best deze zooi eraf te krijgen, hoe?, tja, daar denken we over na.
Of je leest een keer wat ik schrijf.
Dat tokkie-achtige gegil van jou ben ik wel zat eigenlijk. Er zijn zoveel mensen die altijd maar staan te roepen over het leed dat hen aangedaan wordt, en het ligt dan vooral niet aan hen zelf, en ook moeten anderen het oplossen. En ik begin een beetje te denken dat jij één van hen bent.

DIen een klacht in, span een proces aan, bel naar voorlichting van RTL, richt een club op, hou een handtekeningenactie, ga slachtoffers helpen, maar kap met dat geschreeuw van uit een hoekje.

Voor alle duidelijkheid (en als je gewoon mijn posts gelezen had, dan wist je dat wel) ik vind Astro-TV nergens voor nodig, maar dat vind ik van ShopSuus ook, en van Belspellen met geldkoffers, en van die webcamsnollen ook. We zijn het met elkaar eens.
Waar we het niet met elkaar eens zijn is de aanpak.

Ik vind namelijk dat Skepsis er niks me te maken heeft.
50.000 man naar Den Haag slaat nergens op. Mensen boeit het niks...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_60530504
zozozozoz boos? beetje karammelachtig, hoewel die excuus aanboodt...dit topic gaat over astro-tv, dus! Als je er niet tegen kan, moet je niet reageren, kort lontje, jammer, en als je schermt met de tokkies, zou je wel eens familie kunnen zijn. Gewoon van dit topic wegblijven, erger je je ook niet. groet.
pi_60530602
O ja, kan natuurlijk ook zijn, dat je zo boos bent, omdat je de vorige topic niet kan ontleden, gewoon vertalen, anders laat je even iemand helpen...enne denk je dat ik stop omdat jij mijn gegil zat ben?, Ach...nergens wat in te brengen of te vertellen soms? help jij slachtoffers? graag gedetailleerd waar je helpt.
pi_60531888
of je draaft nu even echt helemaal door gids20
Strawberry Flavour..
pi_60532640
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:07 schreef -moi- het volgende:
of je draaft nu even echt helemaal door gids20
Wacht.... hoor jij het nu niet voor gids20 op te nemen? Hoor jij niet Maedel af te vallen omdat ze kritiek uit?

Mijn advies aan gids20. Lees de reactie van Maedel nog eens goed door. Daar geeft ze duidelijk aan wat ik al eerder probeerde te verwoorden. Helaas is het nog steeds niet overgekomen.
pi_60537078
Dat komt omdat jullie zo intelligent zijn, bij mij heeft dat tijd nodig.Ik weet trouwens ook niet eens wie de tokkies zijn.waar je je al niet mee bezig houdt.Wat me wel opvalt is, dat iedereen tokt maar nergens mee komt.Stichting skepsis , 50.000 man naar den Haag, sp inlichten, broadcasting sbs6 weer!!! mailen heeft geen zin is de reactie.Concreet voorstel niet gehoord, waarvan ik dacht, zoooooo dat zouden we kunnen doen.En of ik nou wel of niet slachtoffers help, heeft niets met astro-tv te maken.Een proces aanspannen zoals maedel schrijft , nou nou wat een plan. dat je dat kan bedenken, knap hoor. En ik blijf erbij je hoeft niet te reageren, of het moet uit irritatie zijn, nou dat heb ik met astro-tv. Wat ik wel door heb, is dat jullie astro-tv /belspellen ook maar niks vinden, maar dat was 10 topics terug al duidelijk, nogmaals niemand doet een voorstel.het wordt een onderlinge irritatie, dat is dus duidelijk de bedoeling niet.mijn vraag was: wie ergert zich aan astro tv en de rest, en wat kunnen we doen.
pi_60537159
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Karammel het volgende:

[..]

Wacht.... hoor jij het nu niet voor gids20 op te nemen? Hoor jij niet Maedel af te vallen omdat ze kritiek uit?

Een beetje gefrustreerd karammel ? Ik hoor het helemaal voor niemand op te nemen. Heb een eigen mening en dat is dat gids20 bij die berichtjes aardig aan het doorslaan was.
Strawberry Flavour..
pi_60537519
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef gids20 het volgende:
Dat komt omdat jullie zo intelligent zijn, bij mij heeft dat tijd nodig.Ik weet trouwens ook niet eens wie de tokkies zijn.waar je je al niet mee bezig houdt.Wat me wel opvalt is, dat iedereen tokt maar nergens mee komt.Stichting skepsis , 50.000 man naar den Haag, sp inlichten, broadcasting sbs6 weer!!! mailen heeft geen zin is de reactie.Concreet voorstel niet gehoord, waarvan ik dacht, zoooooo dat zouden we kunnen doen.En of ik nou wel of niet slachtoffers help, heeft niets met astro-tv te maken.Een proces aanspannen zoals maedel schrijft , nou nou wat een plan. dat je dat kan bedenken, knap hoor. En ik blijf erbij je hoeft niet te reageren, of het moet uit irritatie zijn, nou dat heb ik met astro-tv. Wat ik wel door heb, is dat jullie astro-tv /belspellen ook maar niks vinden, maar dat was 10 topics terug al duidelijk, nogmaals niemand doet een voorstel.het wordt een onderlinge irritatie, dat is dus duidelijk de bedoeling niet.mijn vraag was: wie ergert zich aan astro tv en de rest, en wat kunnen we doen.
Wat kun je doen?

Je kan met 50.000 man naar Den Haag gaan en heel hard roepen dat je het er niet mee eens bent. Daar krijg je ongetwijfeld publiciteit door en dan is het maar te hopen dat een politieke partij het oppakt. Een handtekeningenactie heeft het zelfde effect.

Al vraag ik me af wat je daarmee bereikt. De SP is er namelijk al mee bezig. Die denken Astro TV alleen aan te kunnen pakken op het feit dat je er zo moeilijk doorheen komt. Aangezien de politiek er al mee bezig is vraag ik me af waarom je dan in godsnaam naar Den Haag zou gaan. Als Agnes Kant dan naar buiten komt om uit te leggen dat het al op de agenda staat zullen jullie allemaal betutteld staan te kijken.

Als je denkt dat de politiek er te soft mee om gaat kan je zelf een ander plan bedenken. Met het bedenken daarvan was ik bezig. Waar denk jij Astro TV op aan te kunnen pakken? Er zijn ongetwijfeld meer punten te bedenken zijn waar ze over de schreef gaan. Daar denkt de SP niets te kunnen halen. Als jij nou wel gelooft in een andere aanklacht moet je daar zelf iets mee gaan doen. Klaag ze zelf aan.

Of werk die aanklacht zelf helemaal uit en stuur het op naar de SP. Wellicht kunnen ze er iets mee. Als jij precies aan weet te wijzen waarom en op welke punten Astro TV over de schreef gaan het je misschien een punt. Door alleen te zeggen dat het oplichterij is kom je niet verder. Wat is precies oplichterij en waarom? Dat zijn dingen die er toe doen.

Kortom, de politiek is er al mee bezig. Je zou dus alleen af kunnen wachten. Door met 50.000 man naar Den Haag te gaan werk je alleen maar mensen op hun zenuwen die beter hun tijd in Astro TV kunnen stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')