quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:23 schreef Topspin het volgende:
Ik snap niet dat RTL zoiets doet uitzenden, je haalt toch mooi je imago weg door die troep op tv te laten verschijnen. RTL is zo nu en dan best een goede zender, vooral RTL 5 en RTL 7 kan ik vaker waarderen maar die rotzooi haalt die waardering helemaal weg. Gaat natuurlijk om het geld, geld schijnt belangrijker te zijn dan hoe je als zender jezelf profileert.
Hebben jullie die aflevering gezien waar die ene te gast was die oranje-gek is. Ben ff zijn naam kwijt, die mafketel die altijd commercieel bezig is met het koningshuis. Hij had in die aflevering een handboei om waar een of andere cabaratier die Kamphuis heet aan vast zat die onder de tafel zat omdat hij zich schaamde om op tv te komen daar. Cabaratier zat onder de tafel verstopt en zei zo nu en dan dat hij niet in beeld wilde komenMij ontging even de bedoeling ervan en snap nog steeds niet wat ze nu ermee wilden bereiken.
Meest vage wat ik ooit gezien heb op tv. Sloeg echt totaal en dan ook totaal nergens op. Niet alleen die handboei maar ook die onzinnige praat van die paragnost over het leven van die oranje-gek. Erge is dat die uitzending ook nog eens vaker herhaald wordt, heb hem al een aantal keren zien langskomen tijdens het zappen.
Oh jaquote:
Ik herkende hem eerst niet eens... moest echt luisteren naar zn stemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef TLC het volgende:
En ook Bassie zit er, jee wat is die afgezakt
Nou daar heb je geen bewijs voorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:14 schreef gids20 het volgende:
Natuurlijk is het coldreading.
Is dit for real ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Peekaboo het volgende:
Ik vind het idee op zich leuk, dat je via de tv met mediums kan praten.
Ik geloof ook wel dat dat kan, omdat energie overal kan komen.
Maar er zijn zeker figuren bij waar ik mijn vraagtekens bij heb.
Ik heb zelf eens een keer met Sonia gebeld, ik kwam er wonder boven wonder na 1 keer bellen door.
maar wat ze zei, klopte heel erg!
als ze het aan een ander had verteld had het nergens op geslaan, dus dat vond ik toch wel knap.
Het is ook de enige die ik goed vind.
ze verteld buiten de uitzending om ook nog intressante dingen, waar je wel wat aan kunt hebben, bijv het gebruik van edelstenen, bachbloesems, oefeningen enz.
Maar dan nog vind ik het concept niet goed....
je probeert toch mensen te laten bellen door te zeggen, ik heb nu niemand in de uitzending!!!
de mensen zijn nu allemaal naar het werk, dus maak hier gebruik van..belleb bellen bellen!!!!
en dat is niet goed.
als je in het spirituele gelooft dan hoort dit er zeker niet bij.
waarom niet gewoon een normale uitzending, en dat er dan mensen kunnen bellen voor normaal tarief ofzo...
en niet zo op de tellsel manier.
en dan nog even mijn mening over edward..tsja...zodra hij op tv verschijnt krijg ik al de rillingen, ik kan niet naar die man luisteren!
de stem, de houding...ik weet niet.
misschien is het allemaal wel echt hoor, zou kunnen, maar ik heb er niets mee.
Ik heb ook wel verhalen gehoord over kenissen in mijn omgeving die een telefoonrekening hadden van over de 200 euro, en van een uitkering rond moeten komen...
maar ja, in wanhoop proberen ze dan een soort van antwoord te krijgen, en als je 1 keer belt wil je daarna nog een paar keer bellen, het werkt verslavend.
maar je kunt er dus iets aan doen:
http://www.sp.nl/nieuws/actie/sterrenbeeldmelkkoe/
Die ''consulten'' die je op tv ziet, zijn gewoon korte algemene verhaaltjes. Deze kosten ook 1,30 per gesprek. Waar echt mee verdiend wordt, zijn de persoonlijke consulten à 80 ct/minuut. Hier kan je wel eindeloos je verhaal kwijt en dat kan voor sommigen wel een uitlaatklep zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
sowiezo zet ik mijn vraagtekens bij "readings" ( heet dat bij astrologen ook zo?) via de telefoon.. je kent iemand niet, je ziet iemand niet en aan de reacties kun je ook niet zien of je in de goede richting zit. En mensen mensen die bellen zijn vaan zo "labiel" en overdonderd door alles wat er gebeurd dat ze toch wel zeggen dat het klopt. Dingen als " je moet een moeilijke keuze maken" heeft natuurlijk iedereen wel.
Dat kan handig zijn voor beeldvorming omdat hij doet aan foto-reading, daar kun je enorm veel achtergrond info over een persoon van krijgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja en dat je iemand niet kan zien: Die astrokerel van mn ma heeft haar foto gevraagd (voor zijn beeldvorming blabla) en die heeft ze gemaild naar hem. Ik weet niet of het de normale gang van zaken is, maar ik vond het wel vreemd.
Elk weldenkend persoon laat zich helemaal niet in met dit soort personen en programma's.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:56 schreef nienada het volgende:
Vanmorgen keek ik even naar astro tv op NET5. Daar zat ´paragsnost´ Edward van Erp..
Mensen kunnen bellen hun naam doorgeven en terwijl ze de laatste letter van hun naam uitspreken heeft Edward een verhaaltje in rap tempo zonder na te denken nog wel of zich in te voelen en ratelt over de beller of was hoe de bellers in ekaar steken.
Maar het is ONGELOOFLIJK hoe DOM die gast ouwehoert, het is zo dom. Hij gooit er nog wat tspreekwoorden en woorden in (die niet van toepassing zijn) die leuk klinken en eindigt na´t geratel met `en tot zover Katrien´ of wie dan ook.
Ben benieuwd wat de meningen zijn over deze Edward
Tja, het probleem dat ze hebben is natuurlijk dat als ze dit aanpakken,quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef gids20 het volgende:
Stichting skepsis en sp bij nova, onderzoeken deze oplichterij!
Wie zegt dat het oplichterij is? jij?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef gids20 het volgende:
Stichting skepsis en sp bij nova, onderzoeken deze oplichterij!
Da's net zoiets als zeggen dat die belspelletjes goed bezig waren, immers "als het niet goed was zou er niemand bellen".quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie zegt dat het oplichterij is? jij?
Gegeven is dat er wellicht 100.000 telefoontjes per dag binnen komen, als het allemaal niet zou helpen zou het programma dan nog bestaan?
Of je belt nogmaals omdat je geen zak begreep van wat ze de eerste keer nou zeiden - omdat het wat algemeen geneuzel was, of simpelweg compleet niet van toepassing was op jouw situatie.quote:ik bedoel, als het niet werkt bel je niet nogmaals.. je belt nogmaals omdat je goede ervaringen had.
Op dezelfde manier waarop mensen een algemene horoscoop uit een magazine op zichzelf kunnen betrekken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:23 schreef Summers het volgende:
Ik heb een half uurtje gekeken naar edward en zijn verhalen zijn toch verschillend beller na beller , je kan dan wel roepen , algemeen verhaal maar meestal herkenden mensen zich er toch wel in . plus hoe algemeen kan je een verhaal verzinnen als je alleen maar een naam hoeft te zeggen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |