De TT is uiteraard gebasseerd op mensen die houden van volle smaken van melk...en yoghurtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef Jipje het volgende:
Echt, ieuw! Ik vind het maar een vieze TT....
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij is dit de meest dubbelzinnige TT die we ooit gehad hebben
Ik doe het niet meer iigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige die een topic met zo'n TT kan openen
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Jullie weten hoeveel moeite mij dit kost hè
Hetzelfde als roken bij iemand die net gestopt is
[..]
Ik doe het niet meer iig
Ja beetje vunzig hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef Jipje het volgende:
Echt, ieuw! Ik vind het maar een vieze TT....
Een beetje vunzig, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
Ja beetje vunzig hoor!
Vandaag gaat zwaar worden denk ik
Maar van mn coach nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:45 schreef Jipje het volgende:
van mij mag je hoor...
Hoezo zwaar ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja beetje vunzig hoor!
Vandaag gaat zwaar worden denk ik
Ze weet precies wat ze doetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n topic openen, en dan snel weggaan
[..]![]()
Ja. Ik gooi zojuist mn thee om en tis pas 10 uur..quote:
quote:
kan ik me niet toevallig een verhaal herinneren dat je dat pasgeleden ook al eens deed?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik gooi zojuist mn thee om en tis pas 10 uur..
quote:
Iddquote:
Je drinkt je thee toch niet met melk hèquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik gooi zojuist mn thee om en tis pas 10 uur..
Nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan ik me niet toevallig een verhaal herinneren dat je dat pasgeleden ook al eens deed?
quote:
quote:[..]
Je drinkt je thee toch niet met melk hè
Nou dat was ik zeer zeker niet. Ik heb geen naaldhakkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook. Maar ook iemand met thee, en rennend op naaldhakken
ja.. jij was het toch niet Pili?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook. Maar ook iemand met thee, en rennend op naaldhakken
Have fun!quote:
Sommige mensen hebben echt een luizenleven...quote:
Heejquote:
Je weet de reden ook nog?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Jipje het volgende:
Sommige mensen hebben echt een luizenleven...
Gestrest omdat mijn scriptie bijna af moet zijn en daardoor ben ik ook geïrriteerd door collega´s die DU in plaats van NL schrijven en referentienummers opgeven van appartementen die helemaal niet online staanquote:
Dat soort momenten moet je inderdaad echt vol benutten! Ik krijg dat soort momenten altijd vlak voor de pauze, ook erg fijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
Ik had gisteren eigenlijk niet moeten stoppen, gisteren zat ik in een typ-flow maar nu komt er niets meer uit
Ja, ik weet het.. maar ik moet straks wel in hartje zomer gaan afstuderenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt een luizenleven...
Goedemorgen!
Das een nutteloze postquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:03 schreef Yesse het volgende:
Laalallalaalaaaaaaaaaaaaaalalaaaaa la la la la la la la la la la
Vervelendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
Heb het gewoon even gehad bij deze stage geloof ik...
Ik krijg die momenten dus als iedereen het licht uit doet in het kantoor om half 6quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
Dat soort momenten moet je inderdaad echt vol benutten! Ik krijg dat soort momenten altijd vlak voor de pauze, ook erg fijn.
Niet nutteloos, want ik liet zien wat ik op mijn stage doe, en dat is on-topicquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Das een nutteloze post
Maar wel een gezellige
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet nutteloos, want ik liet zien wat ik op mijn stage doe, en dat is on-topic
Kun je hier ook niet komen zingen, lijkt me wel gezelligquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
Niet nutteloos, want ik liet zien wat ik op mijn stage doe, en dat is on-topic
Komt dat door een soort schuldgevoel, dat je aan het eind altijd het idee hebt dat je te weinig hebt gedaan en door dat gevoel min of meer wordt gedwongen te gaan werken. En dat dan de woorden er ineens uitschieten? Ik wou dat ik gewoon op elk moment van de dag inspiratie had...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg die momenten dus als iedereen het licht uit doet in het kantoor om half 6
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
ik doe mee met dansen, alalalaaaaaa, mooi weer![]()
The summer is magic, is magic, whoohooohoooo
[Après-ski modus]quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg die momenten dus als iedereen het licht uit doet in het kantoor om half 6
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[Après-ski modus]
JA WIJ DOEN HET LICHT WEL UIT!
[/Après-ski modus]
Ja dat snap ik ook niet... Mijn vriend wil dat dus ook perse zien... Maar halverwege valt ie altijd in slaapquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
Ik ben ook best moe.. Zat gisternacht nog even de finale te kijken van het EK '88 met dat schitterende doelpunt van Marco van Basten![]()
Maar waarom zenden ze dat nou pas zo laat uit?
Uitzending gemist FTW!.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
Ik ben ook best moe.. Zat gisternacht nog even de finale te kijken van het EK '88 met dat schitterende doelpunt van Marco van Basten![]()
Maar waarom zenden ze dat nou pas zo laat uit?
Ik kan niet slapen als er ook maar iets aanstaat dus ik heb netjes afgekeken......................quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet... Mijn vriend wil dat dus ook perse zien... Maar halverwege valt ie altijd in slaapEn laat de tv aanstaan...
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet... Mijn vriend wil dat dus ook perse zien... Maar halverwege valt ie altijd in slaapEn laat de tv aanstaan...
![]()
De hoogtepunten van die wedstrijden zo vaak gezien.. dan hoef ik ook niet de hele wedstrijd meer te zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
fuck ja.. niet aan gedacht. Oh en nu ik erbij nadenk hebben ze daar ook gewoon zo'n tv recorder waarmee je programma's kan opnemenquote:
Geen idee waarom..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Komt dat door een soort schuldgevoel, dat je aan het eind altijd het idee hebt dat je te weinig hebt gedaan en door dat gevoel min of meer wordt gedwongen te gaan werken. En dat dan de woorden er ineens uitschieten? Ik wou dat ik gewoon op elk moment van de dag inspiratie had...![]()
ik doe mee met dansen, alalalaaaaaa, mooi weer![]()
The summer is magic, is magic, whoohooohoooo
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Yeah stagebeoordeling net binnengekregen.
Een 8.7, kan met een goed gevoel nu op vakantie
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Yeah stagebeoordeling net binnengekregen.
Een 8.7, kan met een goed gevoel nu op vakantie
Met beide eens...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
Zeg, als iedereen hier zo slaperig blijft doen val ik straks nog echt in slaap
[..]![]()
Vakantie, wil ik ook![]()
Lekker vroeg weg vanmiddagquote:
quote:
* denkt nog eens terug aan z'n knusse bedje terwijl de regen tegen de ramen tiktquote:
Het is een mooie oefening voor mequote:
Ah, je hebt er ook zin inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef jna het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen...
*zucht*quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
* denkt nog eens terug aan z'n knusse bedje terwijl de regen tegen de ramen tikt![]()
![]()
Misschien weer even wachten tot half 6quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee waarom..Ik had het opeens, en had de hele dag al wel een hoop gedaan. Nu moet ik nog even de laatste paar woorden en komt er niks uit mijn handen
Die van mij blijven nog 2,5 week wegquote:
Gaat dan toch ook wat doen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik verveeeel me
Is iedereen in slaap gevallen ofzo
Die van mij zijn bijna nooit wegquote:
Weet niet of dat handig is, zit hier redelijk op het zichtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef jna het volgende:
Is er geen online spel wat we met z'n allen kunnen spelen ?
Jaaaa, maar niks lukt enzoquote:
Zeggen dat het nodig is voor je studiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van mij zijn bijna nooit weg
[..]
Weet niet of dat handig, zit hier redelijk op het zicht
Ik ken het! gister wou iets zorgen dat ik een pizza in de oven gooide ofzo...Ik ging vis met gebakken aardappeltjes en bruine bonen met uit eten...quote:
En nu doet je toetsenbord het niet meer?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het! gister wou iets zorgen dat ik een pizza in de over gooide ofzo...Ik ging vis met gebakken aardappeltjes en bruine bonen met uit eten...
De vis verbrande, de aardappletjes bijna, maar alleen omdat me huisgenoot zei: volgens mij gaat dat niet goed...En ik trok ipv bruine bonen witte bonen in tomatensaus open![]()
En ik lief alles omver en stuikelde bijna met me eten![]()
Maar ik heb gvd gebakken aardappeltje en witte bonen in tomatensaus gegeten
en nog een beetje typtering vandaag?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het! gister wou iets zorgen dat ik een pizza in de over gooide ofzo...Ik ging vis met gebakken aardappeltjes en bruine bonen met uit eten...
De vis verbrande, de aardappletjes bijna, maar alleen omdat me huisgenoot zei: volgens mij gaat dat niet goed...En ik trok ipv bruine bonen witte bonen in tomatensaus open![]()
En ik lief alles omver en stuikelde bijna met me eten![]()
Maar ik heb gvd gebakken aardappeltje en witte bonen in tomatensaus gegeten
Misschien hangen er rare stoffen in dat laboratoriumquote:
En nu reageert ze niet meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
Misschien hangen er rare stoffen in dat laboratorium
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:05 schreef jna het volgende:
nog maar 6 uur
Rock 'n Rollquote:tutututututuuuu tutututuuuuu (luistert 3fm)
Ik doe hier ook nog wat hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu reageert ze niet meer![]()
Caaaallliiii !!!!!!!!
Ik zit achter een zuurkast....En heb wel eens een hele sterke chloor geur gezetenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien hangen er rare stoffen in dat laboratorium
Kijk zie jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit achter een zuurkast....En heb wel eens een hele sterke chloor geur gezetenBeetje is zelfs lekker maar hier had ik na 1 minuut hoofdpijn van
Moe je nie boos doenquote:
Ach, het belangrijkste snap ik wel uit je postsquote:Maar heb geen zin fatsoenlijk te typenMoet voor me verslag ook al
Vanavond pasta makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Moe je nie boos doen
Ik was ongerust![]()
[..]
Ach, het belangrijkste snap ik wel uit je posts
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Kijk zie je
klein beetje ervaringsdeskundige
Oke....en hoeveel weeg jij ongeveer? met jouw:' ik wil vet' eetstijlquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
Eerst maar eens eierkoek eten
En niet volgens Sonja, want er zit een goeie laag boter op![]()
Ik zou het eigenlijk niet eens weten, maar ik vraag me af of ik boven de 70 kom. En 1.90 m langquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Californium het volgende:
Oke....en hoeveel weeg jij ongeveer? met jouw:' ik wil vet' eetstijl
Als je er maar genoeg water bij doet, zodat het niet droogkooktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Vanavond pasta maken...even kijkn hoe goed dat gaat
Lange dunne slungelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet eens weten, maar ik vraag me af of ik boven de 70 kom. En 1.90 m lang
Ik zal vanavond eens wegen, das lang geleden
He he ging meer over de saus...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg water bij doet, zodat het niet droogkookt
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij er nou eigenlijk uitzietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet eens weten, maar ik vraag me af of ik boven de 70 kom. En 1.90 m lang
Ik zal vanavond eens wegen, das lang geleden
Iedereen z'n beeld van Piles is vervormdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij er nou eigenlijk uitzietWant mijn beeld van jou is volgens mij echt vervormd
Ik dacht dat jij meer van de tosti's was, en je username een typfout bevattequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Als het pasta maken niet lukt moet je mij maar bellen, ik ben de pasta master
Ben ik toch wel benieuwd hoe jouw beeld van mij isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:20 schreef Yesse het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij er nou eigenlijk uitzietWant mijn beeld van jou is volgens mij echt vervormd
Working on itquote:
Nou niet bepaald 1 beeld ,het is meer als ik mensen in de trein zie ofzo dan koppel ik ze altijd aan een paar mensen van hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
Ben ik toch wel benieuwd hoe jouw beeld van mij is
[..]
Dat doet iedereen denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
Nou niet bepaald 1 beeld ,het is meer als ik mensen in de trein zie ofzo dan koppel ik ze altijd aan een paar mensen van hierOok als ik al weet hoe die persoon er uit ziet, alleen dan gaat het wat makkelijker.
Dat wordt foto's maken in de trein!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou niet bepaald 1 beeld ,het is meer als ik mensen in de trein zie ofzo dan koppel ik ze altijd aan een paar mensen van hierOok als ik al weet hoe die persoon er uit ziet, alleen dan gaat het wat makkelijker.
quote:
Ik ben benieuwd hoe mensen denken dat ik eruit zie...en wat ze over mij denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
Al ben ik wel benieuwd hoe iedereen echt over mij denkt enzo
Wel minder leukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Of ik stuur Yesse een foto van mezelf, dat is mss makkelijker
Al ben ik wel benieuwd van wat voor mensen ze dan een foto neemt
Dat gaat zeker niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
post m dan gewoon hier.. Dan doen wij ook allemaal![]()
Het lukt wel...normaal...maar als het net zo gaat als gisterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Als het pasta maken niet lukt moet je mij maar bellen, ik ben de pasta master
Precies. Maak een fotoboek aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
post m dan gewoon hier.. Dan doen wij ook allemaal![]()
En ik ben 1 van de grootste voetballers ooit. YESquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef Jipje het volgende:
Mijn beeld van Piles is dat plaatje van emEn dat heb ik bij iedereen
Dus nico lijkt op stewie
En Yesse is een gummybeertje
enz enz...
'quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef Jipje het volgende:
Dus nico lijkt op stewie
enz enz...
Ik ben een alienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
En ik ben 1 van de grootste voetballers ooit. YES![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Het lukt wel...normaal...maar als het net zo gaat als gisterdan branden de uien en bosuitjes aan, gooi ik er nootmuskaat in ipv basilicum en valt de pan van het vuur ofzo
Ik ben Nick Cavequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef Jipje het volgende:
Dus nico lijkt op stewie
enz enz...
Ik heb kruidnagels...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]die nootmuskaat ipc basilicum doet het.
Kruidnagels ipv peper
Meisje toch...
Jij was een kangeroe, en nu een koe?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef Jipje het volgende:
Dus nico lijkt op stewie
enz enz...
Weet ik tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb kruidnagels...maar gelukkig gooi ik nergens peper in
Mocht het niet lukken dan koop ik een pizzaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik toch
Mocht het niet lukken hoor ik het wel
Ooit. Misschien. Moet ik eerst leuke foto's hebben, en kijken of mezelf wel op internet wil hebbenquote:
zelfde probleem hiero...geen leuke foto'squote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ooit. Misschien. Moet ik eerst leuke foto's hebben, en kijken of mezelf wel op internet wil hebben
Kom je m dan hier opsmikkelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken dan koop ik een pizza
Ja. een koe die een auto omstootquote:
Owja? Waar dan? Of bedoel jeje reacties? We zijn gewoon erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, dat halen we niet uit je reacties hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ooit. Misschien. Moet ik eerst leuke foto's hebben, en kijken of mezelf wel op internet wil hebben
Staat al zoveel van me op internet...
Wordt een leuke meet danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:35 schreef Jipje het volgende:
Zoals ik al eerder eens gezegd heb, ik herken mensen aan de UI's... niet aan de username
Hij is 1.90 en minder dan 70 kilo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Owja? Waar dan? Of bedoel jeje reacties? We zijn gewoon erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, dat halen we niet uit je reacties hoor...
Nee, weet ik. Maar ik vertel al zoveel hier, waar ik woon is redelijk makkelijk te vinden, waar ik werk is te gokken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:35 schreef Jipje het volgende:
Owja? Waar dan? Of bedoel jeje reacties? We zijn gewoon erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet, dat halen we niet uit je reacties hoor...
Ik moest lachen toen ik het net op de radio hoorde.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:27 schreef nicomart het volgende:
http://www.nu.nl/news/159(...)e_vertrektijden.html
Lekker makkelijk.. Dan kunnen ze ook niet zeggen dat ze vertraging hebben
Ik ben een gummibeertjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef Jipje het volgende:
Dus nico lijkt op stewie
enz enz...
Nu we het over Gummibeertjes hebben. Hoe eten jullie die? Ik flikker altijd het hele zakje in 1 keer naar binnen, anders beleef ik er geen plezier aan.quote:
Dat gaat echt een zooitje worden...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het net op de radio hoorde.
omdat we je anders komen opzoeken? En dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar ik vertel al zoveel hier, waar ik woon is redelijk makkelijk te vinden, waar ik werk is te gokken.
En om dan ook nog foto's erbij te zetten is voor mij nog ff iets teveel
Je moet ze in het water gooien, dan worden ze groterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Nu we het over Gummibeertjes hebben. Hoe eten jullie die? Ik flikker altijd het hele zakje in 1 keer naar binnen, anders beleef ik er geen plezier aan.
Zien we z'n archief?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
omdat we je anders komen opzoeken? En dan?
Dan gaan we de meet bij piles thuis houdenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik eet ze lichaamsdeel voor lichaamsdeel. Eerst koppie eraf en dan de armpjes en dan de beentjes enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Nu we het over Gummibeertjes hebben. Hoe eten jullie die? Ik flikker altijd het hele zakje in 1 keer naar binnen, anders beleef ik er geen plezier aan.
En dan vragen aan een medewerker bij de NS... wanneer gaat de trein naar Eindhoven... uhm.. tussen nu en 10 minuten.quote:
Inderdaad, en in de metro heb je meestal maar 2 mogelijkheden qua perron.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan vragen aan een medewerker bij de NS... wanneer gaat de trein naar Eindhoven... uhm.. tussen nu en 10 minuten.
Mooi dat ze een soort van metro idee in willen stellen, maar die geven nog altijd een melding wanneer de metro/tram wordt verwacht
Gaat niet om jullie, maar om mensen die hier ook mee kunnen lezenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
Dat zou ik dan niet eens zo'n slecht idee vindenquote:
Kinderfeestjes-flashbackquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:42 schreef Jipje het volgende:
Je moet ze in het water gooien, dan worden ze groter
vind het prima hoorquote:
Ach, 1 foto voor de beeldvorming?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat niet om jullie, maar om mensen die hier ook mee kunnen lezen
[..]
Dat zou ik dan niet eens zo'n slecht idee vinden
Ruimte zat hier
quote:Vrouwen laten hun borsten vergroten, gezicht botoxen, vet afzuigen, navel piersen en de bikinilijn harsen, maar anale sex, ho maar, want dat doet zeer...
Met zn allen in tenten op de campingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat niet om jullie, maar om mensen die hier ook mee kunnen lezen
[..]
Dat zou ik dan niet eens zo'n slecht idee vinden
Ruimte zat hier
Haha waar heb je dat nou weer vandaan? Ik epileer mijn wenkbrauwen ook met 1 haar per dag, want dat doet ook zeerquote:
quote:
Binnenkort misschienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:51 schreef Jipje het volgende:
Ach, 1 foto voor de beeldvorming?
Anders blijf je zo'n hamster/cavia voor me
quote:
Oja, beverquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort misschien
En het is een bever
Ik vertoonde enige overeenkomst op het gebied van het gebit, dus vandaar dat ik die naam gekregen heb
[..]![]()
Ik haat camperenquote:
Stond in het onderschrift van een andere user hier op fokquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha waar heb je dat nou weer vandaan? Ik epileer mijn wenkbrauwen ook met 1 haar per dag, want dat doet ook zeer.
Ja, zo schiet het lekker opquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:57 schreef jna het volgende:
nog maar 5 uur
De meet hier wordt dan wel de 2e meetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
Anders ik wel , maar het is wel gezellig en dichter bij huis dan Utrecht
Wie had die camper ook alweer?quote:
Je woont op een camping?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zo schiet het lekker op
Weet je wat me wel verbaasd trouwens, dat nog niemand opzoek gegaan is naar de camping waar ik woon
Of ben ik de enige die zo nieuwsgierig is
Ojaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n![]()
[..]
Niet zoals jij denkt
We hebben een mini-camping thuis
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:02 schreef Leinonlein het volgende:
Oh iemand heeft hier japanse mix, die gaat eraan
Zoveeeel ruimte hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:04 schreef Jipje het volgende:
een minicamping thuisjullie hebben daar nog de ruimte voor
Ik ben gewoon aan het werkquote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
Ik heb net besloten dat ik me weer meer bezig ga houden met tennissenHet lijkt me wel weer hip
Kan je nog meedoen aan wimbledonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
Ik heb net besloten dat ik me weer meer bezig ga houden met tennissenHet lijkt me wel weer hip
125 Kcal per 30 gramquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben lekker met Google Analytics aan het stoeien en Japanse mix aan het eten. Iemand enig idee of die dingen erg ongezond zijn?
We gaan straks sushi eten dus ik moet me even inhouden met die nooitjes
Shit inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt me tegen van je
Ik had minstens iets over ballen verwacht
Wat kom je hier doen danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 4 verslagen ingeleverd, ik heb WEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
Nee, daar ben ik zuinig opquote:
Heel misschien, nee maar ik denk dat ik met hard werken nog wel een aardig niveautje kan halenquote:
Ja op deze leeftijd is de tennisleraar opeens een stuk interessanterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heel misschien, nee maar ik denk dat ik met hard werken nog wel een aardig niveautje kan halenIk vond het vroeger altijd leuk maar saai om te trainen
Jij ongelofelijk vervelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan![]()
Ksssssttt![]()
Bartje
Goed bezig
Nog plannen om het te gaan vieren?
Mijne is bijna klaar....De 1e ruwe versie dan hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 4 verslagen ingeleverd, ik heb WEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
Tennissersquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja op deze leeftijd is de tennisleraar opeens een stuk interessanter
Stuur eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne is bijna klaar....De 1e ruwe versie dan he
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar was meer een vraag of je nog iets ging doen dit weekendquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar je gaat het wel vieren vanavondquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij ongelofelijk vervelen![]()
Uuhm neeIk vier zulke dingen nooit
Ohquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar was meer een vraag of je nog iets ging doen dit weekend
Als ie klaar is wel misschien...quote:
Oh dat is best veelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
125 Kcal per 30 gram![]()
Je kunt beter een solero of calippo eten volgens ola
Doe dat maar!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Of ik stuur Yesse een foto van mezelf, dat is mss makkelijker
Al ben ik wel benieuwd van wat voor mensen ze dan een foto neemt
Yesse heeft geheimhoudingsplicht als coach zijndequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
Doe dat maar!
Ja weet ik, maar misschien laat ze hem per ongeluk een keer zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse heeft geheimhoudingsplicht als coach zijnde
Zo onhandig is ze dan ook wel weerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef Bravebart het volgende:
Ja weet ik, maar misschien laat ze hem per ongeluk een keer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Slijmbalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo onhandig is ze dan ook wel weer
Maar als ik een foto stuur mag jij m ook zien hoor
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:39 schreef Yesse het volgende:
Tennissers
Ja, dankje, mn eetlustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhWeet ik ff niet, mn hoofd staat nog in verslag-modus
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zijn inderdaad lekkere hapjes
Jammie Jammie Jammie![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar je vergeet toch niet zomaar dat je pas 9 uur in je bed ligt lijkt mequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]Als ik vol in mn verslag zit kan ik ook prima vergeten te eten en drinken
9 uur pas?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar je vergeet toch niet zomaar dat je pas 9 uur in je bed ligt lijkt me
Oh morgen bedoel jequote:
als de selectie ook puur op uiterlijk mag worden gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:44 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer zal nudisten tennis een Olympische sport worden?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:39 schreef Yesse het volgende:
Tennissers
Dat is inderdaad geen strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levenswerk: Berlijn Blog.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
als de selectie ook puur op uiterlijk mag worden gedaan
Jij wil Mauresmo naakt zienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:44 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer zal nudisten tennis een Olympische sport worden?
dan kan je net zo goed een gemiddelde vent uit de sportschool daar neerzetten. Die 2 vind ik toch net iets te groot hoor.quote:
Pff kan er toch ook weinig aan doen dat dat zo klote s?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Zit weer op te drogen hier
precies..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed een gemiddelde vent uit de sportschool daar neerzetten. Die 2 vind ik toch net iets te groot hoor.
eens isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
Zo, lunch is weer binnen, en we zijn over de helft vandaag
ah ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:10 schreef jna het volgende:
Het was ook niet serieus dat ik de williams zusjes naakt zou willen zien
Die 2 zijn gespierder dan ik volgens mij
Ondertussen wel ja, maar ja het is wel de meeste legale manier.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:21 schreef nicomart het volgende:
godver.. net een beetje zitten bellen naar 538 om kaarten te winnen voor het EK, maar denk dat het goedkoper is om zo'n kaartje gewoon te kopen
Is het weer zover. Misschien moet ik ook maar eens gaan luisteren dan. Alleen hebben ze altijd van die hoerenmuziekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:21 schreef nicomart het volgende:
godver.. net een beetje zitten bellen naar 538 om kaarten te winnen voor het EK, maar denk dat het goedkoper is om zo'n kaartje gewoon te kopen
Ik werk tegenwoordig alleen op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je ziek ofzo?Het is vrijdagmiddag hoor
Ik luister tegenwoordig alleen nog maar thuis naar 538... onderweg meestal naar 3FM.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Is het weer zover. Misschien moet ik ook maar eens gaan luisteren dan. Alleen hebben ze altijd van die hoerenmuziek
2 jaar geleden was het inderdaad wel spannend ja met die kaarten van zo'n handelaar. Ging bidden door die poortjes en kwam er juichend uitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ondertussen wel ja, maar ja het is wel de meeste legale manier.
Tja, ik kan het wel waarderen. Maar ik wil je niet aanmoedigen, want dat is weer een beller extraquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Is het weer zover. Misschien moet ik ook maar eens gaan luisteren dan. Alleen hebben ze altijd van die hoerenmuziek
uurtje of 3? Als ik klaar ben iigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, nou weten we het wel ja![]()
Wat is optijd?
even langs school dan enzo...Stomme kut leraren!! nog steeds niets gehoord dus hequote:
Beter dat je wat deuren gaat intrappen danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
even langs school dan enzo...Stomme kut leraren!! nog steeds niets gehoord dus he
Het is ook overal hetzelfdequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Californium het volgende:
even langs school dan enzo...Stomme kut leraren!! nog steeds niets gehoord dus he
Ik ken hetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is ook overal hetzelfde
Bedroevend af en toe
En iedereen maar klagen over zijn/haar school. Maar stiekem is het overal hetzelfdequote:
Jeroen en Wiet,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je wat deuren gaat intrappen dan
nog 3 uurquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
Zo, heb even wat papieren teruggelegd in het archief. Wel weer genoeg gedaan![]()
En hoe was je opblaaspoop er vandaag aan toequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
Zo, heb even wat papieren teruggelegd in het archief. Wel weer genoeg gedaan![]()
Zo:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
En hoe was je opblaaspoop er vandaag aan toe
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
En hoe was je opblaaspoop er vandaag aan toe
quote:
Dan gaat het dus goed met d'rquote:
Nee, bij mij zijn ze altijd echt.quote:
Je bedoelt dat ie zo klein isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
ze schrikt nog steeds van het formaat?
Foto's gemaakt met een electronen microscoopquote:
ahaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik probeerde er ook een keer iets positiefs van te maken voor Piles..
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Foto's gemaakt met een electronen microscoop
quote:
Ik weet hetquote:
Woohoo Nerd Alert Woohooquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ideeen voor de nieuwe TT?....Nieuwe topic zet ik wel klaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Jipje het volgende:
Nieuwe tt: Waar pili foto's post?
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben, foto's. We zijn zo lief voor em geweestquote:
Nou laatste naampost is ook al lang geledenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef jna het volgende:
Piles krijgt dalijk nog meer naamtopics dan Yesse
Er is maar 1 TT mogelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
goeie garpquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Hoi vanaf Pinkpop!
Voor de tv kijkers, ben te herkennen aan een roze petje
IK ZIE JE!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Hoi vanaf Pinkpop!
Handig. Op pinkpop...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Hoi vanaf Pinkpop!
Wuhahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:37 schreef Jipje het volgende:
http://www.nu.nl/news/159(...)gemerkt_in_kast.html
Dat is best sneu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |