De TT is uiteraard gebasseerd op mensen die houden van volle smaken van melk...en yoghurtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef Jipje het volgende:
Echt, ieuw! Ik vind het maar een vieze TT....
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij is dit de meest dubbelzinnige TT die we ooit gehad hebben
Ik doe het niet meer iigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige die een topic met zo'n TT kan openen
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Jullie weten hoeveel moeite mij dit kost hè
Hetzelfde als roken bij iemand die net gestopt is
[..]
Ik doe het niet meer iig
Ja beetje vunzig hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef Jipje het volgende:
Echt, ieuw! Ik vind het maar een vieze TT....
Een beetje vunzig, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
Ja beetje vunzig hoor!
Vandaag gaat zwaar worden denk ik
Maar van mn coach nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:45 schreef Jipje het volgende:
van mij mag je hoor...
Hoezo zwaar ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja beetje vunzig hoor!
Vandaag gaat zwaar worden denk ik
Ze weet precies wat ze doetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n topic openen, en dan snel weggaan
[..]![]()
Ja. Ik gooi zojuist mn thee om en tis pas 10 uur..quote:
quote:
kan ik me niet toevallig een verhaal herinneren dat je dat pasgeleden ook al eens deed?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik gooi zojuist mn thee om en tis pas 10 uur..
quote:
Iddquote:
Je drinkt je thee toch niet met melk hèquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik gooi zojuist mn thee om en tis pas 10 uur..
Nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan ik me niet toevallig een verhaal herinneren dat je dat pasgeleden ook al eens deed?
quote:
quote:[..]
Je drinkt je thee toch niet met melk hè
Nou dat was ik zeer zeker niet. Ik heb geen naaldhakkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook. Maar ook iemand met thee, en rennend op naaldhakken
ja.. jij was het toch niet Pili?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook. Maar ook iemand met thee, en rennend op naaldhakken
Have fun!quote:
Sommige mensen hebben echt een luizenleven...quote:
Heejquote:
Je weet de reden ook nog?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Jipje het volgende:
Sommige mensen hebben echt een luizenleven...
Gestrest omdat mijn scriptie bijna af moet zijn en daardoor ben ik ook geïrriteerd door collega´s die DU in plaats van NL schrijven en referentienummers opgeven van appartementen die helemaal niet online staanquote:
Dat soort momenten moet je inderdaad echt vol benutten! Ik krijg dat soort momenten altijd vlak voor de pauze, ook erg fijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
Ik had gisteren eigenlijk niet moeten stoppen, gisteren zat ik in een typ-flow maar nu komt er niets meer uit
Ja, ik weet het.. maar ik moet straks wel in hartje zomer gaan afstuderenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt een luizenleven...
Goedemorgen!
Das een nutteloze postquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:03 schreef Yesse het volgende:
Laalallalaalaaaaaaaaaaaaaalalaaaaa la la la la la la la la la la
Vervelendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
Heb het gewoon even gehad bij deze stage geloof ik...
Ik krijg die momenten dus als iedereen het licht uit doet in het kantoor om half 6quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:03 schreef Leinonlein het volgende:
Dat soort momenten moet je inderdaad echt vol benutten! Ik krijg dat soort momenten altijd vlak voor de pauze, ook erg fijn.
Niet nutteloos, want ik liet zien wat ik op mijn stage doe, en dat is on-topicquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Das een nutteloze post
Maar wel een gezellige
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet nutteloos, want ik liet zien wat ik op mijn stage doe, en dat is on-topic
Kun je hier ook niet komen zingen, lijkt me wel gezelligquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
Niet nutteloos, want ik liet zien wat ik op mijn stage doe, en dat is on-topic
Komt dat door een soort schuldgevoel, dat je aan het eind altijd het idee hebt dat je te weinig hebt gedaan en door dat gevoel min of meer wordt gedwongen te gaan werken. En dat dan de woorden er ineens uitschieten? Ik wou dat ik gewoon op elk moment van de dag inspiratie had...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg die momenten dus als iedereen het licht uit doet in het kantoor om half 6
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
ik doe mee met dansen, alalalaaaaaa, mooi weer![]()
The summer is magic, is magic, whoohooohoooo
[Après-ski modus]quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg die momenten dus als iedereen het licht uit doet in het kantoor om half 6
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[Après-ski modus]
JA WIJ DOEN HET LICHT WEL UIT!
[/Après-ski modus]
Ja dat snap ik ook niet... Mijn vriend wil dat dus ook perse zien... Maar halverwege valt ie altijd in slaapquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
Ik ben ook best moe.. Zat gisternacht nog even de finale te kijken van het EK '88 met dat schitterende doelpunt van Marco van Basten![]()
Maar waarom zenden ze dat nou pas zo laat uit?
Uitzending gemist FTW!.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
Ik ben ook best moe.. Zat gisternacht nog even de finale te kijken van het EK '88 met dat schitterende doelpunt van Marco van Basten![]()
Maar waarom zenden ze dat nou pas zo laat uit?
Ik kan niet slapen als er ook maar iets aanstaat dus ik heb netjes afgekeken......................quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet... Mijn vriend wil dat dus ook perse zien... Maar halverwege valt ie altijd in slaapEn laat de tv aanstaan...
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet... Mijn vriend wil dat dus ook perse zien... Maar halverwege valt ie altijd in slaapEn laat de tv aanstaan...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |