quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Hmm, als je 10 keer achter elkaar een andere naam gebruikt, wordt er wel wat van gezegd, ja. En zou goed kunnen dat er voor bepaalde projecten vaste namen worden gebruikt.
Ik herken hier wel wat dingen van, gelukkig hebben wij wat meer ruimtequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ondertussen zo vaak gezien dat ik er niet meer om kan lachen..
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:58 schreef tonks het volgende:
volgens mij vind je het stiekem niet zo leuk als je ontslagen bent straks
Jep.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:58 schreef tonks het volgende:
volgens mij vind je het stiekem niet zo leuk als je ontslagen bent straks
Unter.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:25 schreef Paramnesia het volgende:
Ach ja anders kun je bij Kasta gaan werken.
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneemquote:Op zondag 1 juni 2008 00:25 schreef Paramnesia het volgende:
Ach ja anders kun je bij Kasta gaan werken.
Nou nou, zo kansloos was jij ook eens, dus als iemand jou een kans gunt, dan moet je een weder sociale dienst bewijzen voor karma's sake.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneem.
Ik wel, zolang er maar wat lekkers achter de balie zit is het altijd leuk voor klanten.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik zulk kansloos personeel aanneem.
Kan ik beter gelijk onder zijn bureau gaan liggen om Kasta zijn anus schoon te likkenquote:
Hoezo, ze kan nu toch wel vooruit met die 1500 ballen? Of heb je die gewoon achtergehouden?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wel, zolang er maar wat lekkers achter de balie zit is het altijd leuk voor klanten.
alzc?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Kan ik beter gelijk onder zijn bureau gaan liggen om Kasta zijn anus schoon te likken, ook een veel voorkomende praktijk in de callcenterwereld.
Na de couveuse ben ík nooit meer kansloos geweest...quote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou, zo kansloos was jij ook eens, dus als iemand jou een kans gunt, dan moet je een weder sociale dienst bewijzen voor karma's sake.
Jij met die afkortingen van jequote:Op zondag 1 juni 2008 00:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo, ze kan nu toch wel vooruit met die 1500 ballen? Of heb je die gewoon achtergehouden?
[..]
alzc?
Nah nee, zelfs al is het startloon bovengemiddeld, dan nóg zullen types als MLI binnen een half jaar gaan klagen dat ze te weinig verdienen en meer willen.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wel, zolang er maar wat lekkers achter de balie zit is het altijd leuk voor klanten.
En daar sla je de plank mis. Dit is namelijk de eerste keer dat ik klaag over mijn salaris.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, zelfs al is het startloon bovengemiddeld, dan nóg zullen types als MLI binnen een half jaar gaan klagen dat ze te weinig verdienen en meer willen.
En krijgen ze dat niet, dan begint het aloude "Ik verdien te weinig dus ik hoef ook geen goed werk te leveren" gezeik weer...
Het boeit me niet hoevaak je klaagt of dat je uberhaupt ooit een baan hebt gehad.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:47 schreef MLI het volgende:
[..]
En daar sla je de plank mis. Dit is namelijk de eerste keer dat ik klaag over mijn salaris.
Zal wel, mijn salaris doet er sowieso niet toe dus ik snap niet waarom jij daar zo'n big deal van maakt.quote:
Dat is het gekke. Ik ben eigenlijk helemaal niet ongemotiveerd en ik hou me aan alle regels. Ik zet me alleen niet volledig in, dat is wat anders.quote:En ongeacht welke optie je kiest zou je jezelf eens af moeten vragen of je je in het vervolg niet eens wat beter zou moeten inlezen en orienteren voordat je een bedrijf opzadelt met ongemotiveerd kutpersoneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |