elluf, elluf !! wacht maarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zeuven, want zeven kon die kikker niet eens uitspreken.
Eric trok de stoel onder Huub uit toen hij wilde gaan zitten??quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:24 schreef BrainView het volgende:
Barst in de vertrouwensrelatie van Eric en Huub ontstond op een mooie lenteavond.
Buiten was het en Huub gooide post van Eric steeds de vijver in, en duwde hem zelfs en op 't eind kreeg ie nog saus over zich heen.
Weet iemand wat de aanleiding was van deze heftige clash?
Het gebeurde vlak daarvoor...
Ellie gezellie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahaha die foto wilde ik ook bewerken van safaa....
Ok en wie is dit?
[ afbeelding ]
Ellie die de ramen doet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahaha die foto wilde ik ook bewerken van safaa....
Ok en wie is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:26 schreef Musje456 het volgende:
Balen dat ik moet vechten tegen een Voller elders:( ( sorry, off)
fok, jij bent goed! 'Je moet die stoel niet onder me vandaan trekken'idioot'. Dit was volgens mij het begin van het einde voor Eric. Een stoel met vergaande gevolgenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:25 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Eric trok de stoel onder Huub uit toen hij wilde gaan zitten??
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:30 schreef BrainView het volgende:
[..]
fok, jij bent goed! 'Je moet die stoel niet onder me vandaan trekken'idioot'. Dit was volgens mij het begin van het einde voor Eric. Een stoel met vergaande gevolgen
Hint: was tijdens een feestje waar iedereen mocht komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een kok, maar weet zijn naam niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |