Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar bij VOL is hij nu niet meer welkom, of mag hij reïntregeren in de maatschappij![]()
Brian Kubatz is de ideale coach
Pink brekenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:16 schreef BrainView het volgende:
Ik heb een leuke quizvraag.
Voor de echte kenners!
Wat gebeurde er op de eerste ochtend van Dennis?
Hint:Heftig ochtendje..
Beestjesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heeft Aman hier last van ?
Haar blinde darm die door dat gerag van Brian inmiddels in haar keel zit?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heeft Aman hier last van ?
Helaas. Dat was later. Hij moest de volgende ochtend naar het ziekenhuis weet ik nog en toen Lieke alleen was gin de groep helemaal los op haar.quote:
Ik ook mijn wekker gaat niet, maar mijn telefoonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:14 schreef Ziet het volgende:
yep, ik ga maar eens naar mijn bed.
over een paar uur gaat de wekker weer
truste allemaal!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:20 schreef BrainView het volgende:
[..]
Helaas. Dat was later. Hij moest de volgende ochtend naar het ziekenhuis weet ik nog en toen Lieke alleen was gin de groep helemaal los op haar.
Nog een hint: 'trappetje'
Ja erg was datquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:24 schreef chelsepels het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda haar tanden wiebelden, dag na douche-incident geloof ik
Ja klopt ! Toen zat het opeens helemaal los maar dat was de schuld van Huubquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:24 schreef chelsepels het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda haar tanden wiebelden, dag na douche-incident geloof ik
Yep, want het was Huub z'n schuld dat Brian Amanda moest "beschermen"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ! Toen zat het opeens helemaal los maar dat was de schuld van Huub
Tegen Huub Natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, want het was Huub z'n schuld dat Brian Amanda moest "beschermen"
Tegen wie eigenlijk?? Tegen Huub of tegen zichzelf??
Eerst de terror van Jaap op Natasia en Amanda. Smeerde Boter in het haar, En jaap kreeg borden naar zijn hoofd toe geslingerd. *fokking gevaarlijk* En daarna hadden Brian en Huub opeens ruzie en gooide Jaap een emmer water over Brian heen en zei iets van'dit gebeurt er als je met mijn vriend fokt' Waarop Brian Huub het zwembad in pleurde en ze uiteindelijk stonden te duwen en trekken op het trapje bij het zwembad wat Huub moest bekopen met een val. En toen kwam een streamlock..quote:
Was dat niet Likkende Lassie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:32 schreef chelsepels het volgende:
Fête blanche
[ afbeelding ]
Wat werd Amanda gek toen..
Volgens mij zijn wij dat op dit moment...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:41 schreef chufi het volgende:
De volgende vraag / weetje is voor de nachtploeg (of zitten we daar al in)
Een spelletje dominoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat moet deze foto voorstellen?
[ afbeelding ]
Overleden honkbal-coach...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:44 schreef BrainView het volgende:
Ik ben er ook nog![]()
En ik heb een moeilijke vraag.
Huub mocht niet naar de begrafenis van zijn overleden vriend.
Wie weet nog wie er allemaal tegen stemde?
En weet je ook nog wanneer dit was
Tegenstemmen Brian Amanda en Dennis, wanneer weet ik niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:44 schreef BrainView het volgende:
Ik ben er ook nog![]()
Alleen Brian stemde volgens mij tegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:44 schreef BrainView het volgende:
Ik ben er ook nog![]()
Oow ja, dat klopt was van honkbal. De man was al op leeftijd en had veel voor Huub betekent in zijn jeugd! Was best triest dat hij niet mocht gaan. Brian is goed, was de Brian de enige die tegen stemde>? wie weet het..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overleden honkbal coach...
Geen idee meer wie er tegenstemden, maar ik gok op Natasia en Brian.
Ja idd. Dennis en Amanda waren ook tegen. Kan me herinerren dat Dennis niet vond dat Zijn vriend belangrijk genoeg was. Namelijk geen eerstegraads-familie. En Amanda en Brian waren deden het uit wraak omdat Huub lelijk had gedaan tegen hun binnen het spel. Brian zei'Je hebt binnenkort je 24 uur dan ga je maar langs zijn graf'quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:46 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Tegenstemmen Brian Amanda en Dennis, wanneer weet ik niet.
Klopt ja Huub was de duivel, Nadia vond dat Huub wel mocht gaan en probeerde Dennix nog te overtuigen, omdat dit de enige kans was die Huub had om afscheid te nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:50 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja idd. Dennis en Amanda waren ook tegen. Kan me herinerren dat Dennis niet vond dat Zijn vriend belangrijk genoeg was. Namelijk geen eerstegraads-familie. En Amanda en Brian waren deden het uit wraak omdat Huub lelijk had gedaan tegen hun binnen het spel. Brian zei'Je hebt binnenkort je 24 uur dan ga je maar langs zijn graf'die kwam hard aan. Huub was ook echt bloedlink en dreigde met cancellen van optreden want die kwamen er toen allemaal aan. Was ergens in he 3e weekend van November. Ook dat weet ik nog
Bedtijdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:59 schreef BrainView het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke?
Terugkijken is best pleasant
Nee, Ik ben juist hyper. En ik krijg opeens weemoed naar die goeie ouwe tijd toen de gouden kooi er nog wasquote:
Jaap en Huub hebben ruzie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat gebeurt er op deze foto?
[ afbeelding ]
Shit, je legt de lat wel heel hoogquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat gebeurt er op deze foto?
[ afbeelding ]
zeuven, want zeven kon die kikker niet eens uitspreken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Moeilijke, hoeveel messteken zou Huub Nathanael geven?
Ja jij hebt gelijk! na het tafelflippen op de dag dat Huub en Claire in ondertrouw gingen. Etentje ter viering van ondertrouw werd beetjequote:
Hehequote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap speelde wel bodyguard, maar bij heeeeeeeeeeeel iemand anders
[ afbeelding ]
elluf, elluf !! wacht maarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zeuven, want zeven kon die kikker niet eens uitspreken.
Eric trok de stoel onder Huub uit toen hij wilde gaan zitten??quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:24 schreef BrainView het volgende:
Barst in de vertrouwensrelatie van Eric en Huub ontstond op een mooie lenteavond.
Buiten was het en Huub gooide post van Eric steeds de vijver in, en duwde hem zelfs en op 't eind kreeg ie nog saus over zich heen.
Weet iemand wat de aanleiding was van deze heftige clash?
Het gebeurde vlak daarvoor...
Ellie gezellie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahaha die foto wilde ik ook bewerken van safaa....
Ok en wie is dit?
[ afbeelding ]
Ellie die de ramen doet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahaha die foto wilde ik ook bewerken van safaa....
Ok en wie is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:26 schreef Musje456 het volgende:
Balen dat ik moet vechten tegen een Voller elders:( ( sorry, off)
fok, jij bent goed! 'Je moet die stoel niet onder me vandaan trekken'idioot'. Dit was volgens mij het begin van het einde voor Eric. Een stoel met vergaande gevolgenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:25 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Eric trok de stoel onder Huub uit toen hij wilde gaan zitten??
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:30 schreef BrainView het volgende:
[..]
fok, jij bent goed! 'Je moet die stoel niet onder me vandaan trekken'idioot'. Dit was volgens mij het begin van het einde voor Eric. Een stoel met vergaande gevolgen
Hint: was tijdens een feestje waar iedereen mocht komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een kok, maar weet zijn naam niet
5? en een partytent?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel tentjes stonden er op de gouden kooi camping ?
3quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
5quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
5quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
ik denk 4quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Was ze dat niet altijd dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:40 schreef chelsepels het volgende:
Waarom is Palma hier al op de vroege morgen aan de champagne?
[ afbeelding ]
Was echt geweldigquote:
Jaap, Lieke en Nicolaas mochten niet mee gaan eten met de bende bij Lepels, en wilden de boel barricaderen zodat ze niet meer binnen konden toen ze terug kwamen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
Naar aanleiding van wat was dit??
[ afbeelding ]
Dennix ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:40 schreef BrainView het volgende:
Het pokertoernooi voor de mannen met als inzet een dagje shoppen.
Wat was de uitslag? en wie gingen uiteindelijk een dag shoppen?
nummers 1 t/m 4..
De camping dus weerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
Naar aanleiding van wat was dit??
[ afbeelding ]
Haar verjaardag in de kooi!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:40 schreef chelsepels het volgende:
Waarom is Palma hier al op de vroege morgen aan de champagne?
[ afbeelding ]
1 Dennis, 2 Brian, 3 Huub 4 Jaap..Dennis en Brian gingen shoppen, normaal zou Natasia meegaan maar mocht niet meer mee als 'straf'quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:40 schreef BrainView het volgende:
Het pokertoernooi voor de mannen met als inzet een dagje shoppen.
Wat was de uitslag? en wie gingen uiteindelijk een dag shoppen?
nummers 1 t/m 4..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |