Da's het punt niet, maar dat gesleep... ik ben een softie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je vergeet ¤¤¤¤¤¤¤...
Maar ik weet dat je dat er graag voor over hebt, maar toch
Harde tante met het hart op de juiste plek, lijkt me een betere omschrijvingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's het punt niet, maar dat gesleep... ik ben een softie.
Een makkie: wie zijn deze indringers.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Harde tante met het hart op de juiste plek, lijkt me een betere omschrijving![]()
Enfin, is er nog een hersenkraker?
nu weet ik weer waar brian me altijd aan doet denken: kennen jullie ''de vieze man'' van Koot en Bie nog, Brian heeft precies dezelfde kop, met name het gebied rond zijn neus en mond, vooral met ongeschoren kop.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Lobasca het volgende:
Ruzie's uit de oude doos. Met hoofdrollen voor Natte Nel, Vislip en Rat
Fons en Check! Next!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Een makkie: wie zijn deze indringers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
nu weet ik weer waar brian me altijd aan doet denken: kennen jullie ''de vieze man'' van Koot en Bie nog, Brian heeft precies dezelfde kop, met name het gebied rond zijn neus en mond, vooral met ongeschoren kop.
kijk en geniet:
"Er ligt wel een deurwaarder"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:43 schreef -Blurk- het volgende:
Even een leuk filmpje tussendoor, kijk, luister en huiver
Ja beetje wel. Jaap had een obsessie voor dildo's en opblaaspoppen, Brian voor paardenlullen, Eric voor chocolade lullen en zo zijn er vast wel meer te bedenken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed! Lag ook wel voor de hand, he?![]()
[ afbeelding ]
De Italiaanse Riviera.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
"Er ligt wel een deurwaarder"![]()
![]()
"Het is de bedoeling om aan de Italiaanse Riviera te gaan wonen"
Daar doelde ik vanmorgen op.. Mén!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De Italiaanse Riviera....volgens mij is ze blij als ze haar handdoekje op Zandvoort uit mag spreiden
Ik weet het, ik weet het.....Kelly Bax en ze had/heeft iig anorexia.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:16 schreef Disana het volgende:
Nou, dat schiet niet op, jongens en meisjes.
Echt een natuurtalent he?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.....Kelly Bax en ze had/heeft iig anorexia.
Filmpje
Ik was deze aan het kijken;quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:16 schreef Disana het volgende:
Nou, dat schiet niet op, jongens en meisjes.
duizend kusjesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:11 schreef -Blurk- het volgende:
Voor zometeen:
[COS#3817] Waar we al quizend ten onder gaan.
Heeft ze eigenlijk een rol gekregen in GTST?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |