Jemig, dat is fel zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
Ik zit wat te surfen op YT kwam ik dit geluidsfragment tegen van Sly ( je weet wel) ehm.......![]()
Bedankt Blurk.![]()
![]()
Súúúkkul!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
Ik zit wat te surfen op YT en kwam ik dit geluidsfragment tegen van Sly ( je weet wel) ehm.......![]()
Bedankt Blurk.![]()
![]()
Ik weet niet of het LS is maar Sly is degene die aan het bedreigen is en sukkel en loser roept.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Súúúkkul!![]()
Had hier wel over gelezen, maar nooit gehoord, wie is Sly en wie is Ls (?) in deze..
Hoezo haantjes?
aha..waarom heeft die mafkees zich eigenlijk opgeworpen als de vleesgeworden beschermer van Huub? Dit gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het LS is maar Sly is degene die aan het bedreigen is en sukkel en loser roept.
Echt hè, wat een achterlijk gedoe en dat allemaal om DGK.
Nee, ik ben het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het LS is maar Sly is degene die aan het bedreigen is en sukkel en loser roept.
Echt hè, wat een achterlijk gedoe en dat allemaal om DGK.
Dit is echt een klassieker en JJ is top.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:51 schreef Scandalous het volgende:
Juf Judith die alleskunner Brian toondoof noemt, whehe
Owkeeeejjjjjj, rare en enge vent die Sly. Je zo laten meeslepen door een RLS, belachelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, ik ben het niet.
Is met ene Nick de man/vriend van Ilonka van goudenkooifan.nl
Maar dat Sly zo aan de foon is heb ik zelf ook meegemaakt. Heb ook soortgelijke dreigementen gehad.
Maar ik lachte er gewoon om.
Ik heb alleen pijn in mijn nek, want ik moest goed om me heen kijken.
Schroomheid...zo leer je nog eens wat nieuwe woordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is echt een klassieker en JJ is top.
Brian: In al mijn schroomheid.
Nooit meer durven bukken zeker?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet.
Is met ene Nick de man/vriend van Ilonka van goudenkooifan.nl
Maar dat Sly zo aan de foon is heb ik zelf ook meegemaakt. Heb ook soortgelijke dreigementen gehad.
Maar ik lachte er gewoon om.
Ik heb alleen pijn in mijn nek, want ik moest goed om me heen kijken.
Laat die knakworst mensen 'redden' en 'lachen', maar die mislukte Paasgedichtjes komen mijn strot uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.brianspoetry.com/mainpage.php?page=43
Prachtige gedichten, aanradertje
Ja, als het om Briantilliaans gaat weten we bij wie we aan moeten kloppen. Toch is het vreemd hè, dat er geen enkel filmpje meer te vinden is van Thhhuuuiiiisss, alles is verdwenen,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef -Blurk- het volgende:
Schroomheid...zo leer je nog eens wat nieuwe woorden
Nou, dan moet je dat gedicht "Confrontaal" maar eens lezen, dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die knakworst mensen 'redden' en 'lachen', maar die mislukte Paasgedichtjes komen mijn strot uit.
Dat vind ik zoooo jammer, had het zo graag nog eens gezien en gehoordquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, als het om Briantilliaans gaat weten we bij wie we aan moeten kloppen. Toch is het vreemd hè, dat er geen enkel filmpje meer te vinden is van Thhhuuuiiiisss, alles is verdwenen,
I'm on my wayquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dat gedicht "Confrontaal" maar eens lezen, dan piep je wel anders
Tis gewoon jammer dat de techniek nog niet zo ver reikt, dat je van hetgeen wat op je netvlies staat gebrand, een you-tube kunt makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat vind ik zoooo jammer, had het zo graag nog eens gezien en gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |