abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59001952
Verdere informatie over de lens staat hier

Verder bied ik ook mijn B+W polarisatie filter te koop aan, verdere informatie staat hier

Vraag prijs lens : 150 euro
Vraagprijs filter: 50 euro.

Ik heb het overigens net een maand in m'n bezit, en heb de lens slechts 1x gebruikt, dus het is nog zo goed als nieuw

Ik verkoop ze alleen los als er niemand geinteresseerd is in het setje bij elkaar. Als er vragen zijn dan hoor ik dat wel
pi_59002079
Zet dit ook even in Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel II , daar zit vast wel een liefhebber.

Oh ja, en waarom doe je hem weg?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_59005698
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef buitenbeentje het volgende:
Zet dit ook even in Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel II , daar zit vast wel een liefhebber.

Oh ja, en waarom doe je hem weg?
De reden dat ik hem weg doe is omdat macro fotografie niet echt voor mij is weggelegt, en ik me nu meer ga concentreren op sport en landschap fotografie
pi_59008857
heb m niet direct nodig maar ben toch voorzichtig geinteresseerd vanwege het bereik. hoe is de autofocus van dit beestje?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_59008909
ruilen tegen een psp met 10 spellen?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:21:12 #6
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_59009778
tvp (ben geintresseerd)
pi_59012013
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef knuppelhout het volgende:
heb m niet direct nodig maar ben toch voorzichtig geinteresseerd vanwege het bereik. hoe is de autofocus van dit beestje?
Geen USM / HSM - slaat soms op 'hol' en duurt het een seconden of 3 voordat ie is scherp gesteld. Met statief is het wel goed te doen.
pi_59013625
hm. dat is toch het nadeel van die ultrazooms, maarja ze zijn enorm handig voor op reis. Ik hoor net dat mn vriendin mn 17-70 heeft laten vallen dus ik orienteer me even wat breder.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_59014342
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:18 schreef knuppelhout het volgende:
hm. dat is toch het nadeel van die ultrazooms, maarja ze zijn enorm handig voor op reis. Ik hoor net dat mn vriendin mn 17-70 heeft laten vallen dus ik orienteer me even wat breder.
Als je weinig eisen stelt is het kwa prijs/kwaliteit ideaal.. zeker voor op de vakantie, aangezien hij makkelijk in een camera tas past, en omdat er ook macro opzit. Wil je er echter wat mee bereiken dan kun je dat geld beter investeren in een L lens of iets dergelijks.
pi_59088674
Kick
pi_59381238
Verkocht..

Topic kan dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')