terwijl ze eist dat je nuchter blijft !quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef cerror het volgende:
- In missionaris stand de liefde bedrijven met het licht uit onder de dekens.
* cerror rilt.
haha eindelijk iemand die hier aan mee kan doen zonder schaamte. MEER!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:42 schreef GasTurbine het volgende:
Het roze gaatje eensch flink volblaffen met mijn blauwge-aderde puddingbuks.
Oh god, consensueel ook zeker? teh horror.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef cerror het volgende:
* cerror rilt.
Die van-het-allerlaagste-hoe-diep-kan-iemand-zinken-niveau opmerkingen ontstaan juist uit schaamte, megool. Plus, ze worden toch wel bedacht, dus waarom in godsnaam een topic erover?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
haha eindelijk iemand die hier aan mee kan doen zonder schaamte. MEER!
Omdat ik het geinig vind om te horen. En dat deze opmerkingen 'ontstaan uit schaamte' begrijp ik niet helemaal want ik schaam me er helemaal niet voor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Die van-het-allerlaagste-hoe-diep-kan-iemand-zinken-niveau opmerkingen ontstaan juist uit schaamte, megool. Plus, ze worden toch wel bedacht, dus waarom in godsnaam een topic erover?
watvoor hond is het?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik verwen de hond regelmatig en hij is me daar dankbaar voor en dat toont hij door regelmatig wat pure liefde terug te geven. Moet ik me daar voor schamen?
mja dan niet natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Ik lach liever schaamteloos omdat er niemand met je meedoet, ha ha ha!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:10 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Who gives a fuck, ik vind het geinig en als er meer mensen zijn die het geinig vinden dan kan daar best schaamteloos om gelachen worden zonder dat jij je daar druk over hoeft te maken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:34 schreef DSS24 het volgende:
De Duitse helm in een berenput vol pindakeutels stoppen.
Gat-ver-damme man.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef cerror het volgende:
* cerror rilt.
Dudequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef cerror het volgende:
* cerror rilt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:25 schreef Koenholio het volgende:
Wist je dat varkens maar liefst 30 minuten lang klaarkomen?
Hier moest ik dan weer wel om lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |