Die ander is hipper, voor niet gereformeerdenquote:
nee, jouw topicnummer is lager...quote:
ow een oma die zich graag met voetbal bemoeit. Erg vervelend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wie is in godsnaam dat ouwe wijffie?
dat kan wel wat beter he... noem haar gewoon oud carnaille, het is een cdafossiel volgens mijquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wie is in godsnaam dat ouwe wijffie?
Ja zij is een typische CDA-er heh.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
"Je mag overal liegen aan tafel, behalve bij de EO"
Gewoon 1 doelpunt meer maken dan je tegenstander. Stomme gelul nu ook aan tafel. Een mevrouw die het wel even gaat uitleggen, wie zit hier nou op te wachten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dat gezeik over systemen, 4-3-3, 4-2-3-1, whatever, de voetbalexperts bij de BBC hebben het er nooit over.
Ik weet het weer, ze heeft de wet van Hoogervorst geaccoordeerd in de eerste kamer. Dankzij haar hebben we nu zo'n torenhoge zorgverzekeringquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dat kan wel wat beter he... noem haar gewoon oud carnaille, het is een cdafossiel volgens mij
Die is uit dezelfde generatie als Mevrouw Van Leeuwen toch?quote:
Zo ongeveer. Maar Huisman is wel beledigd als Hugo Borst hem op z'n leeftijd aanspreektquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
Die is uit dezelfde generatie als Mevrouw Van Leeuwen toch?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:02 schreef jmac het volgende:
Nou, die Knevel liep irritant met zn arm voor die vrouw te zwaaien op het eind met z'n vinger tikkend op z'n horloge. Kwam vrij asociaal over.
Lees de OP nog eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:04 schreef BVO het volgende:
Ik vond de sidekicks van vorig jaar veel toffer. Miryanna van Reeden
enzo.
Derksenquote:
hij was iig leuk die qoute.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:08 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk maakt Mark Rutte gehakt van dat EO volk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |