quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:26 schreef -skippybal- het volgende:[..]
Och ja, Sex Pistols, REM, The Presidents of the USA, Millencolin, Adam Green, Vitalic, Justice, Yonderboi, Pendulum, José Gonzales, Babyshambles en weet ik wat nog meer maken me toch wel blij.
En Lowlands heeft altijd een betere line-up. Qua grote namen dan. Alle andere vage shit en voorstellingen zijn wel heel gaaf.
Sziget is meer een soort vakantie zonder irritante, stereotypische toeristen waar je gewoon een week loos kunt gaan zonder ook maar aan iets of iemand te denken (bij wijze van spreken dan

) met ook nog heul veul toffe muziek.
En LL is gewoon een écht festival.
Eigenlijk niet te vergelijken met elkaar

Die roommate zal na de eerste nacht als 'ie om 11 in de ochtend met nog maar één schoen aan z'n tent omver valt wel een 180 maken met z'n gedachten

Ik ben er zelf niet geweest, dus ik weet het ook niet. Mijn roommate is hongaarse en is er al vaker geweest, maar nog nooit op Lowlands. Dus dat schiet ook niet erg op voor de vergelijking.

Zij gaat wel meer puur voor de muziek is mijn indruk, dus vandaar dat ze niet echt stond te trappelen.
Werkelijk iedere Ier met wie ik vannacht heb staan kletsen, gaat ook naar Lowlands.

Wat een lekker volk is het toch, alleen maar ouwehoeren. En als je ze dan weken later tegen komt op straat, weten ze zelfs je naam nog, echt lachen. Ik heb dus maar gezegd dat ik te herkennen ben aan mijn gave St Patricksday hoedje op Lowlands, haha.
quote:
En 37,50 voor Radiohead is wel érg goed voor elkaar! Mij kost het het dubbele en dan krijg ik er nog gratis kans op één grote modderpoel bij en een zeer waarschijnlijke nacht die doorgetrokken moet worden in A'dam
Ja, mijn flatmate gaat onverwacht naar Zuid-Frankrijk en heeft een kaartje over.

Als ik dan met een vriendinnetje ga, hoeven we maar één kaartje te kopen, vandaar de vriendelijke prijs. Maar ik twijfel nog, we geven namelijk ook een afscheidsfeestje die avond en dan mis ik eigenlijk alle fun dus.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:04 schreef Thijsssss het volgende:[..]
Wil het kaartje graag van je over kopen als je echt niet wil

Deal bij The Rifles ging ook goed
Nee, ik zoek juist een kaartje! Miscommunicatie tussen mij en een vriendin, ik dacht dat zij 'm voor mij zou halen en zij dacht dat ik dat zelf zou doen. Nu zit ik dus zonder...