Nou, het zou in principe wel kunnen. Arnhem -->Utrecht-->Den Bosch-->Nijmegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus die vriend is gay.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:46 schreef JeroenV het volgende:
Bovendien staat Steven er ook bij op met een vriend van mij.
Ik ben ook al stevig aan het lobbyen onder m'n vrienden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
We Smoke Fags komt op DeBeschaving
Misschien toch maar naar toe gaan. Toffe line-up
Ik ook. Maar zo'n beetje iedereen wil naar één of ander achterlijk dance/trance/josti-gebeuren hier zo'n beetje bij mij in de achtertuin wat dan dus ook isquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ben ook al stevig aan het lobbyen onder m'n vrienden.
Infadels hoef ik echt niet voor 15 euro in Roosje te zien. Die komen vanzelf wel naar gratis festivals.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar zo'n beetje iedereen wil naar één of ander achterlijk dance/trance/josti-gebeuren hier zo'n beetje bij mij in de achtertuin wat dan dus ook is![]()
Infadels in Roosje trouwens uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |