Hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
vrouwen moeten hier uberhaupt wegblijven
Ik ken vrouwen die toch echt meer kijk op het spelletje voetbal hebben, dan verschillende mannen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
vrouwen moeten hier uberhaupt wegblijven
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Over een maandje nooit meer in Oranje
quote:
Don't do drugs my friendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie het al voor me, Van der Sar die in de finale een penalty stopt in de WK-finale 2018 in de nieuwe Kuip.
Keeper van Vitesse is in potentie beter.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is mooi geweest inderdaad. Stekelenburg voldoet de komende jaren en hopelijk breken er een paar talenten écht door.
Ja, rollatortje in een hoekje van het doel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie het al voor me, Van der Sar die in de finale een penalty stopt in de WK-finale 2018 in de nieuwe Kuip.
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:13 schreef DrDentz het volgende:
gaat hij de kwalificatiewedstrijden nog spelen
Maar moet nog wel groeien, tot die tijd moeten we 't met Steek doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Keeper van Vitesse is in potentie beter.²
Nou, tussen deze keepers zit toch ook nog wel veel verschil.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Waterman, Vermeer, Stekelenburg, Velthuizen, maakt niet welke Bertje oproept, het zijjn allemaal kneuzen in vergelijking met Sar
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:26 schreef Barca het volgende:
Waterman en Vermeer ontwikkelen zich in ieder geval onvoldoende.
In mijn ogen hadden ze die potentie maar het lijken nu van die eeuwige talenten te worden. Van die spelers die ooit talenten werden genoemd maar nooit doorbraken. Okay, ze spelen bij een eredivisieclub maar geen topclub. Al was AZ twee seizoenen terug nog een top 3 club.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waardeloze keepers, totaal niet oranje-waardig. Ook niet in potentie. Zoals ik al zei, Stekelenburg voldoet voor de komende jaren, heeft ook een uitstekend seizoen achter de rug en is een penaltykiller. En daarna is het hopen op de doorbraak van een Velthuizen, Vorm of Krul.
Waterman en Vermeer zijn nog jong genoeg maar ze zouden nu veel Europacupwedstrijden moeten spelen. Dat is niet het geval. Stekelenburg speelt ook niet zo veel Europacup wedstrijden per jaar maar hij draait al een paar jaar mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als Van der Sar over 2 jaar nog op dit niveau staat te keepen, hoop ik inderdaad dat ie nog een toernooi meegaat.
We hebben gewoon geen keeper meer van wereldniveau na Van der Sar, Stekelenburg gaat dat ook niet meer redden denk ik. Al ligt de piek van een keeper wat later dan bij een veldspeler.
Vermeer heeft enkele goede wedstrijden gekeept bij Willem II, maar over het hele seizoen gezien vind ik het geen toekomstig Oranje doelman. Waterman heeft zo z'n minpunten, maar zeker ook kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Waterman en Vermeer zijn nog jong genoeg maar ze zouden nu veel Europacupwedstrijden moeten spelen. Dat is niet het geval. Stekelenburg speelt ook niet zo veel Europacup wedstrijden per jaar maar hij draait al een paar jaar mee.
Hoort Grandel niet bij zo'n Franstalig eilandje ergens in Noord-Amerika?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als we bij WK weer in een poule met frankrijk komen is het te hopen dat ook zij krap in de keepers zitten en Grandel op doel zetten.
Ja en nee,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoort Grandel niet bij zo'n Franstalig eilandje ergens in Noord-Amerika?
dat dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:11 schreef JortK het volgende:
Stekelenburg is lang niet zo goed als vd Sar
Ja hij bakt er niks vanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:15 schreef DrDentz het volgende:
Bijna iedereen op pagina 1 vindt dat ie moet stoppen
Pagina 1 posters zijn zooooo pagina 1, wij roeleren de pan uitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:15 schreef DrDentz het volgende:
Bijna iedereen op pagina 1 vindt dat ie moet stoppen
Cool.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pagina 1 posters zijn zooooo pagina 1, wij roeleren de pan uit
Hij is gewoon heel erg goed en...........lang. OMG, wat is die man langquote:
Ik kom tot aan zijn middel, denk ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:22 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
De fotograaf was vast geen lilliputter
Dan ben jij gewoon klein.quote:
Ik moet meer pizza's eten, die dunne van jouw mammaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |