Heb ik ook!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier komt het ook weer op. Vooral als ik mn kat heb geaaid. Die neemt van alles mee.
Tevens heb ik al 3 dagen last van mn gehemelte, maar ik kan nét niet op de juiste plek 'krabben'
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet wat ik meemaak, ik heb altijd wel hooikoortsklachten gehad maar het werd juist minder. Net even buiten gesport/gerend en ik heb me toch jeuk aan mn ogen en was aan het niezen. Dat heb ik nog nooit eind feb meegemaakt. Meestal begonnen mn klachten rond koninginnedag dus een paar maanden later met de piek in juni. Meer mensen die nu al last hebben? Wat is er in godsnaam ineens voor duivelsgewas gaan bloeien
Vind ik dus ook, bizar, ik heb mn cetirizine al achter de kiezen iigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:31 schreef PieterBas het volgende:
Dat is wel heel erg vroeg.. en zo milde winter is het ook niet geweest.. vergeleken met 2008
De krokussen schieten hier anders alweer de grond uitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:37 schreef Guppyfriend het volgende:
nu al??? er zijn nog niet eens bloemetjes!
ik had gehoopt dit topic nog even te verdringen
Oh ja? Hier (Arnhem) is het anders een dooie boei... En ik krijg het eigenlijk ook pas wanneer de pluizen in de lucht zijn. Sterkte!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:56 schreef Samson het volgende:
[..]
De krokussen schieten hier anders alweer de grond uit
M'n vader en m'n zus hadden inderdaad vandaag ook alweer veel last van hooikoorts. Het seizoen begint dus nu alweer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet wat ik meemaak, ik heb altijd wel hooikoortsklachten gehad maar het werd juist minder. Net even buiten gesport/gerend en ik heb me toch jeuk aan mn ogen en was aan het niezen. Dat heb ik nog nooit eind feb meegemaakt. Meestal begonnen mn klachten rond koninginnedag dus een paar maanden later met de piek in juni. Meer mensen die nu al last hebben? Wat is er in godsnaam ineens voor duivelsgewas gaan bloeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |