quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die een stijve krijgen van een poster die ze 2 seconden zien
checkquote:
beginnen we daar weer overquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef deepart het volgende:
Heb je ooit die haargrens gezien van haar
alsof je daar op let ...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef deepart het volgende:
Dat doen alleen heaumeaus. Echte mannen komen niet hoger dan haar voorgevel.quote:
Als je eenmaal op die haargrens gewezen bent blijft je dat fasinerenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen alleen heaumeaus. Echte mannen komen niet hoger dan haar voorgevel.
Die haargrens begint bij haar wenkbrauwquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef deepart het volgende:
nou enquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die haargrens begint bij haar wenkbrauw
Volgens mij geilt capibara daar wel opquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef deepart het volgende:
dus vraag ik me af of dat ook zo bij haar vazjienja isquote:
Ik dacht schaars gekleed ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelt TS deze en soortgelijke posters?
En mensen die over haar haargrens beginnen.
Ik heb een plaatje gevonden van haar vazjienja:quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:58 schreef deepart het volgende:
[..]
dus vraag ik me af of dat ook zo bij haar vazjienja is
Erg waar wilde filerijder.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je eenmaal op die haargrens gewezen bent blijft je dat fasinerenIk hou nou eenmaal niet van uber behaarde vrouwen
Als je niet op die haargrens let is het wel een super lekker wijf.. maar comon... JANTJE SMIT is deroverheen geweest met zijn zangzaad
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje gevonden van haar vazjienja:
[ afbeelding ]
Zo te zien harig genoeg
Armoedzaaier kan er zelf geen veroorloven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:43 schreef Knevelt het volgende:
je hebt de avatar van papierversnipperaar gejat, vuilak
Dan moet je gewoon even Jantje die zijn paling bij haar naar binnen schuift visualiseren... wedden dat je probleem is opgelostquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:56 schreef Armoedzaaier het volgende:
Zoals velen van jullie waarschijnlijk al hebben gezien hengt heel het land vol met reclameposters. Momenteel hangt op veel plakken dan ook zo'n poster met daarop Yolanthe in mweinig verhullende kledij. Niks mis mee, zou je zeggen. Helaas. Zulke posters hebben nog wel eens neveneffecten. Zo kan het zomaar gebeuren dat je zo'n poster ziet en dan met een harde fallus over straat moet. Kan de Gristenunie hier niet eens tegen optreden?
Klacht: met een harde fallus over straat moeten omdat je weer eens geconfronteerd wordt met die poster met Yolanthe![]()
Samenvatting: Zie klacht.
Aaaaaaahh!!!!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:13 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon even Jantje die zijn paling bij haar naar binnen schuift visualiseren... wedden dat je probleem is opgelost.
Kijk, dat is een tip die ik eens kan proberenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:13 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon even Jantje die zijn paling bij haar naar binnen schuift visualiseren... wedden dat je probleem is opgelost.
dit is voor jou toch pure fap-pr0n?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelt TS deze en soortgelijke posters?
En mensen die over haar haargrens beginnen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel even achterom kijk als ik langs de Livera loopquote:
Als je daar een stijve van krijgtquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die een stijve krijgen van een poster met yolanthe erop, die ze 2 seconden zien
Jij bent een meisjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel even achterom kijk als ik langs de Livera loop.
die sloot water in d'r slipje kan vast ook heel lastig zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:14 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Jij bent een meisje
Jij hebt nergens geen last van als je geconfronteerd wordt met Yolanthe
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
die sloot water in d'r slipje kan vast ook heel lastig zijn![]()
'ben je nu nog niet zindelijk?'
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou ja, gelukkig geen Fatima Moreiro.
Hoe dat mens ooit het predikaat sexy heeft gekregen??? Lijkt wel de tweelingzus van die graftak die zich bij de Oranjes naar binnen heeft geneukt.
ik vind Fatima inderdaad ook nietsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou ja, gelukkig geen Fatima Moreiro.
Hoe dat mens ooit het predikaat sexy heeft gekregen??? Lijkt wel de tweelingzus van die graftak die zich bij de Oranjes naar binnen heeft geneukt.
Volgens mij doet ze Rabobankreclamesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik vind Fatima inderdaad ook niets
doe dán Yolanthe.. zeg maar...
vind die Fatima ook zó naar in die ING reclames
Ik denk dat dat trutje rozenwater-gedrag een pose is. Denk jij dat Beatrix ander gedrag zou accepteren?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef Faithy het volgende:
sinds ze met WimLex heeft is ze volgens mij veranderd in 'trutje rozenwater'
en Rabobank, dát was 'teven verbeterd
Die ordinaire aangelegenheid bedoel je? Een schande!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:45 schreef Faithy het volgende:
ik hóóp het van harte, want kennen we dat dansfilmpje nog? Ergens op een feest in brazilië?
dát was een leuke toekomstige koningin.. dat wat we nu hebben niet
Mensen die een stijve krijgen van een poster die ze 2 seconden zienYolanthe
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:51 schreef floris.exe het volgende:
Ik heb me overigens wel eens proberen te masturberen op foto's van Yolanthe, maar echt, het duurde een eeuwigheid voordat ik wat opgewonden raakte. Dat werd ik niet door de foto's, maar door de stimulatie. Maar met snel overschakelen naar een foto van een lekker wijf was de klus zo geklaard
.
homoquote:Op zondag 1 juni 2008 23:51 schreef floris.exe het volgende:
Ik heb me overigens wel eens proberen te masturberen op foto's van Yolanthe, maar echt, het duurde een eeuwigheid voordat ik wat opgewonden raakte. Dat werd ik niet door de foto's, maar door de stimulatie. Maar met snel overschakelen naar een foto van een lekker wijf was de klus zo geklaard
.
Wat....is.....ditquote:Op maandag 2 juni 2008 00:06 schreef afcajos het volgende:
Beter een poster met yolanthe erop dan dit:
[ afbeelding ]
Hoofdhaargrens of schaamhaargrens?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef deepart het volgende:
Nee, dan dit:quote:Op zondag 1 juni 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
Een plaatje ter bevordering van het tegengaan van puberale hormonenhuishouding bij sommige bezoekers.
[ afbeelding ]
Mensen die een stijve krijgen van een poster die ze 2 seconden zien
Volgens mij krijgt TS daar spontaan een zaadlozing vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |