quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Als je seedorf nou als verdediger had hadden we tenminste een goed opbouwer.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef sjimz het volgende:
Dit Nederland gaat gewoon van Italie winnen.
Ik vond VDV vorige wedstrijd gewoon goed voetballen, maar Van Persie is inderdaad een klasse beter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Lijkt me duidelijk voor de basisopstelling op het EK hé.
VdV<-->v. Persie
Mathijssen<-->Bouma
Belspelletjes mogen niet meer hè. Daarom heeft Arlette nu een stelling.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:56 schreef Blight het volgende:
Welke belspelmiep komt er zo in beeld? Ik zet in op die brunette met die vierkante kaak.
Oh, zonde. Nouja, Arlette ftw!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Belspelletjes mogen niet meer hè. Daarom heeft Arlette nu een stelling.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond VDV vorige wedstrijd gewoon goed voetballen, maar Van Persie is inderdaad een klasse beter.
Mathijsen <-> Bouma is niet meer dan logisch, erger me dood aan die gozer.
Ik ben Nederlander en ik hou van voetbal. Van mooi voetbal, waar Nederland om bekend stond. Met de nadruk op stond. Het lijkt wel of Van Basten meer bezig is met de 'sfeer' dan met het proberen om met de goede samenstelling goed te hameren op goed voetbal. Voor Nederland is dat de beste kans om resultaten te halen. Mooi voetbal met resultaat, ja, het kan. Wel nadat Van Basten weg is. Die man werd notabene gehaald van Ajax-2. Nee, dan heb je het als knvb-zijnde goed voor elkaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Welk land support jij eigenlijk? of kom je alleen maar treurig doen?
ot:
mooie goal
* Kijkt god aan en hoopt dat zijn wens wordt vervuld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef Barca het volgende:
Nog een zo'n misser van Raf en ik ga mijn wijf afranselen!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Lijkt me duidelijk voor de basisopstelling op het EK hé.
VdV<-->v. Persie
Mathijssen<-->Bouma
Dat lijkt me geen goed plan Regilio Tuur!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef Barca het volgende:
Nog een zo'n misser van Raf en ik ga mijn wijf afranselen!
Ja, doggystyle!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Belspelletjes mogen niet meer hè. Daarom heeft Arlette nu een stelling.
Maar HvB zit er niet vaak naast in z'n commentaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:57 schreef Adothehague het volgende:
HAHAHAH van brreukelen mocht helemaal niks zeggen. ole oel 110% anti hans.
Al komt hij van EBOH 6, als we maar kampioen worden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Wel nadat Van Basten weg is. Die man werd notabene gehaald van Ajax-2. Nee, dan heb je het als knvb-zijnde goed voor elkaar.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan Regilio Tuur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |