Wie wil je dan achterin zetten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Daarom zou ik Heitinga ook als verdedigende middenvelder proberen.
Daar zal denk ik z'n toekomst wel liggen. Z'n passing is uitstekend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Gastoeterenquote:
En dan nog minder mensen die kunnen verdedigen achterin? Neen, dank u.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde altijd die slecht zelfdequote:
Ehh nee, doe maar niet.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:47 schreef Hantuchova80 het volgende:
Italië lacht alleen maar om dit Nederland.
Je Bugs Bunny/Roland Garros avatarquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar zal denk ik z'n toekomst wel liggen. Z'n passing is uitstekend.
Na 5 schietmogelijkheden waarvan 2 opgelegde kansen verprutst te hebben... Ja.quote:
Nouja, pispaal.. Hij speelt gewoon als een natte krant momenteel. Maar die komt er wel boven op hoor.quote:
Zlang hij op het EK maar met scherp schiet!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Na 5 schietmogelijkheden waarvan 2 opgelegde kansen verprutst te hebben... Ja.
Negativisme is ook een beroepquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Na 5 schietmogelijkheden waarvan 2 opgelegde kansen verprutst te hebben... Ja.
Tuurlijk Seedorf is er niet bijquote:
Een mooie Madrileense combinatiequote:Op donderdag 29 mei 2008 20:49 schreef -SG- het volgende:
Mooie uitgespeelde goal trouwens.
Opzich kon die kaats echt nog wel beter, maar ja, naar Van Nistelrooy zijn maatstaven was dat heel aardig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Zo zie je maar, Ruud kaatst voor het eerst sinds 2003 een bal goed, en het levert meteen een kans op. Jammer dat de volgende goede kaats wel weer even op zich zal laten wachten.
dat dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef thettes het volgende:
Italië is overrated zeg
Helaas maakt dat niet zoveel uit. Daarom had ik sowieso Bhoularuski erbij gehouden en een middenvelder thuisgelaten (Engelaar of De Jong). Achterin is het roeien met de riemen die er zijn.quote:
Wil je echt gaan beweren ( want daar lijkt het op ) dat Nederland ook maar enige kans maakt om uberhaupt een kans te versieren tegen Italiëquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:50 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat dus![]()
zeker in het begin van een toernooi stellen ze nooit veel voor
Zolang die kk van breukelen zich niet laat zien vind ik het best.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:50 schreef latin_LiZzY het volgende:
Nu komt het leukste
de beschouwingen in de rust
Ja dat gaat zeker lukken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Wil je echt gaan beweren ( want daar lijkt het op ) dat Nederland ook maar enige kans maakt om uberhaupt een kans te versieren tegen Italië
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
Robben beste man tot nu toe?
Zoiets?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
Nee, dat is z'n normale houding. Zo staat hij 's avonds ook te koken.
Heitinga is niet echt een goede verdediger hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:46 schreef daWeasel het volgende:
[..]
En dan nog minder mensen die kunnen verdedigen achterin? Neen, dank u.
We zullen zien, maar ik voorspel dat het een zwaar ongelijke strijd wordt. Gattuso en Pirlo tegen De Zeeuw en Engelaar.quote:
ze winnen gewoon van Italie let maar opquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Wil je echt gaan beweren ( want daar lijkt het op ) dat Nederland ook maar enige kans maakt om uberhaupt een kans te versieren tegen Italië
overdreven positivisme is vermoeiend, maar de "alles wat Nederland in het veld heeft staan is klote en ze hebben toch geen schijn van kans- act" is zo mogelijk nog tragischer...quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
OMG ik ben ook niet super optimistisch maar dit slaat nergens opquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Welk land support jij eigenlijk? of kom je alleen maar treurig doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Als je seedorf nou als verdediger had hadden we tenminste een goed opbouwer.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef Adothehague het volgende:
Als je seedorf nou als verdediger had hadden we tenminste een goed opbouwer.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef sjimz het volgende:
Dit Nederland gaat gewoon van Italie winnen.
Ik vond VDV vorige wedstrijd gewoon goed voetballen, maar Van Persie is inderdaad een klasse beter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Lijkt me duidelijk voor de basisopstelling op het EK hé.
VdV<-->v. Persie
Mathijssen<-->Bouma
Belspelletjes mogen niet meer hè. Daarom heeft Arlette nu een stelling.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:56 schreef Blight het volgende:
Welke belspelmiep komt er zo in beeld? Ik zet in op die brunette met die vierkante kaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |