Uitspraak van de week.quote:
We?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een mooie aanval inderdaad, zo zien we dat graag.
idd, terwijl ie het bij HSV wel kanquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou, VDV mag wel wat gaan doen aan z'n afwerken
Inderdaad. In de poulfase mag hij al blij zijn met 1 zon kans in de hele wedstrijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou, VDV mag wel wat gaan doen aan z'n afwerken
Engelaar gaat de revelatie van het toernooi worden, is gewoon erg goed. De Zeeuw is goed genoeg als balafpakker. Doet wat hij moet doen, heeft wel een hoge irritatiefactor. Maar dan vanwege hoe hij overkomt. Matthijsen heeft gewoon een hoge irritatiefactor omdat hij niks kan.quote:Engelaar en De Zeeuw zijn geen wereldklasse
Ik hoop dat Gerard Joling niet opeens het beeld opzij duwt voor een of andere paupershowquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef Blight het volgende:
De eerste SMS acties zijn alweer gesignaleerd trouwens.
Vast wel, maar dit vind ik wel heel erg Trots Op Nederland-taal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn vast wel veel mensen het met me eens lijkt me.
Engelaar?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:39 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Engelaar gaat de revelatie van het toernooi worden, is gewoon erg goed.
Maar het is toch al 1 april geweest?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:40 schreef VoreG het volgende:
Loopt best goed, het is jammer van onze middenmoot verdediging anders waren we titelkandidaat nummer 1 geweest.
Vind ik wel erg ver gezocht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit vind ik wel heel erg Trots Op Nederland-taal.
Mwa, denk dat we ook tegen Italie de creatieve ingevingen van Robben, Sneijder of Van der Vaart kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:39 schreef Nyrem het volgende:
Tegen Italië heb je vechters en bikkelaars nodig. Gasten die een bal kunnen afpakken (Heitinga en Kuyt).
Heitinga als controlerende middenvelder samen met Van Bronckhorst (dan kan de Cler back) en Kuyt die de rechterflank pakt.
Sneider als aangever in het centrum.
Denen zijn lekker gezapig oefenmateriaal..idem Oekräïne.
Het is gewoon koninklijk meervoud, geef maar gewoon toe.quote:
Dat je er de ballen verstand van hebt hoef je echt niet elke keer opnieuw te bewijzen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:41 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Maar het is toch al 1 april geweest?
Wie zegt dat die niet spelen? Alleen vdVaart zou ik niet opstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mwa, denk dat we ook tegen Italie de creatieve ingevingen van Robben, Sneijder of Van der Vaart kunnen gebruiken.
Ze hebben er maar 1quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus bij sbs hebben ze altijd dezelfde commentator
Nee, dat is z'n normale houding. Zo staat hij 's avonds ook te koken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:42 schreef speknek het volgende:
Onze aanval is echt heel erg prettig, maar in de verdediging heb ik toch het idee dat Mathijsen als taak heeft meegekregen "met beide benen stevig aan de grond genageld staan en de bal nakijken".
Het is spreektaal, moet je niet onder een vergrootglas leggen en gaan bestuderen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is gewoon koninklijk meervoud, geef maar gewoon toe.
Ja, prima, jammer dat hij geen voorzet durft te geven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:43 schreef Falco het volgende:
Een opkomende Ooijer
Sorry, maar mijn Fok heeft geen voorleesfunctie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is spreektaal, moet je niet onder een vergrootglas leggen en gaan bestuderen.
Daarom zou ik Heitinga ook als verdedigende middenvelder proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Heitinga achterin blijft toch behelpen, hij is niet zo dynamisch als een aanvaller wegdraait. Maar we hebben niets beters, de jongens die er staan moeten er ook wel staan.
Je moet toch wat, in zo'n stadionquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker klappen om het spannend te maken.
Wie wil je dan achterin zetten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Daarom zou ik Heitinga ook als verdedigende middenvelder proberen.
Daar zal denk ik z'n toekomst wel liggen. Z'n passing is uitstekend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Gastoeterenquote:
En dan nog minder mensen die kunnen verdedigen achterin? Neen, dank u.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |