Uitspraak van de week.quote:
We?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een mooie aanval inderdaad, zo zien we dat graag.
idd, terwijl ie het bij HSV wel kanquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou, VDV mag wel wat gaan doen aan z'n afwerken
Inderdaad. In de poulfase mag hij al blij zijn met 1 zon kans in de hele wedstrijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou, VDV mag wel wat gaan doen aan z'n afwerken
Engelaar gaat de revelatie van het toernooi worden, is gewoon erg goed. De Zeeuw is goed genoeg als balafpakker. Doet wat hij moet doen, heeft wel een hoge irritatiefactor. Maar dan vanwege hoe hij overkomt. Matthijsen heeft gewoon een hoge irritatiefactor omdat hij niks kan.quote:Engelaar en De Zeeuw zijn geen wereldklasse
Ik hoop dat Gerard Joling niet opeens het beeld opzij duwt voor een of andere paupershowquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef Blight het volgende:
De eerste SMS acties zijn alweer gesignaleerd trouwens.
Vast wel, maar dit vind ik wel heel erg Trots Op Nederland-taal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn vast wel veel mensen het met me eens lijkt me.
Engelaar?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:39 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Engelaar gaat de revelatie van het toernooi worden, is gewoon erg goed.
Maar het is toch al 1 april geweest?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:40 schreef VoreG het volgende:
Loopt best goed, het is jammer van onze middenmoot verdediging anders waren we titelkandidaat nummer 1 geweest.
Vind ik wel erg ver gezocht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit vind ik wel heel erg Trots Op Nederland-taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |