quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent in de war met BB![]()
![]()
En wat Polo betreft...toen de kritische vragen kwamen dook hij heel snel onder.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
Sly heeft net Brian gesproken en die heeft een plaatje aangevraagd: Het tuinpad van mijn vader![]()
Zou hij dat nu aan het teruglezen zijn
Don't cry honey, ik noemde Nathalie uit BB ook Natte Alie.quote:
Heeft hij dat écht aangevraagd? En welke versie? Die van hem?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
Sly heeft net Brian gesproken en die heeft een plaatje aangevraagd: Het tuinpad van mijn vader![]()
Zou hij dat nu aan het teruglezen zijn
Ik dacht ff dat die tweede gast Hans Teeuwen wasquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:17 schreef Lady-night het volgende:
Deze al gezien?
Dennis maakt reclame vor de nieuwe GK
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Don't cry honey, ik noemde Nathalie uit BB ook Natte Alie.
Hmm, mensen die meeliften op het sukses van DGK.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:17 schreef Lady-night het volgende:
Deze al gezien?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heeft hij dat écht aangevraagd? En welke versie? Die van hem?
WTF, ze gaan dus echt door.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:17 schreef Lady-night het volgende:
Deze al gezien?
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helaas. Ik zou zo graag dat filmpje nog eens terug zien.
Ik zie roze nagelak van Amanda, enge nagels van Naad denk ik, maar van wie zijn die blauwe plekken?quote:
Kun je shaken, daar is niks meer van terug te vinden. JdM heeft zijn best gedaan om Brian niet voor lul te zetten,quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
Helaas. Ik zou zo graag dat filmpje nog eens terug zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |