Was het maar zo, dat kwaliteit ALLEEN zichzelf verkoopt. Flink wat promotie, afspraken met andere bedrijven en andere truuks zijn vaak meer doorslaggevend. Het aloude V2000/VHS/Betamax verhaal of om in de ICT wereld te blijven: Windows - OS/2 zijn goede voorbeeldenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:24 schreef dubidub het volgende:
Gewoon zielig, zo'n record. En dan vooral dat hele 'zie ons beter zijn'. Kwaliteit verkoopt zichzelf.
En wat zquing zegt, natuurlijk.
En Opera dan? Dat is een prima browser, zonder dit soort advertenties, maar die toch wel een aardig marktaandeel aan het veroveren is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
Was het maar zo, dat kwaliteit ALLEEN zichzelf verkoopt. Flink wat promotie, afspraken met andere bedrijven en andere truuks zijn vaak meer doorslaggevend. Het aloude V2000/VHS/Betamax verhaal of om in de ICT wereld te blijven: Windows - OS/2 zijn goede voorbeelden
Zonder enthousiastelingen zou een produkt als Firefox geen naamsbekendheid krijgen en zelfs geen bestaansrecht hebben (en ja, dat komt oa door kwaliteit). Aangezien ze geen miljarden in promotie en investeringen kunnen steken.
Deze ludieke actie is een van hun promotie-middelen.
Uiteraard roept ieder bedrijf, dat ze beter zijn!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Inmiddels heb ik me aangemeld bij het FF-promotieteam en houd ik zoveel mogelijk redacties over het nieuws rondom Mozilla Firefox 3.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef Dagonet het volgende:
Ofyles2, met je firefoxspam, ga het zelf 50.000 keer downloaden maar val ons er niet mee lastig.
1 aangezien er nooit een record poging is geweestquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:33 schreef PuLoX het volgende:
Hier kan je in de gaten houden hoeveel mensen er al ingeschreven hebben
Het is wel een leuke poging, maar hoeveel mensen hebben ze nodig om het te verbreken?
Hoe bedoel je standalone? FF bestaat alleen uit een standalone versie. Je kan de laatste beta downloaden of als je bleeding edge wil, een nightly build.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:00 schreef wipes66 het volgende:
is er eigenlijk al een standalone versie van de laatste firefox 3 ?
Ik denk dat wipes66 een portable versie bedoelt, dus geen gebruik maakt van het register en dergelijke. Die is er inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoe bedoel je standalone? FF bestaat alleen uit een standalone versie. Je kan de laatste beta downloaden of als je bleeding edge wil, een nightly build.
Lijkt me vrij logisch aangezien firefox cross platform is en het register een windows verzinsel is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef tomwas54 het volgende:
[..]
Ik denk dat wipes66 een portable versie bedoelt, dus geen gebruik maakt van het register en dergelijke. Die is er inderdaad.
Die zit er standaard inquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:24 schreef Repeat het volgende:
Toen ik opera probeerde kon ik die lekkere adblok niet vinden. Voor mij dus reden om er gelijk mee te stoppen...
Ik denk dat jij naar een psycholoog moet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:27 schreef Dzy het volgende:
Spam.
En ik wil firefox niet supporten, Internet Explorer is veel gebruikersvriendelijker, sneller, mooier en beter dan Firefox.
lees zijn reply een paar posts verderquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij naar een psycholoog moet.
Omdat opera een veel te logge uit de kluiten gewassen browser is met functies die ik nooit gebruik/niet interresant vind?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef zquing het volgende:
Waarom FF gebruiken als er opera is?
Awesomebar(ff wennen) + snelheid is inderdaad geweldig in Fx3!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef wobbel het volgende:
Moet zeggen dat ik Firefox al gebruik sinds het begin, hij heette destijds Phoenix nog volgensmij...daarna heeft hij nog een andere naam gehad.
Maargoed, FF 2.0 was de laatste tijd zo gigantisch traag dat ik er bijna aan dacht om hem weer in te ruilen voor Opera of IE7...en toen kwam FF3!!![]()
![]()
Ding is echt retesnel, en het installeren enzo van de plugins is zoveel relaxter.
De adresbalk vond ik in het begin erg kut, maar nu vind ik hem zelfs bijzonder fijn werken![]()
alleen het downloadsvenstertje is nog steeds kut...dat is al sinds de beta's erg verneukt maar gaat er steeds beter uitzien. Hoop dat ie in RC2 of de final er wel weer een stuk beter uitziet.
Kortom: top browseren ik heb me al aangemeldmet 4 email adressen
log? Ik vind het juist licht en relaxed, maar goed.http://operawatch.com/new(...)xplorer-picture.html. Die is grappigquote:Op zondag 1 juni 2008 12:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Omdat opera een veel te logge uit de kluiten gewassen browser is met functies die ik nooit gebruik/niet interresant vind?
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
log? Ik vind het juist licht en relaxed, maar goed.http://operawatch.com/new(...)xplorer-picture.html. Die is grappig
Hummer pwnt aston martin.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
ze kloppen wel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hummer pwnt aston martin.
Dat zegt dus genoeg over firefox vs opera.
IEquote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
ze kloppen wel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of over jouquote:Op maandag 2 juni 2008 11:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hummer pwnt aston martin.
Dat zegt dus genoeg over firefox vs opera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |