Neet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik naam gister een bocht te ruim, en toe knalde ik tegen een lantaarnpaal| LOL!
Kreeg een pijpbeurt in een auto en toen werd ik er spontaan uit getrokken door een of andere dwaas die ik verderop waarschijnlijk had aangereden. Zag geen stijve ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:36 schreef Bastard het volgende:
Iemand nog een GTA giller? Ben ff edifact moe.
Oh jammer, een goede stijve is niet te versmaden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kreeg een pijpbeurt in een auto en toen werd ik er spontaan uit getrokken door een of andere dwaas die ik verderop waarschijnlijk had aangereden. Zag geen stijve ofzo
Betekent het dat het regent als die nat is?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:59 schreef Bastard het volgende:
Oh jammer, een goede stijve is niet te versmaden.
haha, zolang hij nog kan ademen is het wel een goede grapquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:40 schreef Chocobo het volgende:
Hier moest ik zo hard om lachenwhahahahahahaha
http://www.yourdailymedia.com/media/1211833489/Tape_Trap
Ok Gijs.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
Micheal Bay die zichzelf te kakken zet...ik vind hem briljant!
Als die reparatie van mij niet rap gaat haal ik ook een nieuwe.quote:
Verkoop m met wat crap games voor 150 euro en je hebt zowat een nieuwequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als die reparatie van mij niet rap gaat haal ik ook een nieuwe.
Heftige presentaties hequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Na het zien van de filmpjes van Alone in the Dark ben ik om. Wat een game
Alleen jammer dat de PS3-versie pas deze herfst uitkomt.
Gisteren geweldige sessie gehad. Echt zo heerlijk om dat spel te spelen,... dik 68 uur op de teller. Iets van 72% donequote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Dit weekend weer heerlijk GTA gamen. Ik ben er deze week niet echt aan toegekomen.
Daarom wil ik ook voor dit spel de LE hebben Gijs. Vooral de making of lijkt me geweldig. Geniet onwijs van de retrospectives op Gametrailers.com.... zit helemaal into MGS. Heb je al een deel gezien? Echt doen!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...de OP van het MGS4 topic op Neogaf. Werkelijk alles wat je moet weten over het spel en de reeks in 39 posts.
Zooooooo hyped voor deze game.
Tsjechie?quote:
Wacht maar af Gijs, ze rollen er gewoon doorheen... Finale Italie-Tjechie, Italie is te moe om te scoren.quote:
Tsjechie vliegt er bij mij uit tegen Portugal, halve finale; Finale Portugal Italië. Nederland verliest in halve finale van Italië. Op de een of andere manier haalt Nederland dus wel de tweede ronde waar ze tegen Rusland komen en dat moet te winnen zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar af Gijs, ze rollen er gewoon doorheen... Finale Italie-Tjechie, Italie is te moe om te scoren.
Oranje heeft toch ook vaker klop gehad van Tjechiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tsjechie vliegt er bij mij uit tegen Portugal, halve finale; Finale Portugal Italië. Nederland verliest in halve finale van Italië. Op de een of andere manier haalt Nederland dus wel de tweede ronde waar ze tegen Rusland komen en dat moet te winnen zijn.
Ach, vriendschappelijke wedstrijden zeggen niets. Vorige week tegen Oekranie ging ook nergens overquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oranje heeft toch ook vaker klop gehad van Tjechie
Leuk is dit, tis altijd weer verrassend hoe het zal lopen!
Had ook niet verwacht dat het gisteren 1-1 zou worden tegen Denemarken
Hier ook...L...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:54 schreef Magneet het volgende:
Ninja Gaiden 2 shirt binnenMaatje L met een printje op de rug bij de nek die op de kop zit
die was ookw el gaaf ja. Maar toch is het alleen maar een kwestie van rustig alles en iedereen afschietenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef Bastard het volgende:
Heb gisteren ook een coole gedaan, in een museum
Neej, heb jij je PS3 nog wel eens aan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Speelt er ook nog iemand iets anders dan GTA ?
Precies,... maar de missies waarin je je in of tijdens shootouts moet haasten omdat je main target er vandoor gaat trek ik niet. Wil het ook zo graag rustig doenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
die was ookw el gaaf ja. Maar toch is het alleen maar een kwestie van rustig alles en iedereen afschieten
Heb het niet meer zo op RTS games. Vond de End War presentatie cool puur vanwege de full voice controls. Zal het zelf echter niet gaan spelen. Mis het gevoel van controle,... en trek de chaos niet. Eigenlijk heb ik het idee dat echt elke RTS game hetzelfde is, maar dan in een ander jasje. En deze trailer geniet van goede eenmalige muziek maar matige graphics. Ik vind het persoonlijk niks! Genoeg 'Yes sir' gehoord via dat soort games denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Die Ierse broeders zijn trouwens wel lachen!
Trailer World in Conflict: Soviet Assault
Lijkt me een toffe RTS.
Welke is dat? Ik zit nu bij die museum missie. Goed te doen met handgrenaten.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha One Man Army super simpel gehaald. Heli naar 3e eiland vliegen en dan 5 minuten rond vliegen
(Ik heb het derde eiland nog niet unlocked)
Derde Packie missie is trouwens NIET te doen
Bank overval.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik zit nu bij die museum missie. Goed te doen met handgrenaten.
Bank overval is goed te doen. Onthou, je hoeft niet ALLE politie neer te schieten, alleen die die door een rood puntje opje mini map worden weergegeven.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bank overval.
Ik heb overigens nog geen museum gezien, verschilt ook per persoon natuurlijk omdat je niet alles op volgorde hoeft te doen. Onder de bruggen doorvliegen is ook bijna klaar nu btw, alleen nog een paar op het derde eiland, maar die lukken nog niet omdat ik meteen 6 sterren krijg.
Oh, dat is een goeie tipquote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bank overval is goed te doen. Onthou, je hoeft niet ALLE politie neer te schieten, alleen die die door een rood puntje opje mini map worden weergegeven.
Precies,... zodra je ventjes weer doorrennen is het voor jou ook tijd verder te lopen. Dat is de Heat missiequote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bank overval is goed te doen. Onthou, je hoeft niet ALLE politie neer te schieten, alleen die die door een rood puntje opje mini map worden weergegeven.
Ik had alles al unlocked en heb het echt de hard way moeten doen,... 5 minute shoot-out met de politie,... zo spannendquote:Op zondag 1 juni 2008 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha One Man Army super simpel gehaald. Heli naar 3e eiland vliegen en dan 5 minuten rond vliegen
(Ik heb het derde eiland nog niet unlocked)
Derde Packie missie is trouwens NIET te doen
Ik kwam er bij toeval achterquote:Op zondag 1 juni 2008 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had alles al unlocked en heb het echt de hard way moeten doen,... 5 minute shoot-out met de politie,... zo spannend
Vanavond het verhaal uitspelen
Door achievements ga je toch net wat verder dan normaal in een spel. Vind ze geweldig in GTAIV! Uitdagend,... maar te doen! Maar,... de duiven achievement en de stunts dat duurt wel evenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam er bij toeval achterWel grappig zo die achievements, als je ff klaar bent met missies spelen ga je gewoon wat rondvliegen enzo.
Zo'n weekend is echt niks.quote:
Zover ben ik ook.. en vlgs mij moeten er dan nog 30 missies gebeuren.. als er tegen de 100 missies inziiten.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe ver ben ik van het einde? Ik heb de missies van Packie en Derrick gedaan. Die van Garry moet ik nog. Ik ben nu bij de museum-missie voor die Italiaan, en Kate aan het daten.
As usual: booschappen gedaan, huis schoongemaakt, kleren gewassen, hemden gestreken, gegamed, slechte film gekeken (National Treasure 2). En jij?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet niet wat jij gedaan hebt maar mijn weekend was erg druk
Kinderen verzorgd, huis opruimen, Kasten uitelkaar gesloopt, 3x naar de stort gereden, kast opgeknapt nog niet klaar, vanavond verder schilderen, visite gehad 2x, seven years in tibet gekeken, eerste helft van Oranje-Wales, 3 flessen rose, gras gemaaidquote:Op maandag 2 juni 2008 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
As usual: booschappen gedaan, huis schoongemaakt, kleren gewassen, hemden gestreken, gegamed, slechte film gekeken (National Treasure 2). En jij?
Je hebt wel wat weg van een Buddah.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
Oh, heb trouwens 2 boeken gekocht bij bol.com, over boedhisme.. ben er erg benieuwd naar
Poe, dat zijn oude boeken! Zelf nooit gelezen hoor, maar Stephen King schrijft wel lekker.. echt van die pageturners!quote:Op maandag 2 juni 2008 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed dat je je ook voor spirituele zaken interesseert Gijs.
Ik ben zelf begonnen met de Dark Tower reeks van Stephen King. Inmiddels bij deel 2.
Dan moet je serieus nog een flink stukquote:Op maandag 2 juni 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe ver ben ik van het einde? Ik heb de missies van Packie en Derrick gedaan. Die van Garry moet ik nog. Ik ben nu bij de museum-missie voor die Italiaan, en Kate aan het daten.
Mooi. Ik geniet! Ik wacht gewoon met MGS4 tot ik GTA uit heb, en zat ben.quote:
de 15equote:Op maandag 2 juni 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi. Ik geniet! Ik wacht gewoon met MGS4 tot ik GTA uit heb, en zat ben.
Wanneer ging jij ook alweer met vakantie Gijs ?
Ik kreeg 'm via de reclame mail van Bart Smit al jaquote:Op maandag 2 juni 2008 10:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=174097
Bij mij hangt het af van wat er bij zit, hoe veel het kost en welke game het is.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik koop principieel geen LE's. Gewoon weer een extra manier om ons geld af te troggelen.
Ik ben er ook van af gestapt.. neem nou dvd's. je kijkt de film maar neemt niet de tijd voor de extra's, althans niet altijd. Bloopers zijn misschien leuk, maar om de hele film nog een te bekijken met een regisseur die uitlegt, dat doe je niet bij iedere film.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik koop principieel geen LE's. Gewoon weer een extra manier om ons geld af te troggelen.
Geld Gijs, geld...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:57 schreef Chocobo het volgende:
Slaat echt nergens op,.............
http://www.insidegamer.nl(...)luxe-heruitgave.html
Nee nog niet, we hebben nog 2 maanden en de spullen die we over hebben kunnen nog niet echt in dozen. Daarbij, geeft dat meteen zooi in de huiskamer omdat de kinderen ze weer open gaan makenquote:
Sluiterijd lang open en hopen op bliksemquote:Op maandag 2 juni 2008 23:49 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Onweer in DelftHelaas niet scherp omdat ik zonder statief vanachter het raam de foto moest maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Geen last van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Een volle minuut eer de pagina geladen is... wat een prutsers.
Zo zonde he,.... er was al een geweldige tin LE uitgekomen en nu is die ook nog classic,.... moet er nog een versie uitkomen. Jammer!quote:
Je bent niet verplicht om het te kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo zonde he,.... er was al een geweldige tin LE uitgekomen en nu is die ook nog classic,.... moet er nog een versie uitkomen. Jammer!
Klamme plakballen Gijs...quote:
Ga ik ook niet doen,.... maar gewoon het idee erachter riekt naar poep!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om het te kopen natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Gister moeilijk moment in GTAIV. Keuze uit 2 klote motorrijmissies die allebei niet lukte. Uiteindelijk eentje gehaald door maar over te stappen in een auto.Ik zit ook bij twee vervelende missies: Bankoverval en Stripclub eigenaren. Meer kan ik niet doen, of ik moet via e-mail/sms dingen gaan doen (wat ik dus ws maar ga doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit ook bij twee vervelende missies: Bankoverval en Stripclub eigenaren. Meer kan ik niet doen, of ik moet via e-mail/sms dingen gaan doen (wat ik dus ws maar ga doen)
Ben overgeschakeld op de bagger layout omdat de silver fokking traag was.. moet nu een plusje klikken om de spoilers te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Ja ik heb die lay-out ook. Maar bij quoten zie je ze dus welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben overgeschakeld op de bagger layout omdat de silver fokking traag was.. moet nu een plusje klikken om de spoilers te zien
Snake gaat doodquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Op mijn PDA zie ik ze ook. Ik laat het MGS4 topic dus maar even links liggen.
-Ik zit op mn werkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden demo schijnt verschenen te zijn. Ervaringen please!
Dit is zon oude grap dat ik hem eigenlijk niet eens meer kenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes! Ik heb een nieuwe bank!
Was Tiggy hier nog maar
Iets met neuken enzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit is zon oude grap dat ik hem eigenlijk niet eens meer ken
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_leve_de_hamer.html
Er is niets veranderd Gijs, voelt nog precies hetzelfde aan!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Chocobo het volgende:
NG2 demo,....................... Ik snap er niks van. Waar zijn die controls die ik deed vroeger,.... waarom druk ik maar wat,... waarom voelt dit deel wel aan als een button basher. Tevens komt het concept me ineens heel arcade en kiddy over. Een ninja wacked andere ninja's,..... die je soms ook gruwelijk ownen,... ineens uit het niets,... Ohhhhh dat wordt trial and error woedes.
Nope,..... laat deze volledig liggen. Geen enkel probleem mee. Misschien als die ooit ergens gruwelijk in de aanbieding ligt en er niks te gamen is,... maar dan ga ik eerlijk gezegd eerder voor Heavenly Sword,.... die is kort maar heeft wel stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |