Neet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik naam gister een bocht te ruim, en toe knalde ik tegen een lantaarnpaal| LOL!
Kreeg een pijpbeurt in een auto en toen werd ik er spontaan uit getrokken door een of andere dwaas die ik verderop waarschijnlijk had aangereden. Zag geen stijve ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:36 schreef Bastard het volgende:
Iemand nog een GTA giller? Ben ff edifact moe.
Oh jammer, een goede stijve is niet te versmaden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kreeg een pijpbeurt in een auto en toen werd ik er spontaan uit getrokken door een of andere dwaas die ik verderop waarschijnlijk had aangereden. Zag geen stijve ofzo
Betekent het dat het regent als die nat is?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:59 schreef Bastard het volgende:
Oh jammer, een goede stijve is niet te versmaden.
haha, zolang hij nog kan ademen is het wel een goede grapquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:40 schreef Chocobo het volgende:
Hier moest ik zo hard om lachenwhahahahahahaha
http://www.yourdailymedia.com/media/1211833489/Tape_Trap
Ok Gijs.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
Micheal Bay die zichzelf te kakken zet...ik vind hem briljant!
Als die reparatie van mij niet rap gaat haal ik ook een nieuwe.quote:
Verkoop m met wat crap games voor 150 euro en je hebt zowat een nieuwequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als die reparatie van mij niet rap gaat haal ik ook een nieuwe.
Heftige presentaties hequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Na het zien van de filmpjes van Alone in the Dark ben ik om. Wat een game
Alleen jammer dat de PS3-versie pas deze herfst uitkomt.
Gisteren geweldige sessie gehad. Echt zo heerlijk om dat spel te spelen,... dik 68 uur op de teller. Iets van 72% donequote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Dit weekend weer heerlijk GTA gamen. Ik ben er deze week niet echt aan toegekomen.
Daarom wil ik ook voor dit spel de LE hebben Gijs. Vooral de making of lijkt me geweldig. Geniet onwijs van de retrospectives op Gametrailers.com.... zit helemaal into MGS. Heb je al een deel gezien? Echt doen!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...de OP van het MGS4 topic op Neogaf. Werkelijk alles wat je moet weten over het spel en de reeks in 39 posts.
Zooooooo hyped voor deze game.
Tsjechie?quote:
Wacht maar af Gijs, ze rollen er gewoon doorheen... Finale Italie-Tjechie, Italie is te moe om te scoren.quote:
Tsjechie vliegt er bij mij uit tegen Portugal, halve finale; Finale Portugal Italië. Nederland verliest in halve finale van Italië. Op de een of andere manier haalt Nederland dus wel de tweede ronde waar ze tegen Rusland komen en dat moet te winnen zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar af Gijs, ze rollen er gewoon doorheen... Finale Italie-Tjechie, Italie is te moe om te scoren.
Oranje heeft toch ook vaker klop gehad van Tjechiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tsjechie vliegt er bij mij uit tegen Portugal, halve finale; Finale Portugal Italië. Nederland verliest in halve finale van Italië. Op de een of andere manier haalt Nederland dus wel de tweede ronde waar ze tegen Rusland komen en dat moet te winnen zijn.
Ach, vriendschappelijke wedstrijden zeggen niets. Vorige week tegen Oekranie ging ook nergens overquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oranje heeft toch ook vaker klop gehad van Tjechie
Leuk is dit, tis altijd weer verrassend hoe het zal lopen!
Had ook niet verwacht dat het gisteren 1-1 zou worden tegen Denemarken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |