FOK!forum / Klaagbaak / ZIGGO leugenaars!
veldmuisdonderdag 29 mei 2008 @ 12:08
quote:
Vanaf vandaag logt u op alle Internetdiensten van Ziggo in met uw volledige e-mailadres. Pas de instellingen van uw gebruikersnaam als het kan vandaag nog aan. Dat voorkomt dat u straks uw e-mail niet meer kunt lezen en versturen. Hieronder leest u welke instellingen u daarvoor aanpast.
Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
quote:
Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw of registreer!
quote:
Let op!
Je gebruikersnaam is het deel van je e-mailadres voor de '@'. Bijvoorbeeld: gebruikersnaam@ziggo.nl.
Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN! .

Dus. Kutziggo. .
Mathijzdonderdag 29 mei 2008 @ 12:11
Log nog steeds in met de oude gebruikersnaam

Servicecenter van ziggo is soiezo ruk... heb veel liever die van multikabel.
ondeugenddonderdag 29 mei 2008 @ 12:12
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
veldmuisdonderdag 29 mei 2008 @ 12:13
Ik heb heel dat servicecenter nog niet kunnen zien .
Ik had Casema, en dat ging de laatste jaren ook prima, al was het een groot, veel te log bedrijf. En dat is nu nog 10x zo erg geworden vrees is.

Pas belde ik de klantenservice om m'n abonnement te wijzigen. Ik stel wat vragen aan die muts, maar een antwoord had ze niet. Nee, ze zei "Oh, ik kijk even voor u op de ziggo site"

JA GODVER DAT KAN IK ZELF OOK HOER.

Dus.

Maar ik ben niet boos! Echt niet!
veldmuisdonderdag 29 mei 2008 @ 12:14
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef ondeugend het volgende:
Krijgt iedereen nu een ziggo emailadres ?
Lijkt me sterk. Ik heb karelappel@casema.nl, maar karelappel@multikabel.nl bestaat ook. OEHNOES, wat nu?

Ben wel benieuwd wat ze ermee gaan doen
Meneer-Gouddonderdag 29 mei 2008 @ 12:14
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Mathijz het volgende:
soiezo
En ik dacht elke variant al gezien te hebben
Mathijzdonderdag 29 mei 2008 @ 12:16
Maar probeer je gebruikersnaam eens. Dus niet de huppeldepup als je huppeldepup@ziggo.nl hebt. maar blabla33 als je huppeldepup@ziggo.nl hebt.

Werkt hier teminste wel (oud multikabel)
Moozziedonderdag 29 mei 2008 @ 12:19
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
Koploperkopperdonderdag 29 mei 2008 @ 12:20
Gelukkig werkt tvportal nog.
veldmuisdonderdag 29 mei 2008 @ 12:21
quote:
Helaas, er is iets fout gegaan

* Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
RickAdonderdag 29 mei 2008 @ 12:28
veldmuis mag ik je een keer ballen uhh ik bedoel bellen?
Rekkiedonderdag 29 mei 2008 @ 12:29
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Moozzie het volgende:
omg ik hoop niet dat me multikabel adres word 'omgezet' naar ziggo!! heb alles op dat email adres staan. ook me msn ><
Dat wordt gewoon geforward
TJDoornbosdonderdag 29 mei 2008 @ 12:36
Ik voel kamervragen komen
Rekkiedonderdag 29 mei 2008 @ 12:41
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel kamervragen komen
Van Lange Frans
deepartdonderdag 29 mei 2008 @ 12:42
Een paar weken terug voor me werk zo naar zo'n ziggo avond toe geweest, die presentator wist er ook geen flikker van en ontweek alle vragen. Zwaar onduidelijk allemaal.
Bdijkdonderdag 29 mei 2008 @ 13:09
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
Rekkiedonderdag 29 mei 2008 @ 13:12
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:09 schreef Bdijk het volgende:
Voordeel van Ziggo.. door de nieuwe voorwaarden kan je er nu vanafstappen zonder opzegtermijn...
vanafstappen nog wel
deepartdonderdag 29 mei 2008 @ 13:14
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

vanafstappen nog wel
Zie het als een te hoge drempel
MLFdonderdag 29 mei 2008 @ 13:14
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

vanafstappen nog wel
stribedonderdag 29 mei 2008 @ 13:20
Groetjes, veldmuis
McKillemdonderdag 29 mei 2008 @ 13:38
Ik wist niet eensdat ze gefuseerd waren, kwam ik pas achter toen ik de klantenservice nodig had.
Kut klantenservice trouwens, want ik had geen internets. Kennelijk was het de wandcontactdoos, monteur kwam dat ding even 3 minuten vervangen en daar had ik de hele dag voor vrij genomen aangezien die worsten alleen tussen 8 en 6 een monteur kunnen laten komen. En veel specifieker als een dagdeel kunnen ze ook niet zijn wat betreft zijn aankomsttijd.

A. Niet heel nederland is werkeloos, dus wie heeft die achterlijke tijden verzonnen?
B. Zo'n wancontactdoos had ik ook wel kunnen vervangen, had ik niet vrij voor hoeven vragen...
#ANONIEMdonderdag 29 mei 2008 @ 13:41
Ziggo ZUIGT! Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......

McKillemdonderdag 29 mei 2008 @ 13:44
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ziggo ZUIGT! Ben al sinds gister in de weer hiermee.
Wilde inloggen kreeg zelfde melding als TS
Ik wil inloggen zodat ik kan zien of alles wel goed gaat daar, online factuur bekijken leek me ook wel handig (aangezien ze deze maand dubbel gaan facturen)
Inloggen met quicknetadres lukt niet, inloggen met gebruikersnaam lukt ook niet, wil je registreren met je klantnummer zegt ziggo: er is voor dit klantnummer al een account voor aangemaakt. Ja hallo, waar is dan mun gebruikersnaam? Contactformulier ingevuld.. wachtend op reactie......

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Rekkiedonderdag 29 mei 2008 @ 13:47
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd

Dat "storneer" knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
McKillemdonderdag 29 mei 2008 @ 13:48
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd

Dat sortneer knopje onheft je niet van je verplichtingen.
Dus succes met de aanmaningen en de rest van de gevolgen
Ohjah?
Ik heb er geen geschrift over ontvangen anders.
Dat hebben ze fatsoenlijk van tevoren duidelijk aan te geven.

Aanmaningen ben ik niet zo bang voor, komt u maar.
veldmuisdonderdag 29 mei 2008 @ 13:50
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Gaan ze deze maand dubbel factureren?
Waarom?
Dat gaat mooi niet gebeuren.
Lang leve het storneer knopje.
Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
kasperdonderdag 29 mei 2008 @ 13:54
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Rekkie het volgende:

Omdat ze vooruit gaan factureren. Dat is aangekondigd
Zolang "Ziggo" het (online) faktuursysteem niet op orde heeft, wordt er helemaal niets gefaktureerd.
En wordt je bankrekening ook niet belast.
stbabylondonderdag 29 mei 2008 @ 13:56
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
@thuis ook hoor.

En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
McKillemdonderdag 29 mei 2008 @ 13:57
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Alleen als je multikabel abonnee was geloof ik. Casema en @Home hebben dat grapje al een keer geflikt, en die factureerden altijd vooraf. Multikabel deed het achteraf, en dat gaat Ziggo nu gelijk trekken.
In dat geval zal het geen effect hebben op me, ik zit bij casema.
Correctie zat.

Die overgang heb ik ook helemaal geen brief over gehad trouwens.
#ANONIEMdonderdag 29 mei 2008 @ 13:57
Heb netjes een brief gekregen van multikabel dat ze in juni dubbel abbo kosten gaan incasseren, en dat ze de telefoonkosten apart gaan factureren. maar er is zoveel onduidelijk dat ik graag wil weten hoe het er voor stond.
En bellen vertik ik, vorige week gebeld en toen moest ik perse een klantnummer intoetsen en had toen alleen nog een bestaand multikabel klantnummer en dat werkte niet. Inmiddels wel een ziggo klantnummer via de mail gekregen maar daarin wordt ook zo weinig duidelijk:
quote:
Beste abonnee,

U bent nu klant bij Ziggo. Veel blijft hetzelfde, zoals bijvoorbeeld uw e-mailadres. Maar sommige dingen veranderen. U krijgt bijvoorbeeld een nieuw klantnummer.

Dit klantnummer heeft u nodig om een Mijn Ziggo-account te openen. Dit is de plek op de website van Ziggo waar u al uw zaken met Ziggo online kan regelen en inzien. Ook gebruikt u dit klantnummer wanneer u zelf een betaling wilt doen aan Ziggo en andere zaken wilt regelen die te maken hebben met uw factuur en betalingen.

U ontvangt van ons uw nieuwe klantnummer, omdat vanaf nu ook onze nieuwe website www.ziggo.nl voor u beschikbaar is. Naast de klantenservicepagina’s vindt u hier ook nuttige informatie, veelgestelde vragen en diverse entertainmentpagina’s. En zoals gezegd uw eigen pagina op de website op www.ziggo.nl/mijnziggo.

Om de Ziggo website te bezoeken en in het bijzonder het gedeelte Mijn Ziggo, heeft u uw wachtwoord nodig. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u met het onderstaande klantnummer zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Uw klantnummer is: ********
Tip:
Bewaar dit bericht goed, bijvoorbeeld bij uw administratie. Dan beschikt u altijd over uw klantnummer.

Ik wens u veel plezier op onze nieuwe website.
Me hol met je plezier op de website, ik zie alleen maar ellende
Welk wachtwoord? Welke gebruikersnaam bedoelen ze dan, heb alles geprobeerd maar inloggen is op de 1 of andere manier niet mogelijk.

*denkt weer aan bloeddruk*
McKillemdonderdag 29 mei 2008 @ 13:58
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

@thuis ook hoor.

En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
Denk dat het weinig uit te staan heeft met pauper zijn.
Kan het uiteraard wel betalen maar heb het uitgerekend deze maand wat krapper.
Daar geheel naast hebben ze dat dus gewoon fatsoenlijk aan te geven. Schriftelijk, wat bij mij dus niet is gebeurd.
Dus ze kunnen straks gewoon mijn afgesloten abonnement incasseren en daar houd het mee op.
Rekkiedonderdag 29 mei 2008 @ 13:58
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

@thuis ook hoor.

En als je 3 jaar internet afneemt, 1,5 jaar via @thuis en 1,5 via Ziggo, heb je straks gewoon 3 jaar betaald. Men moet zich niet druk maken. (tenzij je niet die 40 euro abbo geld 2x kan betalen in een maand, maar dan ben je wel heel erg pauper)
Inderdaad, iemand die geen 2 x 40 euro kan betalen, zou helemaal geen abonnement moeten hebben van 40 euro
stbabylondonderdag 29 mei 2008 @ 15:02
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Denk dat het weinig uit te staan heeft met pauper zijn.
Kan het uiteraard wel betalen maar heb het uitgerekend deze maand wat krapper.
Daar geheel naast hebben ze dat dus gewoon fatsoenlijk aan te geven. Schriftelijk, wat bij mij dus niet is gebeurd.
Dus ze kunnen straks gewoon mijn afgesloten abonnement incasseren en daar houd het mee op.
Netjes twee briefjes van @thuis gehad. 1 met de aankondiging, 1 met de opmerking dat er ook een betalingsregeling getroffen kan worden.
m-kaydonderdag 29 mei 2008 @ 15:22
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Gelukkig werkt tvportal nog.
Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter. .
veldmuisdonderdag 29 mei 2008 @ 15:45
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef m-kay het volgende:

[..]

Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter. .
In firefox en IE doet die kutsite het prima, zonder extra plugins. Ja WMP, maar die heb ik toch wel.
m-kaydonderdag 29 mei 2008 @ 15:48
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:45 schreef veldmuis het volgende:

[..]

In firefox en IE doet die kutsite het prima, zonder extra plugins. Ja WMP, maar die heb ik toch wel.
Hmm, in IE werkt het inderdaad...FF heeft er moeite mee. En op de Mac werkt het al helemaal niet. .
Arizonadonderdag 29 mei 2008 @ 16:19
Echt zo'n klotebedrijf he .

Wij hadden een storing met de digitale televisie van @home. We kregen foutmelding e19 (preview periode verlopen). Ik dacht, ik kijk ff op de website wat hiervan de oorzaak kan zijn.

Krijg je zo'n schermpje met Maud. "Hallo, stel uw vraag en ik zal hem beantwoorden". Dus ik typ in: e19. Komt Maud met als mogelijke vraag: Wat betekent de code E19 op mijn beeldscherm?
Dus ik klik vrolijk op die vraag.
Is haar antwoord: "Ik begrijp deze vraag niet"
JE STELT HEM ZELF VOOR TAARRRRUTTT!

Edit: Ik zie nu dat Maud is vervangen door Tess en die doet het wel goed .
Koploperkopperdonderdag 29 mei 2008 @ 17:17
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef m-kay het volgende:

[..]

Is dat die streaming tv dienst van o.a. Casema? Zo ja, welke plugin heeft je browser daar in hemelsnaam voor nodig...want dat downloaden van die plugin werkt voor geen meter. .
FF werkt inderdaad niet, alleen met IE.
Maisnondonderdag 29 mei 2008 @ 17:28
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef Meneer-Goud het volgende:

[..]

En ik dacht elke variant al gezien te hebben [ afbeelding ]
Als je die nog niet eerder gezien hebt
veldmuisdonderdag 29 mei 2008 @ 20:55
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

FF werkt inderdaad niet, alleen met IE.
Hier in Firefox doet dat ding het prima.
#ANONIEMdonderdag 29 mei 2008 @ 21:19
Die website van hen is idd zwaar bagger. Ik wilde een extra emailadres aanmaken, maar dat lukt van geen kanten. Ik log in, ga naar de webpagina die Tess daarvoor aangeeft, en vervolgens zie ik nergens hoe ik een extra emailadres kan maken (en ik heb echt op alles geklikt). Ik ga terug, en klik op de uitgebreide beschrijving. Daar beschrijven ze alleen hoe het met een @home adres moet. Ik heb dus casema, dat leggen ze dan weer niet uit.
elfzesendertigdonderdag 29 mei 2008 @ 21:31
Wat is dat gezeik nu over 'ik heb @home', 'ik heb casema' en 'ik heb multikabel'. Je hebt Ziggo.

Ik heb overigens nog nergens last van gehad
thettesvrijdag 30 mei 2008 @ 05:45
Verdomme multikabel was altijd zo relaxt. Die hele nieuwe service site is ook kut en onduidelijk.
Beelzebub85vrijdag 30 mei 2008 @ 05:49
quote:
Mijn Ziggo:
Persoonsgegevens wijzigen.
Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo
klik hier om naar de @home website te gaan.

Nou....
Q.vrijdag 30 mei 2008 @ 06:08
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Kutziggo. .
dimagevrijdag 30 mei 2008 @ 07:17
\o/ telfort \o/ goedkoper/stabieler en net zo snel \o/
veldmuisvrijdag 30 mei 2008 @ 09:01
Ik moet wel toegeven dat mn internetverbinding superstabiel is, zeker een jaar geen onaangekondigde storing gehad, en aangekondigde onderbrekingen doen ze altijd diep in de nacht. Dus wat dat betreft was Casema tof. Ben benieuwd of ziggo dat ook blijft doen.
stbabylonvrijdag 30 mei 2008 @ 09:12
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 07:17 schreef dimage het volgende:
\o/ telfort \o/ goedkoper/stabieler en net zo snel \o/
adsl
kabel
McKillemvrijdag 30 mei 2008 @ 11:24
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

adsl
kabel
Wat hij zegt.
The_Terminatorvrijdag 30 mei 2008 @ 13:04
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

adsl
kabel
En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Swetseneggervrijdag 30 mei 2008 @ 13:29
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef McKillem het volgende:

ik zit bij casema.

Die overgang heb ik ook helemaal geen brief over gehad trouwens.
Dat dus.
Maikuuulvrijdag 30 mei 2008 @ 14:39
Je moet gewoon je oude username gebruiken
#ANONIEMvrijdag 30 mei 2008 @ 16:18
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet gewoon je oude username gebruiken
Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
E.T.vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mja niet dus, iig niet als je voorheen multikabel klant was... want dat werkt nie.
Zelfde probleem met oude casema-naam.
Ook het bericht dat voor het klantnummer al een gebruikersnaam is afgegeven.. Best handig als ik zelf ook weer hoe die is dan
veldmuisvrijdag 30 mei 2008 @ 17:29
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
1) Dat is bij kabel tegenwoordig helemaal niet meer zo'n ramp als vroeger
2) ADSL kent ook een overboeking. Bij KPN consumentenlijntjes is dat 1:50 meen ik. BBNed doet het wat gunstiger met 1:25. Wat kabel doet weet ik niet.
Koploperkoppervrijdag 30 mei 2008 @ 18:59
Godverdetiefushoerenkutjes nu kan ik niet meer op tvportal.nl
veldmuisvrijdag 30 mei 2008 @ 19:05
http://www.ziggo.nl/televisie/livetv
Daar staan de dingen nu.
McKillemvrijdag 30 mei 2008 @ 22:37
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

En wat is er mis met ADSL? Als je lekker dicht op de centrale zit is het goed te doen hoor, ik haal hier rond de 1,8 meg per seconde dus mij hoor je niet klagen Als bij jou in de buurt een paar stevige downloaders zitten wordt jouw snelheid minder
Dat is poep. Ik haal ten aller tijde op elk moment van de dag net iets meer dan de geadverteerde snelheid. Dit is op 3 adressen het geval geweest tot nu toe.
focking123zondag 23 november 2008 @ 22:47
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
vogeltjesdansmaandag 24 november 2008 @ 00:09
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Gisteren in m'n mail gekregen.
Goed. Prima, zelfs.
Dus ik zojuist naar de Ziggo site, om even te kijken of ze de update van mn abonnement al verwerkt hebben. Log ik daar keurig in met m'n email adres als gebruikersnaam, en m'n wachtwoord als wachtwoord (:') ), staat er dit:
[..]


[..]

Ik heb die site lekker even voor kankersite uitgemaakt, heb tot tien geteld, en probeer opnieuw in t loggen met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. 'Loading', zegt Firefox. AL TIEN MINUTEN! .

Dus. Kutziggo. .
Dus ziggo zegt "groetjes, ziggo" tegen jou?
stbabylonmaandag 24 november 2008 @ 07:59
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
Don't let the door hit you on the way out.
Maikuuulmaandag 24 november 2008 @ 17:04
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef focking123 het volgende:
ziggo zugt, die heeft kut internet , hang helle tijd vast , als je naar ziggo belt zeggen ze sluit modem 10 sec af en dan weer aansluiten , ja dat help wel maar volgend dag is weer zelfde shit , en plus zuigt nu tv van ziggo ook. met een woord ZIGGO ZUIGT . ik ga verhuizen naar tele2 is de besten ,ik ken zo veel mensen die tele2 hebben en hebben nog geen klachten. ik adviseer jullie ook naar tele2 verhuizen of naar andere company , want zigoo is shit .ik hoop dat ziggo fait gaat , FOCK ZIGGO.
Ah in die trant.

wtf