abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59548036
Die is gewoon puur om z'n naam gehaald. Ben er benieuwd naar...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59548985
engeland was bedroevend ,

maar onder zijn leiding was Middlesborough gewoon erg sterk (zeker gezien de geschiedenis van de club)
- UEFA cup Finale
- 7e in Premier League
- Halve Finale FA Cup
- Carling Cup winnaar

niet allemaal in hetzelfde seizoen maar toch.
Niet slecht dacht ik zo.

dus Twente , gefeliciteerd
pi_59549066
Zenden schat McClaren hoger in dan Van Gaal? Grappig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59549218
Iedereen die bij voorbaat McClaren afkraakt . We mogen bij zijn dat trainers als van Gaal, Stevens, McClaren etc. in Nederland trainen.
pi_59549490
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zijn maanden allerlei contacten nagegaan om meer te weten te komen over de trainers waar ze belangstelling voor hadden. Maar uiteindelijk hebben ze dat natuurlijk allemaal aan de kant geschoven, een rij foto's op een dartbord gehangen, en het eerste pijltje kwam toevallig op McClaren. Zucht.
pi_59549539
McClaren is een gerespecteerd naam, en had zo wel bij een middenmoter in Engeland aan de slag gekund. Hij heeft ook enkele kunststukjes neergezet. Vraag me wel af of hij kan evenaren wat Rutten heeft neergezet. En qua spel zal het ook wat minder genieten worden in Enschede, schat ik zo.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59549646
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
McClaren is een gerespecteerd naam, en had zo wel bij een middenmoter in Engeland aan de slag gekund. Hij heeft ook enkele kunststukjes neergezet. Vraag me wel af of hij kan evenaren wat Rutten heeft neergezet. En qua spel zal het ook wat minder genieten worden in Enschede, schat ik zo.
Een goede trainer past zich aan aan z'n materiaal. Bij Man U deed hij trouwens de veldtrainingen, en die voetbalden in die periode lang niet verkeerd natuurlijk. Of hij kan evenaren wat Rutten neergezet heeft is de vraag, maar ik zou hem er niet op afrekenen als hem dat niet lukt. Dat was ook iets unieks natuurlijk.
pi_59550217
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:47 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ze zijn maanden allerlei contacten nagegaan om meer te weten te komen over de trainers waar ze belangstelling voor hadden. Maar uiteindelijk hebben ze dat natuurlijk allemaal aan de kant geschoven, een rij foto's op een dartbord gehangen, en het eerste pijltje kwam toevallig op McClaren. Zucht.
. Jij denkt dat McClaren eerste keus was .
In Southern Sun
pi_59550246
Hij heef het met Boro goed gedaan? Hoeveel hadden die te besteden?

Twente kan net Hersi van Vitesse overnemen.

Eens kijken wanneer die neus van hem dikker en roder van de drank wordt.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:17:48 #135
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59550377
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij, als voorzitter van Twente, weet natuurlijk wel beter !
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_59550456
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:17 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Jij, als voorzitter van Twente, weet natuurlijk wel beter !
Goede reply. We kunnen het forum nu ook maar beter sluiten .
In Southern Sun
pi_59551553
Ik had denk ik liever Olsen gezien bij Twente - heb niet echt een goed gevoel bij McClaren. Ben benieuwd hoe die het gaat aanpakken.
pi_59552719
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Adelante het volgende:
Waarschijnlijk moeten ze zich zeker plaatsen voor Champions League anders is ie niet te betalen, maar goed hij moet het team dan ook zo ver krijgen
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie hebben duidelijk Twente de afgelopen jaren niet goed genoeg gevolgd. Als er iemand goed beleid voert is het Munsterman wel. Twente heeft de financiën nu weer aardig op orde, er zal dus niet zo maar met geld worden gesmeten. Geld dat er (nog) niet is, kan natuurlijk ook niet worden uitgegeven. Dat hij alleen om zijn naam gehaald is, is natuurlijk nonsens. De bestuurders bij Twente zullen het goede werk van de afgelopen jaren niet in één keer weggooien, om een grote naam voor de groep te zetten.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:06:36 #139
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_59553104
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef Freak187 het volgende:
Hij heef het met Boro goed gedaan? Hoeveel hadden die te besteden?
In Engeland relatief minder dan Twente in Nederland.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:30:37 #140
39793 Moody
el moody
pi_59553707
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor gigantisch salaris Twente hem gaat betalen.
Er was sprake van 3 miljoen pond verdeeld over een periode van 3 jaar.
Nu gaat het om 2 jaar, dus zal het wel 2 miljoen pond zijn.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:35:40 #141
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59553829
Tsja kan me niet voorstellen dat er geen betere en goedkopere alternatieven zijn.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:38:10 #142
39793 Moody
el moody
pi_59553891
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Zenden schat McClaren hoger in dan Van Gaal? Grappig.
Ik schat zelfs Rutten hoger in dan Van Gaal, dus zo gek is dat niet
Van Gaal kan niet blijven teren op zijn successen met Ajax, hij heeft het als bondscoach verprutst en hij krijgt het voor elkaar om met AZ (4e begroting van NL) in het rechter rijtje te eindigen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_59554326
Het is niet eerlijk hem te beoordelen op zijn werk als bondscoach. Als clubcoach deed hij het met Middlesbrough best ok en het voetbal was ook helemaal niet erbarmelijk, ze waren buiten de top4 zo'n beetje de enigen die echt probeerden te voetballen. Verder heeft hij mogen afkijken bij Ferguson en Eriksson, wat natuurlijk nooit nadelig is.

En natuurlijk helpt zijn naam wel bij het aantrekken van talenten. Twente heeft na de uitbreiding het budget om wat grotere buitenlandse talenten te halen en die lijken mij sneller te happen op de naam McClaren dan op de naam Ten Hag. Overigens lijkt het me wel logisch dat die een dikke vinger in de pap gaat krijgen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_59554647
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zie de relatie niet meteen met wat ik zeg. Maar ze zijn dus inderdaad maanden trainers langs gegaan die qua kwaliteiten en werkwijze bij Twente pastten. Grondige backgroundcheck gedaan. McClaren was een van de trainers die daaruit overbleef. Jans hebben ze in een eerder stadium ook benaderd. Als ze iemand puur op naam zouden kiezen hadden ze ook niet voor Jans gegaan, die binnen Nederland een held is, maar d'rbuiten weinig bekend is.

Nou zag ik een paar replies terug nog staan dat Twente Hersi amper kon betalen. We zijn nu inmiddels een jaar en 12 miljoen aan begroting verder....
pi_59554719
Begrijp me nou niet verkeerd hoor, er staat niet voor niets ik ben er benieuwd naar. Ik vraag me alleen sterk af of McClaren past hier in Nederland. Of dat nou bij Twente of welke club is...
In Southern Sun
pi_59555026
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had denk ik liever Olsen gezien bij Twente - heb niet echt een goed gevoel bij McClaren. Ben benieuwd hoe die het gaat aanpakken.
Dat heb ik juist andersom, ik vind Olsen een overschatte trainer.
That's all folks!
pi_59555775

Hopelijk voor Twente gaan we dit niet al te vaak zien komend seizoen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59555802
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat heb ik juist andersom, ik vind Olsen een overschatte trainer.
Heeft het bij Ajax niet slecht gedaan hoor.
pi_59555896
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Begrijp me nou niet verkeerd hoor, er staat niet voor niets ik ben er benieuwd naar. Ik vraag me alleen sterk af of McClaren past hier in Nederland. Of dat nou bij Twente of welke club is...
Dat gaan we zien de komende 2 jaar. Het helpt natuurlijk al dat er assistenten zitten die de club en de voorganger van McClaren al jaren kennen. Ik heb d'r zelf wel vertrouwen in, bovenal omdat ik erg veel vertrouwen in Munsterman heb. Maar ik kan me best voorstellen dat dat niet voor iedereen zo is. Je suggereerde alleen dat Twente McClaren om z'n naam had gekocht, terwijl ze de laatste maanden juist erg intensief aan het kijken zijn geweest welke trainer wel, en welke niet bij Twente zou passen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:24:22 #150
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59556148
Volgens geruchten gaat Zenden de eerste aankoop van FC Twente worden onder McLaren...ook Mido lijkt interesse te hebben in een overgang.

Het blijft maar te bezien....
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')