quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Bergkamp is pas echt goed gaan spelen nadat hij bij Ajax wegging.
Mjah, doelpunten en wedstrijden zeggen niet alles, ik vind hem bijvoorbeeld in zijn Arsenal tijdperk een veel betere speler dan in zijn ajax tijdperk.quote:
Misschien omdat je zijn Ajax-tijdperk niet bewust hebt meegemaakt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, doelpunten en wedstrijden zeggen niet alles, ik vind hem bijvoorbeeld in zijn Arsenal tijdperk een veel betere speler dan in zijn ajax tijdperk.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:13 schreef ASroma het volgende:
pfff moeilijk, ga gewoon niet stemmen, kan geen keuze maken tussen de 2
blanco stem bij deze
Eens met bovenstaande.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:54 schreef TheZapster het volgende:
Bergkamp is een god maar puur als Ajacied toch Jari![]()
Al blijft Petterson mijn ultieme nummer 1
Jari dus mijn stem voor de duidelijkheid.
Kunnen ze van jou niet zeggen dat je successupporter bent. In 11 jaar tijd hebben we maar 3 titels gepakt..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef RayMania het volgende:
Ik was een laatkomer. Ik heb Bergkamp nooit bij Ajax meegemaakt, ik vond voetbal vroeger vreselijk. Ik heb zelfs weinig meegekregen van 1995. Eigenlijk vind ik voetbal pas sinds 1997 leuk.
Hoe goed Jari het ook is en hoe ik het kan begrijpen dat Jari door veel mensen wordt gekozen, omdat ze anderen niet bewust mee hebben gemaakt. Een Favoriete Ajacied Allertijden moet natuurlijk gewoon een eigen jeugdspeler zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef tong80 het volgende:
Zeker had Litmanen iets. Is ook een mooie finale. Ik had liever Cruijff en van Basten gezien maar kan hier mee leven. Jari was een geweldige voetballer. Maar ik kies voor een speler uit de eigen school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |