Tuurlijk help ik je, wantquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En aan mij zal het niet liggen.....:
quote:
Excelente película, además de su protagonista, PAPACITO!!!!!quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
Dit staat er helemaal los van, maar mèn wat vind ik dit nog steeds een kippenvellied.
Niet meer doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
En hier krijg ik nog altijd tranen van in mijn ogen:
We (de buik en NMNS zonder hoed) zijn terug. Nu wel een fotootje gemaakt met als resultaat een enorm zwart gat onder een vulling. Wortelkanaaltje deel I gepasseerd, volgende week deel II. Kortom, weer wat dood materiaal in m'n lichaam....quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:19 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat dit je tandarts is:
Ies iet safe?
Mèn, kan vanavond weer gewoon eten met die kant......wat een weelde. Vraag mij af waarom hij dat nu niet gelijk gedaan heeft........Drie keer per nacht wakker worden van de pijn, twee weken lang is niet tof......quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef Leandra het volgende:
Volgende week?? Dan moet ik ook naar de tandarts
Maarre.. lekker dat de pijn weg is
Gaan we volgende week lekker met z'n tweeën en het nadien vieren met gebak ananas...quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:53 schreef Leandra het volgende:
Tsja, ik weet ook niet waarom het niet gelijk kon worden gedaan, zal wel een reden voor zijn.
Wel geweldig dat je weer pijnvrij bent
Donderdag......quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:58 schreef Leandra het volgende:
Ik moet maandag, wanneer moet jij??
We gaan wat anders doen, je hoort het nog.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef Leandra het volgende:
Oh... Donderdag...![]()
Nou ja, dan heb ik geen plannen, dus je komt maar langs met je ananas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |