Precies, opbokken met dat inspiratieloze linkdumpen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Youtube-chain-break!
Je bent toch geen éénarmig bandietje buufje...quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Eens!
Ik had hoop. En nu niet meerTrouwens.
magoe koffie dan maar. Ik kan alleen mijn arm niet meer optillen. Dus het wordt nog een uitdaging om het zwarte goud binnen te krijgen
het is mijn favoriete arm die stuk isquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent toch geen éénarmig bandietje buufje...![]()
Goedemorgen overigens....
Dan ga ik er vanuit dat het niet je muisarm is?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach i'll live.![]()
En het is het beste excuus om gewoon de hele dag een beetje te internetten.
nee, tis links.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat het niet je muisarm is?
Geen idee, ik denkquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:
Was ik net gewend aan de samenvoeging, splitst de SC zich weer af.
En dus vraag ik me af ...
Daarom zei ik al: ik had hoop maar nu niet meer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dan altijd:
Maar ik ben dan ook een watje.
Je moet altijd hoop houden, daar weet Jon Bon alles van!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Daarom zei ik al: ik had hoop maar nu niet meer.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh... spelen we nou alweer "zeg het met muziek"?
Daarom dan ook:quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |