abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59015545
Het is altijd zo lachwekkend als er weer iemand een enorme boog en angstige blik om mijn hond heen loopt . Nog nooit zo'n BOA gezien, maar mijn hond loopt dan ook altijd aangelijnd dus heb niets te vrezen.
The only thing to fear, is running out of beer!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:09:55 #52
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59016019
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
Er zijn toch plekken waar je je hond los mag laten lopen?
Ja joh, wel 20 vierkante meter meestal
Tegen die tijd dat mijn hond op snelheid is klapt ie met zijn kop tegen de omheining aan, want die dingen zijn allemaal omheind ook.

Ik heb drie jaar geleden ook zo'n boete gehad, voor mijn Border Collie. Die lijnen wij nooit aan nee. Dat is ook niet nodig want dat beest luistert perfect, en altijd. Maar dat zal wel niemand geloven, geeft niet

In ieder geval, ik liep gewoon in het Wilheminapark in Tilburg, en ik word aangehouden door die opgeblazen ventjes van de honden(poep)politie. Of ik even mijn hondje zijn riem om wilde doen. Nou, nee dus, had hem niet eens bij me. Boete. 60 Euro, toen al. Ik wees de heren agenten eventje fijntje op wat zich 40 meter verderop afspeelde, namelijk het dealen en gebruiken van hard drugs op de zitbankjes van het bewuste park. (Plek staat erom bekend)

Daar hadden ze niets mee te maken! Ik kreeg een bekeuring, en als ik mijn hond niet gauw aanlijnde kreeg ik er nog een, en verder lieten ze die drugsdealers gewoon hun gang gaan. Nu weet ik dat zij, vanwege verregaande stommiteit, alleen maar bevoegd zijn om onschuldige hondjes en baasjes te beboeten, maar ze hadden op zijn minst hun grote, en wel bekwame, broertjes van de échte politie kunnen bellen om die dealers op te pakken. Toen ik dat suggereerde 'moest ik maken dat ik weg kwam, voor ik ook nog een boete kreeg voor het beledigen van een ambtenaar in functie'. Toen werd ik zo boos dat ik hem toewenste dat zijn dochter een crackhoer werd.

Gelukkig woon ik nu ergens waar mijn hondje alle vrijheid heeft. Hij heeft geen riem meer omgehad sinds wij daar wonen, en dat mag ook nog eens, zelfs op het strand mag ie vrij rondlopen. Beestje heeft de tijd van zijn leven

Poepen doet ie, net als de hond van Heaven7, alleen in de struiken. En al deed ie dat niet, dan betaalde ik meer dan genoeg hondenbelasting om zo'n BOA geval de stoepen meteen mee schoon te laten maken!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_59016070
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Pff, ook aan de riem snuffelen ze aan je broekspijpen als je langsloopt hoor Wat een bull.
Die van mn ouders poept niet alsie aan de riem loopt, dat doet meneer alleen als hij uit het zicht in de struiken kan verdwijnen. Als hij echt nodig moet dan doet hij het wel aan de riem, maar dan is er wel 45 kilo hond die jou met riem en al even mee neemt de struiken in opzoek naar een geschikte plek
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:59:55 #54
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_59018018
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Oh, jij bent het. Gewoonlijk trek ik me niet zoveel aan van mensen die geen leven hebben. Gebrek aan (levens)ervaring ook trouwens. Was jij niet diegene die beroepsmusici meende te kunnen vertellen hoe ze muziek moesten maken, terwijl je zelf niet eens zo ver bent gekomen als een muziekschooldiploma? 10 tegen 1 dat je nog nooit zelf op straat hebt gelopen (who needs life when there are computers?), maar hier wel stoer zit te vertellen dat mensen zich niet moeten aanstellen.
Que? Jij refereert aan een of andere kutinternetdiscussie van anderhalf jaar geleden en dan ben ik degene zonder leven

Nogmaals, sneue kerel ben jij
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_59018086
Mijn moeder heeft ook al zo'n boete gehad maar die pijnst er neit over om dat beestje aan de riem te houden. Die loopt nu gewoon weer los. Hij schijt ook altijd netjes in de bosjes dus veel last heb je er niet van.
pi_59018825
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:49 schreef McFarmer het volgende:
Het is altijd zo lachwekkend als er weer iemand een enorme boog en angstige blik om mijn hond heen loopt . Nog nooit zo'n BOA gezien, maar mijn hond loopt dan ook altijd aangelijnd dus heb niets te vrezen.
Ik heb een gruwelijke hekel aan (en dit is geen racisme) turken die angstvallig gillend wegrennen als ik er aan kom met de hond. Beest keurt ze geen blik waardig verder (Note: de turken die netjes aan de kant gaan staan respecteer ik en hou de hond kort maar dat hysterische gegil vind ik onnodig).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 20:39:50 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:02:49 #57
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_59023481
Je moet die vieze schijtbeesten onder controle houden.

Maar nee, wat een onzin, riem? Zielig voor die beesten joh. Totdat er weer een kind doodgebeten wordt.
Paupers hier, het is flora en fauna niet hoor.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  Boks-Chick zaterdag 31 mei 2008 @ 22:26:08 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_59039375
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
Er zijn toch plekken waar je je hond los mag laten lopen? Ik houd er ook absoluut niet van dat honden op me af komen lopen, ik ben bang voor honden. En volgens mij merken die honden dus dat ik bang ben want ze komen ALTIJD op mij af.

En dat "ga maar aan de andere kant van de straat lopen" slaat natuurlijk ook nergens op, houd je hond aan de lijn en bij je, vooral als je ziet dat je hond op iemand af wil gaan of aan iemand wil gaan snuffelen. Er zijn mensen die niet van honden houden, houd daar rekening mee.

Die hondenstront overal is ook ontzettend smerig, af en toe zit er zo'n dikke laag stront aan mijn autoband, gadverdamme, of net bij mijn autodeur, als ik niet uitkijk stap ik er in en zit mijn hele auto van binnen onder de stront, lekker fris.

En je zegt misschien "mijn hond doet dat niet", maar jouw hond is niet de enige hond op straat, en niemand kan aan en hond zijn neus zien wat hij wel of niet doet.
TV programma Fear Fighters zoekt kandidaten!!
ze zoeken ook kandidaten met hondenvrees.
lolwut
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:38:25 #59
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59039561
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]
Die lijnen wij nooit aan nee. Dat is ook niet nodig want dat beest luistert perfect, en altijd.

Sure

Wacht maar tot er een drol in een klit rond zijn anus hangt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')