quote:
Ja joh, wel 20 vierkante meter meestal
Tegen die tijd dat mijn hond op snelheid is klapt ie met zijn kop tegen de omheining aan, want die dingen zijn allemaal omheind ook.
Ik heb drie jaar geleden ook zo'n boete gehad, voor mijn Border Collie. Die lijnen wij nooit aan nee. Dat is ook niet nodig want dat beest luistert perfect, en altijd. Maar dat zal wel niemand geloven, geeft niet

In ieder geval, ik liep gewoon in het Wilheminapark in Tilburg, en ik word aangehouden door die opgeblazen ventjes van de honden(poep)politie. Of ik even mijn hondje zijn riem om wilde doen. Nou, nee dus, had hem niet eens bij me. Boete. 60 Euro, toen al. Ik wees de heren agenten eventje fijntje op wat zich 40 meter verderop afspeelde, namelijk het dealen en gebruiken van hard drugs op de zitbankjes van het bewuste park. (Plek staat erom bekend)
Daar hadden ze niets mee te maken! Ik kreeg een bekeuring, en als ik mijn hond niet gauw aanlijnde kreeg ik er nog een, en verder lieten ze die drugsdealers gewoon hun gang gaan. Nu weet ik dat zij, vanwege verregaande stommiteit, alleen maar bevoegd zijn om onschuldige hondjes en baasjes te beboeten, maar ze hadden op zijn minst hun grote, en wel bekwame, broertjes van de échte politie kunnen bellen om die dealers op te pakken. Toen ik dat suggereerde 'moest ik maken dat ik weg kwam, voor ik ook nog een boete kreeg voor het beledigen van een ambtenaar in functie'. Toen werd ik zo boos dat ik hem toewenste dat zijn dochter een crackhoer werd.
Gelukkig woon ik nu ergens waar mijn hondje alle vrijheid heeft. Hij heeft geen riem meer omgehad sinds wij daar wonen, en dat mag ook nog eens, zelfs op het strand mag ie vrij rondlopen. Beestje heeft de tijd van zijn leven

Poepen doet ie, net als de hond van Heaven7, alleen in de struiken. En al deed ie dat niet, dan betaalde ik meer dan genoeg hondenbelasting om zo'n BOA geval de stoepen meteen mee schoon te laten maken!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden