abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58977984
Wat kost dat?

Ik liep vanmiddag lekker in het zonnetje (dat toch nog heel even scheen) met de hond de wandelen. Nu heb ik dat beestje al 11 jaar loslopen, alleen sinds dit jaar zijn er speciale BOA's (Bijzondere Opsporings Ambtenaren) op dat soort kleine onzinnige dingen gezet. Dus die moeten een beetje wijkagentje spelen, alleen hebben net niet de alle bevoegdheden van een echte agent.

Maarja na een lange tijd dat alles goed is gegaan heeft hij me dit keer toch staande gehouden. Alles van mijn ID-kaart overgeschreven en ik zou een boete op mijn deurmat vinden.
Alleen wat ben ik dan eigenlijk kwijt?
(hij heeft me alleen bekeurd voor het loslopen van de hond)
ik had ook geen riem bij of dergelijke en ik was niet al te aardig bezig dus ik zal wel het volle bedrag moeten betalen
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
pi_58978010
quote:
Inmiddels zijn de boetebedragen door het Ministerie van Justitie echter aangepast. Het los laten lopen van de hond binnen de bebouwde kom op een plek waar dat niet mag, levert een boete van ¤ 60, op. Het laten verblijven van een hond op een voor het publiek toegankelijke en zodanig ingerichte speelweide, speelplaats of andere aangewezen plaatsen kost ¤ 90,-. Voor het niet verwijderen van hondenuitwerpselen geldt een boetebedrag van ¤ 90,-.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:23:20 #3
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_58978025
Dacht je dat je korting zou krijgen ofzo?
Bladiebla...
pi_58978069
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:23 schreef mandatory het volgende:
Dacht je dat je korting zou krijgen ofzo?
haha nee nee maar bij ons in het dorp heb je wel redelijk omgangbare agente die je wel eens gewoon alleen maar de helft laten betalen. Zodat je wel weet dat je fout zit en je er ook op bestraft word maar niet gelijk de volle mep.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:25:33 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58978073
Sinds wanneer zijn die bedragen zo hoog dan>
Een buurtje hier had pas 28 euro ? gewoon loslopen in park dan zeg maar. (4 weken terug trouwens)
Nu denk ik dat ze dus vette mazzel had
Geen speelweide of iets.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58978077
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef Sirmixalot het volgende:

[..]

haha nee nee maar bij ons in het dorp heb je wel redelijk omgangbare agente die je wel eens gewoon alleen maar de helft laten betalen. Zodat je wel weet dat je fout zit en je er ook op bestraft word maar niet gelijk de volle mep.
Welk dorp?
pi_58978091
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef MissHobje het volgende:
Sinds wanneer zijn die bedragen zo hoog dan>
Een buurtje hier had pas 28 euro ? gewoon loslopen in park dan zeg maar.
Geen speelweide of iets.
Sinds afgelopen maand voor zover ik weet.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:27:08 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58978108
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Sinds afgelopen maand voor zover ik weet.
Had mijn post aangepast
Dem dan had ze echt mazzel !
Maar pff das wel een absurde stijging dan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58978117
ook zo'n hond die aan iedereen snuffelt en kwijlt als ie los loopt?

die mogen ze wat mij betreft afmaken. of aanlijnen, dat kan natuurlijk ook.

als je hond losloopt en wel naar je luistert...tja, dan maakt het mij niet zoveel uit wat voor en of je er een boete voor krijgt
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:41:21 #10
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58978426
Ze hadden hem in moeten nemen en op de trein moeten zetten.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58978446
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

Welk dorp?
Nederweert

Nee hondje van mij is gewoon een heel rustig hondje...luistert naar iedereen als het moet en hij doet zijn behoefte altijd in de struiken. Dus nooit midden op de stoep ofzo. Dat praat die boete dan wel niet goed maar verkomt misschien die misselijke reacties dat de meeste honden toch kapot moeten.
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:49:21 #12
158899 GasTurbine
pi_58978566
Misschien moeten ze maar zijn nagels eruit trekken met een nijptang! Daarna moesten ze hem aan een poepzuiger-wagen die je hier in R'dam hebt rondrijden vastbinden en hem eensch flink laten zien wat het betekent om in de struiken je voedselresten te deponeren!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58980025
Had die loslopende gierton aan de lijn gehouden.
pi_58980581
Bij ons kost het 50 euro
pi_58991444
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:49 schreef GasTurbine het volgende:
Misschien moeten ze maar zijn nagels eruit trekken met een nijptang! Daarna moesten ze hem aan een poepzuiger-wagen die je hier in R'dam hebt rondrijden vastbinden en hem eensch flink laten zien wat het betekent om in de struiken je voedselresten te deponeren!
Wow. Een Rotterdammer die wel eens zo;n wagentje ziet rijden.

Ik zie ze bijna nooit. Misschien een keer in de twee jaar ofzo.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_58992534
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:21 schreef Sirmixalot het volgende:

Ik liep vanmiddag lekker in het zonnetje (dat toch nog heel even scheen) met de hond de wandelen. Nu heb ik dat beestje al 11 jaar loslopen, alleen sinds dit jaar zijn er speciale BOA's (Bijzondere Opsporings Ambtenaren) op dat soort kleine onzinnige dingen gezet.
Onzinnig? Ik vind het vervelend als ik ergens loop en er weer eens iemands trouwe viervoeter voor mijn voeten komt lopen en mijn broekspijpen besnuffelt. Hij doet niks hoor, lachen hun eigenaars me toe als ik een bedenkelijk gezicht trek. Ah, dus broekspijpen aflebberen valt ook al onder 'niks'? Terechte boete.

[ Bericht 0% gewijzigd door LinkseFrieseVegetarier op 29-05-2008 17:32:36 ]
pi_58992617
Pff, ook aan de riem snuffelen ze aan je broekspijpen als je langsloopt hoor Wat een bull.
pi_58992677
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Pff, ook aan de riem snuffelen ze aan je broekspijpen als je langsloopt hoor Wat een bull.
Dan is de riem te lang.
pi_58992741
Je had ook kunnen doen dat de hond niet van jou was
pi_58992869
Dus we delen nu al boetes uit omdat er honden loslopen We hebben echt niks beters te doen in dit land, lijkt het wel.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:44:15 #21
158899 GasTurbine
pi_58992922
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Wow. Een Rotterdammer die wel eens zo;n wagentje ziet rijden.

Ik zie ze bijna nooit. Misschien een keer in de twee jaar ofzo.
De laatste keer dat ik er een zag was dat hij uit een sloot was getakeld. Roteb ken ook echt níét rijden.
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:44:18 #22
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58992924
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Onzinnig? Ik vind het vervelend als ik ergens loop en er weer eens iemands trouwe viervoeter voor mijn voeten komt lopen en mijn broekspijpen besnuffelt. Hij doet niks hoor, lachen hun eigenaars me toe als ik een bedenkelijk gezicht trek. Ah, dus broekspijpen aflebberen valt ook al onder 'niks'? Terechte boete.
als ik zo al over straat zou lopen kan ik wel voor alles een boete laten krijgen. jammer dat mensen zich zo snel aan kleine dingen kunnen irriteren....
put
your
clothes
on!
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:44:36 #23
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_58992930
quote:

[..]

sneue kerel ben jij
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_58992959
quote:

[..]

Ja man, laten we alles gaan verbieden waar een ander zich aan ergert. Begeef je dan gewoon niet in een openbare ruimte, stuk autist dat je er bent.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58992987
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Dan is de riem te lang.
Flikker toch op, als wij erkaar kruisen op een stoep dan is de afstand nou eenmaal klein. Ben je niet van een trouwe viervoeters eventuele neus gediend dan ga je maar aan de overkant lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2008 17:47:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')