quote:Inmiddels zijn de boetebedragen door het Ministerie van Justitie echter aangepast. Het los laten lopen van de hond binnen de bebouwde kom op een plek waar dat niet mag, levert een boete van ¤ 60, op. Het laten verblijven van een hond op een voor het publiek toegankelijke en zodanig ingerichte speelweide, speelplaats of andere aangewezen plaatsen kost ¤ 90,-. Voor het niet verwijderen van hondenuitwerpselen geldt een boetebedrag van ¤ 90,-.
haha nee nee maar bij ons in het dorp heb je wel redelijk omgangbare agente die je wel eens gewoon alleen maar de helft laten betalen. Zodat je wel weet dat je fout zit en je er ook op bestraft word maar niet gelijk de volle mep.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:23 schreef mandatory het volgende:
Dacht je dat je korting zou krijgen ofzo?
Welk dorp?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
haha nee nee maar bij ons in het dorp heb je wel redelijk omgangbare agente die je wel eens gewoon alleen maar de helft laten betalen. Zodat je wel weet dat je fout zit en je er ook op bestraft word maar niet gelijk de volle mep.
Sinds afgelopen maand voor zover ik weet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef MissHobje het volgende:
Sinds wanneer zijn die bedragen zo hoog dan>
Een buurtje hier had pas 28 euro ? gewoon loslopen in park dan zeg maar.
Geen speelweide of iets.
Had mijn post aangepastquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maand voor zover ik weet.
Nederweertquote:
Wow. Een Rotterdammer die wel eens zo;n wagentje ziet rijden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:49 schreef GasTurbine het volgende:
Misschien moeten ze maar zijn nagels eruit trekken met een nijptang! Daarna moesten ze hem aan een poepzuiger-wagen die je hier in R'dam hebt rondrijden vastbinden en hem eensch flink laten zien wat het betekent om in de struiken je voedselresten te deponeren!
Onzinnig? Ik vind het vervelend als ik ergens loop en er weer eens iemands trouwe viervoeter voor mijn voeten komt lopen en mijn broekspijpen besnuffelt. Hij doet niks hoor, lachen hun eigenaars me toe als ik een bedenkelijk gezicht trek. Ah, dus broekspijpen aflebberen valt ook al onder 'niks'? Terechte boete.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:21 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik liep vanmiddag lekker in het zonnetje (dat toch nog heel even scheen) met de hond de wandelen. Nu heb ik dat beestje al 11 jaar loslopen, alleen sinds dit jaar zijn er speciale BOA's (Bijzondere Opsporings Ambtenaren) op dat soort kleine onzinnige dingen gezet.
Dan is de riem te lang.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Pff, ook aan de riem snuffelen ze aan je broekspijpen als je langsloopt hoorWat een bull.
De laatste keer dat ik er een zag was dat hij uit een sloot was getakeld. Roteb ken ook echt níét rijden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Wow. Een Rotterdammer die wel eens zo;n wagentje ziet rijden.
Ik zie ze bijna nooit. Misschien een keer in de twee jaar ofzo.
als ik zo al over straat zou lopen kan ik wel voor alles een boete laten krijgen. jammer dat mensen zich zo snel aan kleine dingen kunnen irriteren....quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzinnig? Ik vind het vervelend als ik ergens loop en er weer eens iemands trouwe viervoeter voor mijn voeten komt lopen en mijn broekspijpen besnuffelt. Hij doet niks hoor, lachen hun eigenaars me toe als ik een bedenkelijk gezicht trek. Ah, dus broekspijpen aflebberen valt ook al onder 'niks'? Terechte boete.
sneue kerel ben jijquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzinnig? Ik vind het vervelend als ik ergens loop en er weer eens iemands trouwe viervoeter voor mijn voeten komt lopen en mijn broekspijpen besnuffelt. Hij doet niks hoor, lachen hun eigenaars me toe als ik een bedenkelijk gezicht trek. Ah, dus broekspijpen aflebberen valt ook al onder 'niks'? Terechte boete.
Ja man, laten we alles gaan verbieden waar een ander zich aan ergert. Begeef je dan gewoon niet in een openbare ruimte, stuk autist dat je er bent.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Flikker toch op, als wij erkaar kruisen op een stoep dan is de afstand nou eenmaal klein. Ben je niet van een trouwe viervoeters eventuele neus gediend dan ga je maar aan de overkant lopen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dan is de riem te lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |