Daar is mijn moeder ook verslaafd aan geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ben verslaafd aan TextExpress2 Deluxe
Stel jezelf als wildplassende vrouw voor, en dat er dan onverwachts zo'n oud hoofd tussen je benen verschijnt. Dat is toch eerder humor dan aanranding! Moet hier nu ACHT jaar gevangenis voor gegeven worden?quote:Op zoek naar wildplassende vrouwen
LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden buigt zich donderdag over de strafzaak tegen drie mannen die ervan worden verdacht elf jaar lang op dorpsfeesten in Friesland plassende vrouwen onzedelijk te hebben betast.
Het Brusselse beeld van Jeannekenpis.
De verdachten zouden vanaf 1997 dorpsfeesten in Friesland zijn afgegaan op zoek naar vrouwen die in de buitenlucht hun behoefte deden. De vrouwen plasten onder meer in de buitenlucht omdat de mannen de verlichting van de mobiele toiletten saboteerden. De mannen benaderden de plassende vrouwen kruipend van achteren en staken daarbij hun hoofd tussen de benen van de dames. Ook raakten de mannen de vagina’s aan en lieten over hun handen plassen.
Het drietal van 68, 57 en 40 jaar oud werd op zaterdag 12 januari opgepakt. De politie onderzocht de zaak al eerder na aangiftes van vrouwen in 2004 en 2005, maar dat leverde niets op. Toen in september vorig jaar nog een vrouw aangifte deed, wist de politie de mannen na onderzoek te arresteren. Het Openbaar Ministerie verdenkt het trio van aanranding in vereniging. De maximum celstraf voor aanranding is acht jaar.
Ik denk dat het voor iemand die langere tijd zelfstandig gewoond heeft best wel wennen is. Je raakt sowieso een behoorlijk stuk vrijheid en privacy kwijt. Je moet eigenlijk voortdurend rekening houden met een ander. Veel slechte eigenschappen komen in de partner naar boven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het Samenwonen. Vertellen jullie er eens over, vooral over Het Begin. Claudia sprak al wijze en ware woorden, over klussen aan een ander over kunnen laten (scheelt werk) maar ook de groeiende wasstapel (meer werk).
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als je nou een kamer had in Utrecht hoefde je niet zo door de regen te fietsen"
Ik lees vol belangstelling mee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het Samenwonen. Vertellen jullie er eens over, vooral over Het Begin. Claudia sprak al wijze en ware woorden, over klussen aan een ander over kunnen laten (scheelt werk) maar ook de groeiende wasstapel (meer werk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |