http://www.spitsnieuws.nl(...)asht_in_vietnam.htmlquote:het Vietnamese eiland Phu Quoc zou gisteren een UFO zijn neergestort. Bewoners van het eiland hoorden een harde knal en vonden later stukken metaal langs de kust. Het grootste brokstuk was zo'n anderhalve meter lang.
'Gewoon' vliegtuig
The Sun meldt op gezag van het Vietnamese ANP dat de explosie op zo'n acht kilometer hoogte plaatsvond. Het zou een 'gewoon' vliegtuig geweest kunnen zijn, maar nergens in de wijde omgeving worden toestellen vermist. Soldaten zijn erop uitgestuurd om naar overlevenden te zoeken, maar behalve de al genoemde brokstukken, is niets gevonden.
De vice-bevelhebber van de Cambodjaanse luchtmacht meldde gisteren dat een buitenlands vliegtuig bij Phu Quoc was neergestort, maar hij trok die verklaring later weer in.
Sinds ik jou ken, geloof ik ook heilig in Aliens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)asht_in_vietnam.html
[ afbeelding ]
Ik kom nu met een directe waarschuwing aan mensen die op dit moment over lijken gaan om hoger op te komen !!. Die mensen en overigen ook willen absoluut niet geloven dat er aliens bestaan, Nou die hebben het mis !!!! Aliens bestaan , wij kunnen ze niet zien maar zij bestaan..
Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
En hoe zouden die aliens reizen Meki? Sneller dan het licht kán niet, of heb jij innovatieve methodes ontwikkeld voor 'de aliens'?
En hoe weet je dat ze bestaan als we ze niet kunnen zien?
De relativiteitstheorie staat anders behoorlijk onder drukquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
En hoe zouden die aliens reizen Meki? Sneller dan het licht kán niet, of heb jij innovatieve methodes ontwikkeld voor 'de aliens'?
En ik heb geen god.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.
O.a Dinosaurussen hebben wij nooit gekent.. en Aliens leven verder op in een andere planeet
Weet jij wel wat er afspeelt in de universum ?
Allah of God bestaat niet, das een fabel...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah of god voor jou heeft andere soort manschappen gemaakt die wij niet kennen.
O.a Dinosaurussen hebben wij nooit gekent.. en Aliens leven verder op in een andere planeet
Dat is waar, maar er staat geen enkel spoortje bewijs in dit topic. Op de brokstukken na dan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De relativiteitstheorie staat anders behoorlijk onder druk
Maar, dit is non-nieuws. De bron is de dikke duim van Willem de Ridder oid.
Als jij naar astronomie gaat moet jij toch wel weten dat aliens bestaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En ik heb geen god.
Weet je toevallig welke planeet? Dan kunnen we alvast onze telescopen richten.
En ja, meer dan jij. Ik ga zelfs de astronomie in.
Ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Zeker weten! Maar of ze ons zullen/kunnen bezoeken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij naar astronomie gaat moet jij toch wel weten dat aliens bestaan
waar denk jij wat er in de heelal is
Je hebt eindelijk eens gelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat er aliens zijn. Zeker weten! Maar of ze ons zullen/kunnen bezoeken?![]()
Het heelal is ongelofelijk groot. Misschien wel oneindig!
We zijn daarnaast veel te geweldadig en bezig met rassenhaat, om op een populair onderwerp terug te komen. We blazen onze eigen planeet op en spelen met wapens die de halve aardkorst de ruimte in kunnen schieten. (bij wijze van spreken)
De vele duizenden en duizenden fossielen en skeletten van dinosauriers vertellen ons toch iets anders...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep... het universum en haar wetten kennen voor ons geen geheimen meer. We weten ALLES en schaffen bij deze de wetenschap af.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
ET Phone home met vernieuwde Hi daltarieven?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Misschien is intergalactisch reizen veel makkelijker dan wij denken, is er een methode die ontzettend voor de hand ligt, maar omdat we zo moeilijk, wetenschappelijk denken, vinden we hem niet enzo..quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kan me niet voorstellen dat onze intergalactische overlords hier in een trabant-achtige rammelbak zijn aan komen vliegen
Jep.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:00 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Misschien is intergalactisch reizen veel makkelijker dan wij denken, is er een methode die ontzettend voor de hand ligt, maar omdat we zo moeilijk, wetenschappelijk denken, vinden we hem niet enzo..
tja, dan zullen de oost-europeanen wel de grootste voorsprong krijgen, straks zit dr al een hele kolonie van de roemeense zigeuners op de achterkant van de maan, gewoon met zn vijfentwintigen in de achterbak van een Dacia Logan erop losgeredenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:00 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Misschien is intergalactisch reizen veel makkelijker dan wij denken, is er een methode die ontzettend voor de hand ligt, maar omdat we zo moeilijk, wetenschappelijk denken, vinden we hem niet enzo..
Had meer het idee dat de ‘achterste’ man iets pakt om de metalen platen op te leggen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:35 schreef shilizous_88 het volgende:
metaalanalyse en daarna is ook dit mystery weer opgelost.
daarbij zie ik nu al dat de metaalstukken vol bouten en van die pluggen zitten zoals gebruikelijk is in de luchtvaart, dus alienachtig is het niet.
bedoel je daarmee dat jij op zicht wel eventjes kunt herkennen of iets van buitenaardse herkomst is?quote:
God heeft meerdere scheppingen? Hij is zo goed in multitasking, Hij zal wel een Zij zijn dan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hee kijk, resten van een Pipercup die niet werd geregistreerd wegens drugssmokkel. Wereldschokkend!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Reuters.
Standaardisatie, hč?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef LordNemephis het volgende:
Aan die foto's te zien gebruiken de aliens voor hun moertjes en boutjes hetzelfde stelsel als wij... Take me to your Praxis!
Die eerste foto is van iemand die voor het eerst met Photoshop werkt, zo te zien.quote:Deze foto schijnt gemaakt te zijn na het neerstorten
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Die eerste foto is van iemand die voor het eerst met Photoshop werkt, zo te zien.
Die tweede een collage foto's van een of andere kunstacedemie-student...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:55 schreef BeejEm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Reuters
Die vliegen niet op 8km hoogte.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hee kijk, resten van een Pipercup die niet werd geregistreerd wegens drugssmokkel. Wereldschokkend!
Niet meer nee. Maar vooralsnog is het dus gewoon een ufoquote:
Idd, als in unidentified flying object.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet meer nee. Maar vooralsnog is het dus gewoon een ufo.
Jah en neequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:06 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
ROFL
![]()
Mooiste post ooit! Weet jij wel wat er afspeelt in de het universum?!
Ghehe, toch wel knap dat ze met deze 'hoogstaande' techniek nog zover zijn gekomenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef MaGNeT het volgende:
Aliens gebruiken blijkbaar popnagels.
Geen wonder dat die krengen om de haverklap uit de lucht donderen.
Effe serieus he, maar hoe denk jij dat ruimteschepen eruit zien? Gegoten? Magnetische verbindingen? Organisch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:32 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ghehe, toch wel knap dat ze met deze 'hoogstaande' techniek nog zover zijn gekomen
Naadloos.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Effe serieus he, maar hoe denk jij dat ruimteschepen eruit zien? Gegoten? Magnetische verbindingen? Organisch?
Dan nog heb je een geraamte natuurlijk, je kan er wel een dekking overheen gooien of het dopen in een bad plastic voor een naadloze leuke look, maar je hebt sowieso een geraamte nodig.quote:
Denken wij.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan nog heb je een geraamte natuurlijk, je kan er wel een dekking overheen gooien of het dopen in een bad plastic voor een naadloze leuke look, maar je hebt sowieso een geraamte nodig.
Het is heel grappig wat je hier zegt en je zou wel'ns heel erg gelijk kunnen hebben!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denken wij.....
En zelfs daar kan je je wat anders bij voorstellen zoals een krachtveld die de integriteit van het vaartuig behoudt. Maar misschien werkt het wel compleet anders. Het is heel moeilijk om 'out of the box' te denken.
Oh, dat zeker, maar nu wordt er dus vanuit gegaan dat nuts and bolts per definitie al niet gebruikt zouden kunnen worden en dát is ook niet correct.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denken wij.....
En zelfs daar kan je je wat anders bij voorstellen zoals een krachtveld die de integriteit van het vaartuig behoudt. Maar misschien werkt het wel compleet anders. Het is heel moeilijk om 'out of the box' te denken.
Nee, dat zeg ik... klinknagels zijn superieur aan lassen. Logisch dus dat ze een stevig schip klinken voor als het forcefield uitvalt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar nu wordt er dus vanuit gegaan dat nuts and bolts per definitie al niet gebruikt zouden kunnen worden en dát is ook niet correct..
Aan de andere kant is in de SciFi de basis voor succesvolle ruimtevaart lichte schepen....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef popolon het volgende:
Zo te zien haden de Focke Wulf en de Spitfire een nog beter frame.
Een alien Mcyfer, of hoe je het ook spellen moge.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:
Het zijn waarlijk bijzondere opperwezens als ze met zulke troep lichtjaren ver kunnen reizen.
Het volgende luchtschip is waarschijnlijk gefabriceerd uit twee veiligheidsspelden, ducttape, een vernuftige bout gebaseerd op het onzekerheidsprincipe en een oude hoed.
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik... klinknagels zijn superieur aan lassen. Logisch dus dat ze een stevig schip klinken voor als het forcefield uitvalt.
Sinds die aliens Meki op Fok zien posten geloven ze niet meer in intelligent leven op deze planeetquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:07 schreef Slappy het volgende:
Sinds ik Meki op Fok heb zien posten geloof ik in Aliens.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Sinds die aliens Meki op Fok zien posten geloven ze niet meer in intelligent leven op deze planeet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |