abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick donderdag 29 mei 2008 @ 10:20:03 #101
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58982391
Oh, en HOOIIIII Eer, Frits, OA, Indah en anderen
lolwut
pi_58982410
quote:
Op donderdag 29 mei 200810:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

jawel, maar daarna ga ik een volledig frisse en nieuwe start maken. Bijna alles wat ik heb is of rotzooi of krijgwerk. Tot vier-vijf jaar terug nogal bizar leven gehad (lang verhaal). Met andere woorden, ik gebruik de break ook om schoon schip te maken, alle negatieve schepen achter me te verbranden en alle stuurlui die aan wal staan en denken beter te weten af te schepen.

En dat midden in de bergen waar geen zeeschip te vinden is [afbeelding]

In oktober ben ik een volledig uitgeruste, serene, opgeruimde, letterlijk en figuurlijk vrije, nieuwe uitdagingen aangaande en in sync met haarzelf zijnde José/BX [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
aah, dat zijn de betere redenen om er even eens lekker helemaal tussenuit te gaan. Wil ik je veel plezier mee wensen dus! Wanneer ga je precies? (Lees niet terug, dus vandaar wellicht dat ik het vraag )
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:25:22 #103
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58982509
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef BrandX het volgende:
hoi bx
Signature.
pi_58982524
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

jawel, maar daarna ga ik een volledig frisse en nieuwe start maken. Bijna alles wat ik heb is of rotzooi of krijgwerk. Tot vier-vijf jaar terug nogal bizar leven gehad (lang verhaal). Met andere woorden, ik gebruik de break ook om schoon schip te maken, alle negatieve schepen achter me te verbranden en alle stuurlui die aan wal staan en denken beter te weten af te schepen.

En dat midden in de bergen waar geen zeeschip te vinden is

In oktober ben ik een volledig uitgeruste, serene, opgeruimde, letterlijk en figuurlijk vrije, nieuwe uitdagingen aangaande en in sync met haarzelf zijnde José/BX
Mooi
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_58982543
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:18 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Dertag piek voor dat ipod ding valt an sich wel mee toch?
En 100 voor die schoenen en 25/30 voor die armband, nee loopt lekker in de papieren
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_58982549
quote:
BX
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_58982701
quote:
Dag mevrouw.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:33:35 #109
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58982711
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

En 100 voor die schoenen en 25/30 voor die armband, nee loopt lekker in de papieren
Ja, maar die móet je niet kopen..
Dat ipod ding werkt ook zonder die Nike+ schoenen en die armband is ook niet per se nodig.
Als je wilt kan je best een stuk goedkoper lopen.
Signature.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:34:13 #110
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58982722
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
hey eer
Ha Indah

nog gave foto's geschoten lately?
Signature.
pi_58982778
quote:
Op donderdag 29 mei 200810:34 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ha Indah [afbeelding]

nog gave foto's geschoten lately?
nee niet echt.. teveel van het leven genoten en die foto's blijven in mijn prive-collectie.

Maar eerder deze maand wel foto's gemaakt in Jakarta. Moeten nog verwerkt worden.
pi_58982783
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:33 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ja, maar die móet je niet kopen..
Dat ipod ding werkt ook zonder die Nike+ schoenen en die armband is ook niet per se nodig.
Als je wilt kan je best een stuk goedkoper lopen.
Toen ik dat ding kocht, was die armband van jou er nog niet, dus had ik wel die sensor met ontvanger nodig. Maar je kunt het inderdaad een stuk goedkoper doen.. alleen loop je er dan niet zo bazig bij als wij
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  Boks-Chick donderdag 29 mei 2008 @ 10:37:40 #113
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58982824
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

aah, dat zijn de betere redenen om er even eens lekker helemaal tussenuit te gaan. Wil ik je veel plezier mee wensen dus! Wanneer ga je precies? (Lees niet terug, dus vandaar wellicht dat ik het vraag )
geen probs.

Ik ga tussen 14 en 18 juni richting de dolomieten, Italie. Naar het ubergrote dorp ( ) Molveno op 875m hoogte. 's-Winters nog geen 400 inwoners, 's-zomers ongeveer 5000.

Ik blijf daar tot mid-eind september. Afhankelijk van hoe het loopt ga ik daarna misschien op de terugweg via wenen, praag, bratislava en berlijn. Eind september, begin oktober ben ik in ieder geval terug.

Ik ga daar met 4 anderen (waarvan ik er 3 al goed ken) bergsportvakanties begeleiden. Hiken, mountainbiken, klimmen, 3-daagse bergtochten, klettersteigen, canyoningen, kanoën, bbq-en, en vooral veel fun maken!!!!

Op de enige camping aldaar (en een zeer luxe camping ) hebben wij een hoek, waar ongeveer 30 koepeltentjes, 15 familietenten (bungalow+++ 4-6 pers.) en 24 gewone bungalowtenten (2 compartementen a 2 pers. p/s) staanvoor onze gasten (die zijn vanaf ong. 17 jaar).
Zelf heeft ieder van ons 5 een hele bungalowtent voor onszelf met een gewoon bed.

We hebben onze eigen privetoegang tot het strand van het meer Molveno en de sanitair is superluxe!

De vakantie: http://www.labyrinth.nl/index2.php?ID=TIDMO&GO=Info (zie ook programmaknop rechts)
voor een impressie:
Molveno-1

Molveno-2
lolwut
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:41:06 #114
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58982906
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:36 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Toen ik dat ding kocht, was die armband van jou er nog niet, dus had ik wel die sensor met ontvanger nodig. Maar je kunt het inderdaad een stuk goedkoper doen.. alleen loop je er dan niet zo bazig bij als wij
Die sensor met ontvangen kosten 30e toch?
Voor die armband die ik ga kopen moet ik ook 60e neertellen, en daar zit ook een ontvanger bij.
Maar je hebt niet perse die schoenen nodig.
Je kan ook schoenen kopen van 25 euro en ze daarop bevestigen, werkt ook, alleen wat minder accuraat.

Maar, inderdaad, loop je er dan niet zo bazig bij als wij
Ik kies ook liever voor kwaliteit dan voor iets goedkoops hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het kán veel goedkoper
Signature.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:41:35 #115
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58982912
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

nee niet echt.. teveel van het leven genoten en die foto's blijven in mijn prive-collectie.

Maar eerder deze maand wel foto's gemaakt in Jakarta. Moeten nog verwerkt worden.
Dat kan ik me voorstellen.
Foto's die erg prive zijn wíl ik niet eens zien
Signature.
  Boks-Chick donderdag 29 mei 2008 @ 10:42:02 #116
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58982926
al dat geld uitgeven voor een beetje hardlopen
Simpele hardloop annex stapmeters zijn er verder ook hoor, en dan een mp3 spelers armbandje van een tientje om je bovenarm
lolwut
  Boks-Chick donderdag 29 mei 2008 @ 10:43:03 #117
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58982954
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:41 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Voor die armband die ik ga kopen moet ik ook 60e neertellen, en daar zit ook een ontvanger bij.
Je kan ook schoenen kopen van 25 euro en ze daarop bevestigen, werkt ook, alleen wat minder accuraat.

Ik kies ook liever voor kwaliteit dan voor iets goedkoops hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het kán veel goedkoper
jamaar, jamaar, jamaar, het bestaat allang, alleen nike en ipod hebben het in een hip jasje gegoten en een nul diret voor de komma erbij geplakt zo'n beetje.
lolwut
pi_58982964
quote:
Op donderdag 29 mei 200810:37 schreef BrandX het volgende:

[..]

[afbeelding] geen probs.

Ik ga tussen 14 en 18 juni richting de dolomieten, Italie. Naar het ubergrote dorp ( [afbeelding] ) Molveno op 875m hoogte. 's-Winters nog geen 400 inwoners, 's-zomers ongeveer 5000.

Ik blijf daar tot mid-eind september. Afhankelijk van hoe het loopt ga ik daarna misschien op de terugweg via wenen, praag, bratislava en berlijn. Eind september, begin oktober ben ik in ieder geval terug.

Ik ga daar met 4 anderen (waarvan ik er 3 al goed ken) bergsportvakanties begeleiden. Hiken, mountainbiken, klimmen, 3-daagse bergtochten, klettersteigen, canyoningen, kanoën, bbq-en, en vooral veel fun maken!!!!

Op de enige camping aldaar (en een zeer luxe camping [afbeelding] ) hebben wij een hoek, waar ongeveer 30 koepeltentjes, 15 familietenten (bungalow+++ 4-6 pers.) en 24 gewone bungalowtenten (2 compartementen a 2 pers. p/s) staanvoor onze gasten (die zijn vanaf ong. 17 jaar).
Zelf heeft ieder van ons 5 een hele bungalowtent voor onszelf met een gewoon bed.

We hebben onze eigen privetoegang tot het strand van het meer Molveno en de sanitair is superluxe!

De vakantie: http://www.labyrinth.nl/index2.php?ID=TIDMO&GO=Info (zie ook programmaknop rechts)
voor een impressie:
Molveno-1

Molveno-2
zo zo... je hebt er echt werk van gemaakt zie ik wel.. netjes gedaan hoor zo'n 'vakantie'...
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:46:15 #119
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58983012
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:42 schreef BrandX het volgende:
al dat geld uitgeven voor een beetje hardlopen
Simpele hardloop annex stapmeters zijn er verder ook hoor, en dan een mp3 spelers armbandje van een tientje om je bovenarm
Ja, dat weet ik ook wel
Maar ik vind dit systeem leuk, en ik hou stiekem wel van gadgets.
Daarom ben ik ook wel bereid om er iets meer voor te betalen.
Verder, kijk eens naar andere schoenen dan die van nike, die zijn ook niet goedkoop hoor...
Ik heb platvoeten en moet dus ene beetje stevige schoenen hebben, maar zelfs voor normale schoenen ben ik altijd al rond de 100 euro kwijt, omdat ik ze anders (en ja, ik heb héél vaak goedkopere schoenen gekocht) binnen no time aan stront loop. Als het dan toch al rond de 100 euro is, kan ik net zo goed dit kopen toch, hoef ik ook niet op krakkemikkige wijze dat nike+ dingetje op m'n schoenen te bevestigen.
Signature.
pi_58983043
quote:
Op donderdag 29 mei 200810:41 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen.
Foto's die erg prive zijn wíl ik niet eens zien [afbeelding]
zo prive zijn ze niet hoor, maar wel prive genoeg

Het overige komt nog zeker wel op internet...
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:56:20 #121
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58983235
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

zo prive zijn ze niet hoor, maar wel prive genoeg

Het overige komt nog zeker wel op internet...
whehe, ok

Dan wacht ik nog even rustig af, zie het vanzelf wel verschijnen
Signature.
pi_58983280
quote:
Op donderdag 29 mei 200810:56 schreef eer-ik het volgende:

[..]

whehe, ok [afbeelding]

Dan wacht ik nog even rustig af, zie het vanzelf wel verschijnen [afbeelding]
jah, het is nog altijd tijd tekort hier op de een of andere manier... maar mijn prioriteiten liggen toch wel goed geloof ik
pi_58983306
.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_58983312
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:41 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Maar geen zin om iets te moeten bevestigen
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_58983366
tvp
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: