Redelijk hetzelfde als wat je krijgt wanneer je op een gewone voetbal gaat zitten waarna je em weg moest doenquote:
Ach gos, LB'tje tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nou.....niemand meer?
Dan ga ik het hier wel opruimen, zometeen met mn vriendinnetjes lunchen
(er is nog steeds echt niets voor nodig om me in tranen te doen uitbarstenik word een sentimenteel oudje
)
Ja, hoi.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had mezelf geprikt net onder m'n sleutelbeen en dacht slim te zijn door het bloed weg te zuigen. Nu heb ik per ongeluk een zelfgemaakte zuigzoen.![]()
kut
* voegt deze toe aan de lange lijst Soempie-acties *quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had mezelf geprikt net onder m'n sleutelbeen en dacht slim te zijn door het bloed weg te zuigen. Nu heb ik per ongeluk een zelfgemaakte zuigzoen.![]()
kut
Wat knap! Ik kan er ook niet bij. Wel bij mijn schouder natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
kut
Ik kon tot nét onder mijn schouder, helemaal bovenaan mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat knap! Ik kan er ook niet bij. Wel bij mijn schouder natuurlijk.
Ik denk dat jij en Nem afwijken en dat ik heel normaal ben.
Niets mis mee als je maar niet in de bieb zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:48 schreef wyccie het volgende:
Hmm...laat ik nu maar ophouden mezelf kusjes te geven op mijn schouder.
Er zijn zat mensen die dat kunnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet je ook eens proberen je elleboog the kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |