Zeer goed, met jou?quote:
Nee, moet eerst nog een mooie brief schrijven, die moet er uitgepikt worden. Dan moet ik allerlei testen doen, en dan hopen dat ze me goed genoeg vinden. Dan begin ik volgend jaar septemberquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:53 schreef jna het volgende:
Is het nou al zeker dat je die opleiding gaat doen voor luchtverkeersleider?
Hoeveel mensen zijn er dan nodig in (een redelijk klein) land als Nederland? Ze hebben er namelijk wel een flinke reclamecampagne voor gekozen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, moet eerst nog een mooie brief schrijven, die moet er uitgepikt worden. Dan moet ik allerlei testen doen, en dan hopen dat ze me goed genoeg vinden. Dan begin ik volgend jaar september
En dan hopen dat ik niet na een jaar afval
Dus ik ben er bijna![]()
Niks te klagen, maar daar staat ook wat tegenover hèquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:56 schreef G.Fawkes het volgende:
luchtverkeersleider? Ik hoor altijd dat je daar dik geld me kunt verdienen
Schiphol is 1 van de drukste velden van Europa hèquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:56 schreef jna het volgende:
Hoeveel mensen zijn er dan nodig in (een redelijk klein) land als Nederland? Ze hebben er namelijk wel een flinke reclamecampagne gekozen.
Daar staat idd wat tegenover. Een vriend van mij wilde het doen maar je moet echt een heleboel tests doen voordat je aan de opleiding mag beginnen en dan nog haalt maar 35% ofzo uiteindelijk zijn/haar diploma (hoorde ik)quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks te klagen, maar daar staat ook wat tegenover hè
Kan goed kloppen jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar staat idd wat tegenover. Een vriend van mij wilde het doen maar je moet echt een heleboel tests doen voordat je aan de opleiding mag beginnen en dan nog haalt maar 35% ofzo uiteindelijk zijn/haar diploma (hoorde ik)
Hallo Luctorquote:
Nee johquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef G.Fawkes het volgende:
En uiteindelijk mag je maar ongeveer 15 jaar die baan beoefenen toch?
Wow!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor de geinteresseerden: http://xs127.xs.to/xs127/08223/vliegtuigen557.jpg
Boven Zeeland helemaal geen vliegtuigenquote:
Nu ff niet, maar normaal welquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Boven Zeeland helemaal geen vliegtuigen
Cross en aanvallen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas op, straks valt Cross je aan![]()
Maar ik ben toch sneller als dan hem
Haaaai
Blaffende honden bijten nietquote:
Wordt hier ook niet laatquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, denk ik
inderdaadquote:
Dat zeg ik ook al dagen, maar toch is het iedere keer weer richting middernachtquote:Wordt hier ook niet laat
We zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zeg ik ook al dagen, maar toch is het iedere keer weer richting middernacht
Kut, doe ik het nou nog verkeerdquote:
Das niet zo'n goed plan neequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er wel, maar als je niet zegt, kan ik moeilijk het hele topic vol posten
Omdat Zaagmans vandaag pas langs is geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet zo'n goed plan nee
Waarom is het nog geen weekend trouwens
Morgenmiddag en zaterdag vrijquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat Zaagmans vandaag pas langs is geweest.
Doet me denken aan dat stukje van Najib Amhali met dat jongetje wat opeens opdezelfde frequentie zit als die vliegtuigenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenmiddag en zaterdag vrij
En volgende week ook nog maar wat vrij nemen, heb uren teveel
Hoor net op de vliegtuigscanner dat er een zendpiraat op de noodfrequentie zit![]()
Ik ken m wel, maar niet precies meerquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:40 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat stukje van Najib Amhali met dat jongetje wat opeens opdezelfde frequentie zit als die vliegtuigen
Doe je goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenmiddag en zaterdag vrij
En volgende week ook nog maar wat vrij nemen, heb uren teveel
quote:Hoor net op de vliegtuigscanner dat er een zendpiraat op de noodfrequentie zit![]()
Gaat veel te snel, dat weekendquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doe je goedMorgen en vrijdag nog ff tot half 5 werken. En dan zaterdag naar verjaardag. En dan zondag vrij
En dan is het weekend alweer voorbij
Ga ik ook maar, anders is het weer middernachtquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar bed. Het is weer elf uur, dus vroeg naar bed, zit er alweer niet in
Truste, enquote:weltrusten en tot morgen
Over het algemeen wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
Waar is iedereen toch
Van sommige weet ik het, maar het is wel erg stil nu
[..]
Kut, doe ik het nou nog verkeerd
Maar doen we het al een beetje beter hier?
quote:
Ik ook bijna, terwijl ik toch meer dan jij geslapen heb vermoed ikquote:
Wees er trots opquote:
aha...vandaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Het punt van schaamte voor mijn verslaafdheid ben ik al voorbij
Nouquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook bijna, terwijl ik toch meer dan jij geslapen heb vermoed ik
Nog 4 uurtjes![]()
En weer een mooie 2e plaats![]()
6 of 5,5 uur ofzo.quote:
Al snap ik dat het erg isquote:
Ik uuhm 3+2,5; 5,5 uurquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:41 schreef Piles het volgende:
[..]
6 of 5,5 uur ofzo.
En het uur daarvoor was best vermoeiend (denken en dromen enzo)
Haaaiquote:
Maar midden in de nacht weer wakker lijkt me ook behoorlijk vermoeiendquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik uuhm 3+2,5; 5,5 uurValt best mee dus
Uuuhmquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar midden in de nacht weer wakker lijkt me ook behoorlijk vermoeiend
quote:
Ik nietquote:
En die ander mag uitslapen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik nietIk zit alweer als een malle verslag te typen
Nee, 'die ander' moest er ook gewoon om half 7 uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
En die ander mag uitslapen?
Krijg bijna medelijden met je
Dadelijk richting stage...Nu eerst ontbijtenquote:
Half 7quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:57 schreef Bravebart het volgende:
Nee, 'die ander' moest er ook gewoon om half 7 uitAlleen 'die ander' dr trein was kapot, dus daarom is ze wat later
Hoe groot was die steen waar je onder lagquote:
Ja! Ach, is best te doen hoor, half 7quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 7![]()
Half 8 uit bed, 8 uur op stage
Maar ik zal voortaan de naam van die ander gebruiken
Het is er zo ingeslagen dat ik mn mond moest houden![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe groot was die steen waar je onder lag
Het is midden in de nacht gekquote:
quote:
Ja okquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht gek
Voor mij dan
Ik werk liever tot een uur of 1 door, en dan uit bed als het licht is
Opeens heb je hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja okIk dacht vannacht om 2 uur dat het al morgen was
Ja tering zegquote:
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders kun je hele vreemde situaties krijgen
Lekker hè, zo'n boost opeensquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:07 schreef Bravebart het volgende:
Ja tering zegIk werd wakker en dacht, mmh best uitgeslapen eigenlijk
Maar dat bleek dus niet helemaal te kloppen
Dus toen om 4 uur maar weer gaan slapen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker hè, zo'n boost opeens
Heb het ook een keer half 8 's ochtends gehad, was toen ff kwijt of het nou zaterdag of zondag was. Stond bijna naast mn bed om te gaan werken
Half 5 dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja tering zegIk werd wakker en dacht, mmh best uitgeslapen eigenlijk
Maar dat bleek dus niet helemaal te kloppen
Dus toen om 4 uur maar weer gaan slapen
Nouquote:
quote:
Same herequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik voel me vandaag alsof ik onder een bus heb gelegen
En ik moet eigenlijk hard aan het werk. Om 10 uur ga ik beginnen
Jij hebt met Yenice in de zelfde bed gelegen. Je hebt geen recht om te zeiken, belhamel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |