Maak dan een foto..quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Vanaf komende maandag stort heel Nederland zich weer op een nieuw hebbedingetje, uiteraard in het kader van de EK: de AH welpjes.
Kreeg vandaag een doos met voorbeelden en ze zijn grappig. Leeuwtjes met veel haar, in 4 kleuren en er is natuurlijk ook een grotere welp. Van de welpjes zijn 26 miljoen gemaakt , van de grotere welp 700.000. Volgens mij staan ze nog niet online.
Maar het zal vast een enorme hit worden. Je kunt ze opplakken maar ze plakken enorm slecht.
Nee man, je moet ze op je lowlandstentje plakken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:34 schreef rubbereend het volgende:
en die kun je dan net als jokers plakken voor korting?
om lekken te dichten? Handig!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, je moet ze op je lowlandstentje plakken.
Ja, idd die kleine zijn volgens mij ook zo gemaakt: plastic stuk met een zooi "haar" in een uitsparing geplakt.quote:
Hey thanxquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:15 schreef ThE_ED het volgende:
Welpies, heten ze toch...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Naast Welpie zijn er 700.000 Mega Welpie-knuffels en 200.000 Welpie-caps beschikbaar.
Sander van der Laan, directeur Commercie Albert Heijn, in een persbericht: ‘Welpie is een herkenbare, vriendelijke, aaibare mascotte die overal opgeplakt kan worden. Door Welpies te plakken, kunnen onze klanten – jong en oud - laten zien dat ze achter Oranje staan. Wij hopen dat onze jongens de finale halen en dat heel Nederland dan rood, wit, blauw en oranje kleurt.’"
(bron: molblog.nl)
Ja, het is ook zo'n semi-Engelsquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Welpies inderdaad, stom van me. Het is nog even wennen.
Die pet zat in ieder geval niet in de promotiedoos en staat ook niet op het persbericht.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo'n semi-Engels
Maar het zal wel weer een enorme rage worden... Zo'n pet is wel leuk, of zou die ook weer alleen voor personeel zijn...
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind ze leuk, wilde toen al zo'n grote wup, nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |