Je wou zeggen dat 23 geen nummer is?quote:
Die nep Amsterdammer bedoel je.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef Messenga het volgende:
Andre Ooijer wil weg bij Blackburn..
De eerste coach die ik bewust bij Ajax heb meegemaakt die geen huilebalk was, was Koster. En zelfs die begon ouderwetse Ajax-coach trekken te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij heeft zich niet populair gemaakt in de media. wanneer Ajax telkens weer verloor lag het nooit aan hem maar altijd aan iets anders. en daarna is ie naar de meest verafschuwde club Chelsea vertrokken voor een baan als assistent. logisch dat er nu gelachen wordt.
Nou twi, dat was dan 1 van de weinige momenten dat je poep in je ogen had.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:58 schreef twi het volgende:geen huilebalk
quote:
Jij vindt Koster dus oook een huilebalk?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou twi, dat was dan 1 van de weinige momenten dat je poep in je ogen had.
vertelquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Je kan een hoop van hem vinden,. maar een nep Amsterdammer is het 100% niet...
quote:'Ajax maakt werk van Argentijnse verdediger'
Volgens de Argentijnse krant Clarín heeft Ajax een bod uitgebracht op verdediger Jonatan Maidana. De Argentijn staat nu nog onder contract bij Boca Juniors.
Ajax zou drie miljoen euro overhebben voor de verdediger. De 22-jarige Maidana speelde woensdag mee tegen Fluminense in het kader van de Copa Libertadores. Deze wedstrijd eindigde in 2-2. Maidana moet in Amsterdam de opvolger worden van de naar Atletico Madrid vertrekkende John Heitinga.
Maidana kan na Darío Cvitanich de tweede Argentijnse aankoop worden voor volgend seizoen.
quote:
Hopen dat Ajax dit keer wel goede aankopen in gedachten heeft, want Zuid-Amerika is en blijft natuurlijk altijd een gok, alhoewel Cvitanich aardig op dreef is.quote:
quote:Kluivert: 'als Ajax belt, zeg ik ja'
In de Zeister Bossen was gistermiddag ook Patrick Kluivert aanwezig bij de introductie van de cursus Coach Betaald Voetbal. Natuurlijk wilde hij even over Ajax babbelen. Hij hoopt zelfs erg op een telefoontje van 'zijn' club. Ook vertelt hij over de Ajax-jeugdopleiding, waarin momenteel twee van z'n zoontjes voetballen
TR, een echte Ajaciedquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Duh, Als Ajax mij belt zeg ik ook ja.
Andre is in Amsterdam geboren en getogen en heeft een groot deel van zijn jeugd bij Ajax gevoetbalt.quote:
Kan beide kanten begrijpen.. hij is met nogal veel bombarie weggegaan.. aan de andere kant.. wie gun je het niet om trainer te worden bij een grote club als Chelsea?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef twi het volgende:
Ik vind dat gelach om Ten Cate een beetje flauw.
*ringtone*quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Kluivert: als Ajax belt zeg ik ja
Oh oh cultheld zegt dat ie goed is, HALEN MAN!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:43 schreef cultheld het volgende:
Maidana is een absolute geweldenaar. Dat die maar 3 miljoen euro kost vind ik erg verrassend. Ajax zou een topper aan hem hebben.
Helemaal mee eens....quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Kluivert mag van mij best komen, ik denk ook dat betere prestaties levert in een vertrouwde omgeving. Niet in een Newcastle, Valencia of Lille waar hij bijna niemand kent, maar gewoon in een Amsterdam. Hij zal het echt nog niet verleerd zijn, na een tijd keihard trainen en met wedstrijdritme zou hij misschien best een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Als je dan nog geen goede spitsen kan krijgen vanuit de jeugd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....
+ hij is dan dichter bij zijn kinderen.....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Kluivert mag van mij best komen, ik denk ook dat betere prestaties levert in een vertrouwde omgeving. Niet in een Newcastle, Valencia of Lille waar hij bijna niemand kent, maar gewoon in een Amsterdam. Hij zal het echt nog niet verleerd zijn, na een tijd keihard trainen en met wedstrijdritme zou hij misschien best een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |