quote:Ajax haalt Argentijnse verdediger Maidana'
Volgens de grote Argentijnse krant Clarin is de kans groot dat Ajax de Argentijnse verdediger Jonathan Maidana aantrekt. Ajax zou een bod van drie miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger van Boca Juniors. Over de persoonlijke voorwaarden van de verdediger zou al een principe-akkoord zijn bereikt, aldus de krant.
Welke bron meldt dat het in die krant staat..? Is dit dit seizoen volgens mij een vaste waarde bij Boca, dus wie weet gaat het wat worden. Ook al issie pas 23 en krijgen we dus niet de ervaren rot die we nou juist zo nodig hebben.quote:
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef w00h00 het volgende:
Dus geen Boulah?
Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).
Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?
Denk je een oefenwedstrijd tegen Ajax te spelen, sturen ze Jong Ajax omdat de verwende miljonairs geen zin hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens
wow das echt heel jong
Volgens Sportweek willen ze 2 verdedigers, een ervaren en een talent. Maar waar die 23 jarige Argentijn nu onder valt..quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).
Davids de foto's van het doek al gezien?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef denthemen het volgende:
Geruchten geruchten geruchten, om gek van te worden
quote:Jonathan Maidana is multifunctioneel. Hij kan zowel rechtsback, rechts centraal in de defensie als links centraal zou ie kunnen spelen. Zone als mandekking beheerst ie. Hij is fysiek zéér sterk, wint gemakkelijk zijn duels. Over de lucht is ie onklopbaar. Als rechtsback overigens komt ie wendbaarheid te kort, maar daar zal ie waarschijnlijk niet spelen. Het is me overigens wel opgevallen dat ie de bal bijna altijd inlevert bij een verdediger of middenvelder met meer voetballend vermogen en (defensief)inzicht. Speelt dus dienend. Kiest sporadisch voor de inspeelpass. Als rechtsback zie je hem nog wel doorsluiten tot de middenlijn en soms zelfs erover, maar meestal is die taak weggelegd voor Alvaro Gonzalez. Hij kan met ruimte spelen, heeft een prima lange bal, technisch goed aan de bal. Al kan hij nog werken aan het anticiperen in de één-op-één duel als in de lopende duel, het kan slimmer en makkelijker, zonder zoveel fysieke inspanning. Heeft nog de neiging om het op fysiek op te lossen en z'n lichaam erin te gooien, maar zo heb je wel weer de bal in ploeg. Maakt op mij een betrouwbare indruk, neemt geen risico. Tactisch lijkt ie me zo inpasbaar bij Ajax.
quote:El 30 de agosto del 2007 fue capturado por la tecnologia cuando se lo vio mostrando sus genitales y masturbandose frente a la web, junto a Ever Banega, compañero en Boca.
Erge van alles is ook nog dat niemand ooit een bron plaatst als ze een citaat in dit topic gooien. Vaak kun je de waarde van het gerucht al toetsen aan de bron.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef denthemen het volgende:
Geruchten geruchten geruchten, om gek van te worden
Vast welquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Davids de foto's van het doek al gezien?
quote:'AC Milan meldt zich bij Boca voor Maidana'
AC Milan bereidt een bod voor op de Argentijn Jonatan Maidana (foto rechts). De verdediger (22) van Boca Juniors maakte indruk tijdens het vorige WK voor clubteams. Ook Juventus en Internazionale zouden de 22-jarige graag in willen lijven.
Volgens Corriero dello Sport is de Champions League winnaar een concreet bod aan het voorbereiden. Maidana (22) geldt als een talent in Argentinië. De verdediger speelde zich extra in de kijker tijdens het vorige WK voor clubteams, die door Milan werd gewonnen.
Naast Maidana, die dit seizoen al tot zeventien duels kwam in de Argentijnse competitie, wordt ook Matias Silvestre van Boca Juniors genoemd in verband met een vertrek naar Italië. Lazio Roma zou de 23-jarige verdediger willen overnemen, aldus de Italiaanse krant.
My bad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Hij loopt met nummer 20 rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |