Jij loopt wel heel ver vooruitquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef ASroma het volgende:
patrick als trainer.........
patrick als trainer van ajax.........
patrick als trainer van barca.....
patrick als bondscoach.........
gekke gedachte, eerst maar eens die cursus succesvol afronden.
Hij komt deze zomer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
Gaat het erom of hij ooit naar Ajax komt, of deze zomer?
Mwah, als Van Basten van te voren gezegd heeft 'Je krijgt een kans, maar als Melchiot fit is val je af' heeft hij natuurlijk ook weinig om op te zeiken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
Inderdaad, maar dat bericht met zogenaamde uitspraken van die zaakwaarnemer lijkt me echt de grootste kolder. Sowieso die zin van dat er al buitenlandse clubs zich hebben gemeld, DUS ziet ie Ajax wel zitten.. Ja ehhquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
Layout is vrijwel hetzelfde.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
http://www.erenieuws.nl/l(...)gesprek_met_Ajax.htm
Wat een rip-off van voetbalzone zeg!!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
Is het geen nieuws uit de winterstop? Check de stand rechts onderinquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
http://www.erenieuws.nl/l(...)gesprek_met_Ajax.htm
Wat een rip-off van voetbalzone zeg!!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
quote:Dennis Bergkamp: ‘Ik wil dicht bij Ajax betrokken zijn’
Dennis Bergkamp (archieffoto) begon woensdag na bijna twee jaar mediastilte met de trainerscursus bij de KNVB. Eerste praktijkopdracht: stage lopen bij zijn oude club Ajax. ‘Marco van Basten heeft mij gebeld en gezegd dat de mogelijkheid er is om stage te lopen bij Ajax,’ aldus Bergkamp tegen Ajax Life. ‘Die mogelijkheid grijp ik met beide handen aan.’
Bergkamp weet nog geen datum wanneer hij verwacht wordt bij de Amsterdam Arena. ‘Ik denk dat het belangrijk is om de voorbereiding mee te pakken en zo te kijken hoe het reilt en zeilt bij het team,’ aldus de oud-international. ‘Wat ik wil leren? Hoe ziet een trainingsweek eruit, hoe worden de trainingen ingevuld? Ik wil kijken hoe Ajax het gaat doen volgend jaar en daar dichtbij betrokken zijn.’
Op de vraag wat Bergkamp de begeerde Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar kan leren, antwoordde de voormalige aanvalsleider van Arsenal: ‘Het is voor mij ook allemaal nieuw. Maar er zijn altijd momenten dat ik denk van waarde te kunnen zijn. Dat zijn meer de kleine voetbalmomenten. Bepaalde dingen waar ik zelf veel aan gehad heb toen ik er zelf ook speelde. Dat blijft er in zitten, want Ajax blijft Ajax.’
Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens
wow das echt heel jong
Gewoon jong Ajax dus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |