abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58972305
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef ASroma het volgende:
patrick als trainer.........
patrick als trainer van ajax.........
patrick als trainer van barca.....
patrick als bondscoach.........

gekke gedachte, eerst maar eens die cursus succesvol afronden.
Jij loopt wel heel ver vooruit
pi_58972351
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:32 schreef Rumille het volgende:

[..]

[..]

Gaat het erom of hij ooit naar Ajax komt, of deze zomer?
Hij komt deze zomer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:57:51 #28
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58972518
Hij zou de perfecte opvolger zijn voor Heitinga. Maar iemand die bij Chelsea speelt zal toch niet naar Ajax komen. Er zijn altijd wel clubs voor zoiemand. Wat dat betreft is het misschien wel goed dat hij niet naar het EK gaat vanwege het feit dat hij zich daar wel eens in de kijker had kunnen spelen. Maar goed heeft Boulahrouz al gezegt dat hij weg wil bij Chelsea. Er komt een nieuwe coach die het misschien wel ziet zitten in hem. Daarnaast komt Jol bij HSV en die kennen elkaar nog van RKC. Misschien dat daar een reunie aan zit te komen.
#FreeHat
pi_58972592
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
pi_58972669
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij komt deze zomer.
Dat wordt een lekker biertje voor mij
pi_58972702
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
Mwah, als Van Basten van te voren gezegd heeft 'Je krijgt een kans, maar als Melchiot fit is val je af' heeft hij natuurlijk ook weinig om op te zeiken.
pi_58972717
pi_58972790
Dan levert Boulah wel HEEL veel loon in om bij ajax te spelen denk ik.
Maargoed... Zou leuk zijn!
pi_58972794
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad, maar dat bericht met zogenaamde uitspraken van die zaakwaarnemer lijkt me echt de grootste kolder. Sowieso die zin van dat er al buitenlandse clubs zich hebben gemeld, DUS ziet ie Ajax wel zitten.. Ja ehh . Beetje vaag allemaal.

Hoop uiteraard diep van binnen dat ie komt.
pi_58972909
Boulah komt gewoon
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:35:05 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58973429
Khalid Boulahrouz zou geweldig zijn, maar pas als het op Ajax.nl staat, geloof ik het.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58973489
http://www.erenieuws.nl/l(...)gesprek_met_Ajax.htm

Wat een rip-off van voetbalzone zeg !!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:45:05 #38
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58973704
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:

Wat een rip-off van voetbalzone zeg !!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
Layout is vrijwel hetzelfde.
pi_58973852
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:

Is het geen nieuws uit de winterstop? Check de stand rechts onderin
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58974769
quote:
Dennis Bergkamp: ‘Ik wil dicht bij Ajax betrokken zijn’

Dennis Bergkamp (archieffoto) begon woensdag na bijna twee jaar mediastilte met de trainerscursus bij de KNVB. Eerste praktijkopdracht: stage lopen bij zijn oude club Ajax. ‘Marco van Basten heeft mij gebeld en gezegd dat de mogelijkheid er is om stage te lopen bij Ajax,’ aldus Bergkamp tegen Ajax Life. ‘Die mogelijkheid grijp ik met beide handen aan.’

Bergkamp weet nog geen datum wanneer hij verwacht wordt bij de Amsterdam Arena. ‘Ik denk dat het belangrijk is om de voorbereiding mee te pakken en zo te kijken hoe het reilt en zeilt bij het team,’ aldus de oud-international. ‘Wat ik wil leren? Hoe ziet een trainingsweek eruit, hoe worden de trainingen ingevuld? Ik wil kijken hoe Ajax het gaat doen volgend jaar en daar dichtbij betrokken zijn.’

Op de vraag wat Bergkamp de begeerde Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar kan leren, antwoordde de voormalige aanvalsleider van Arsenal: ‘Het is voor mij ook allemaal nieuw. Maar er zijn altijd momenten dat ik denk van waarde te kunnen zijn. Dat zijn meer de kleine voetbalmomenten. Bepaalde dingen waar ik zelf veel aan gehad heb toen ik er zelf ook speelde. Dat blijft er in zitten, want Ajax blijft Ajax.’

Klaas Jan blijf nog een jaartje
pi_58975216
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens

wow das echt heel jong
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58975344
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens

wow das echt heel jong
Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:58:54 #43
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58975613
En weer Martina die uitblinkt.
pi_58975666
Martina en Sarpong
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58975728
Bergkamp
AFC AJAX
pi_58975756
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:48 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.
Gewoon jong Ajax dus.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:08:18 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58975879
Goed nieuws van Bergkamp !
Raar nieuws over Boulah, maar je weet nooit..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58977661
Oja, we hebben de NUL gehouden dames
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58978664
Zou mooi zijn als Boulah asap rond zou komen..
pi_58978718
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')