Lol., is dat nog ergens terug te lezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ooijer heeft zich in het verleden erg negatief tegenover Ajax uitgelaten. Zo zei hij bijvoorbeeld dat ie alleen nog naar Amsterdam ging vanwege z'n zus, en dat Ajax en de stad op zich hem verder gestolen kon worden.
Heb jij Ooijer wel eens gehoord ? Het is een echte PSV'er die net zo klinkt als Afellay plus het feit dat hij meerdere malen troep over Ajax/Amsterdam heeft gezegd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is het een keer een Amsterdammer is het nog niet goed
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zolang we maar kampioen worden. Ook al zijn ze paars.
In een rolstoel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Noshiba het volgende:
Volgend jaar gewoon van der wiel in de verdediging!
Dat zeggen ze bijna allemaalquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb jij Ooijer wel eens gehoord ? Het is een echte PSV'er die net zo klinkt als Afellay plus het feit dat hij meerdere malen troep over Ajax/Amsterdam heeft gezegd.
Plus het feit dat er in de berichten staat "Ik sta open voor een transfer naar PSV of Feyenoord" opgelost dus
Ach.. een 'philips-verleden' ziet het bestuur van ajax niet als een reden om iemand niet te halen. Als je ziet wat er nu loopt:quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wordt het een buitenlander. Leuk hoor, al die buitenlanders, maar een paar Nederlanders mogen ook wel in het veld. Ooijer is geen topper, wel een Amsterdammer en helaas met een erg Philips-verleden. Maar met zijn Ajax-opleiding kan ik me niet voorstellen dat hij niks met Ajax heeft.
Ik hoorde in de periode 2002/2003 anders weinig mensen klagen, toen stonden er ook amper Nederlanders in het veld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dilemma, weer een buitenlander of Ooijer...
Dadelijk spelen we in het gunstigste geval maar met 3(!) nederlanders in de basis. Huntelaar, Stekelenburg en De Jong. Dat is niet des Ajax.
Je zegt het zelf al. Als ze goed genoeg zijn doet niemand er moeilijk over.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:27 schreef VoreG het volgende:
Z'n PSV verleden zal me mn reet roesten, ik kan die Ooijer gewoon niet uitstaan.
Enige club waarvan je geen oud-spelers moet halen is Feyenoord, maar dat zijn doorgaans toch al afdankertjes. Van Persie is overigens een uitzondering, dat is een held
Ik vergelijk Van Persie niet met Ooijer hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Als ze goed genoeg zijn doet niemand er moeilijk over.
quote:Kluivert zegt gelijk 'ja' tegen Ajax
Door ROGIER DEELSTRA
ZEIST - Patrick Kluivert blijft solliciteren naar een terugkeer bij Ajax. De spits zou direct 'ja' zeggen bij een aanbieding van zijn oude liefde, ook als het om een stageplaats als trainer zou gaan.
,,Als Ajax belt, zeg ik 'ja'. Dat is zeker,'' aldus Kluivert in een interview met de supportersvereniging van Ajax, dat op Ajaxlife TV is uitgezonden. ,,Maar dan moeten ze wel bellen."
Kluivert stond afgelopen seizoen in Frankrijk bij Lille, maar kwam door blessures weinig in actie. Hij kreeg dan ook geen contractverlenging.
Is het niet als voetballer, dan zou de Amsterdammer (31) ook een stage op trainingscomplex De Toekomst aangrijpen. ,,Natuurlijk is AZ ook een optie, want ik ken Louis van Gaal goed. Maar het liefst ga ik zeker bij Ajax stage lopen."
De oud-international, die twee zoontjes in de Ajax-jeugd heeft rondlopen, zegt verder het niet eens te zijn met de kritiek op de jeugdopleiding van de club. ,,Ik heb het niveau gezien waarin mijn kinderen spelen... Petje af hoor."
Kluivert ging verder in op de sportieve problemen van de laatste jaren. ,,Ajax moet Ajax weer worden, weer lekker gaan voetballen en niet te veel op de beurs gaan rommelen. Het moet weer een echte voetbalclub worden, zoals in De Meer en dan komt alles goed."
Het beste nieuws sinds jaren....DE redding voor Ajax. We komen er wel weer bovenop.quote:FIFA bepaalt: 'Vanaf 2012 geldt 6+5-regel'
De FIFA heeft tijdens een congres in Sydney met een enorme meerderheid besloten het 6+5-voorstel van voorzitter Josep Blatter te aanvaarden. Vanaf 2012/13 moet de omstreden regel in werking gaan.
Blatter en de FIFA willen een beperking van het aantal buitenlanders dat uitkomt in een elftal. Van de elf spelers die per ploeg op het veld staan, moeten er minimaal zes afkomstig zijn uit het land van de club.
'Het congres stemde met een overweldigende meerderheid, met 155 stemmen voor en vijf tegen. Bedankt voor de bescherming van het voetbal', vertelde de preses vanuit Australië.
De regel zal in Europa niet kunnen worden toegepast, kondigde de Europese Commissie al aan. De Europes Unie heeft immers bepaald dat er een vrij verkeer is van werknemers binnen de grenzen van de EU. Een beperking van het aantal buitenlandse spelers is volgens de EU 'illegaal'.
Blatter zou zich echter niet zo maar gewonnen willen geven. Op 5 juni heeft hij een onderhoud met vertegenwoordigers van de EU. 'Of het illegaal is? Voor wie? Als er een wet is, dan kan een wet worden gewijzigd.'
Vanaf 2012/13 moet de omstreden regel in werking gaan. En in het seizoen 2001/11 moet er een eerste stap worden gemaakt en moeten er minimaal vier spelers uit eigen land worden opgesteld. In 2011/12 zal er een 5+6-regel van kracht zijn.
Jammer dat het nog 4 seizoenen duurt...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het beste nieuws sinds jaren....DE redding voor Ajax. We komen er wel weer bovenop.
Daar kun je toch naar toe werken nu. Op de lange termijn is deze maatregel heel belangrijk voor een club als ajaxquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Jammer dat het nog 4 seizoenen duurt...
Dan kan meteen de hele B-jeugd (met oa Rodney Sneijder) in Ajax1 spelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Jammer dat het nog 4 seizoenen duurt...
Zouden het ongeluk en de verdenking in de verkrachtingszaak er niet mee te maken hebben gehad dat Kluivert uit Nederland vertrok?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:58 schreef Pritt het volgende:
Ga nou eens weg met die Kluivert meuk.
Die kerel verliet Ajax veel te jong voor een hoop geld.
Zo'n grote held is het ook weer niet
Maar goed misschien lagen de meeste toen nog in een luier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |