abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:43:28 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58970906

En hier weer verder
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:49:41 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58971056
Niet gaan discussieren over TT's, maar over Ajax..

Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien? Of is het gerucht al volledig ontkracht?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58971079
quote:
Bergkamp verheugt zich op leven als student

De cursus tot coach in het betaald voetbal staat altijd enorm in de belangstelling. Nederlandse trainers in het bezit van het diploma CBV, staan immers internationaal hoog aangeschreven. Maar dit jaar is er nog meer aandacht dan normaal door de aanwezigheid van een ware voetballegende. Woensdag startte een nieuwe lichting met 21 cursisten, waarbij de naam van Dennis Bergkamp de meest opvallende is.

Bij Dennis Bergkamp, die bij zijn afscheid twee jaar geleden nog verkondigde niets meer met voetbal te maken wilde hebben, is het toch gaan kriebelen. ,,Eigenlijk ben ik door het coachen van het team van mijn zoontje Mitchell weer meegetrokken in het voetbal. Met mijn 39 jaar kan ik niet meer op hoog niveau spelen, maar het betrokken zijn vanaf de zijlijn lijkt me ook erg uitdagend. Ik heb veel zin in de cursus. Ik zie mezelf echt als student. Ik kom hier om te leren en te kijken of het trainersvak straks nog steeds leuk is.’’

Gekte van de voetbalwereld

Vier cameraploegen, een twintigtal fotografen en een handvol schrijvende pers doken op student Bergkamp af, die bekende best even huiverig te zijn geweest voor juist dit moment. ,,Wat dat betreft ben ik nog steeds niet veranderd. De gekte van de voetbalwereld heb ik niet gemist. De media, het reizen en verblijven in hotels. Vandaar dat ik eerder niet ingegaan ben op aanbiedingen van Arsenal om daar bijvoorbeeld manager te worden. Dan moet je įlles regelen. Ik wil bezig zijn met trainen, met mijn visie op het voetbal overbrengen en dan weer naar huis.’’

Een van de redenen die meespeelde in Bergkamps beslissing was de mogelijkheid om de zogenaamde verkorte cursus Coach Betaald Voetbal (CBV) te volgen. Dit cursusjaar is de allerlaatste keer dat deze uitzondering wordt gemaakt voor (ex)-topspelers. ,,Het was nu of nooit. Ik weet niet of ik het had op kunnen brengen om vier jaar de schoolbanken in te gaan. Daarbij was het voor ons gezin gelijk een ideaal moment om na dertien jaar weer terug te keren naar Nederland.’’

Patje, Mickey, Dennis en Fredje
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_58971082
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:47 schreef DANILXL het volgende:

[..]

jij hebt een kut tt
Jij bent niet eens voor Ajax
pi_58971090
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:49 schreef donroyco het volgende:
Niet gaan discussieren over TT's, maar over Ajax..

Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien? Of is het gerucht al volledig ontkracht?
Het gerucht is dat hij al met het bestuur van Ajax heeft gepraat.

Korreltje zout denk ik.
pi_58971123
Even de druk op toma opvoeren

OT: Ik denk dat het hele Bouhlarouz verhaal uit de duim gezogen is als het niet op camera staat. Sowieso raar dat een zaakwaarnemer via een lokale omroep (geen AT5) gaat praten over contact met Ajax.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:54:51 #7
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58971150
al die moeite voor niks
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58971234
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:54 schreef DANILXL het volgende:
al die moeite voor niks
Ach je bent van harte welkom
pi_58971251
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:52 schreef Breach het volgende:
Even de druk op toma opvoeren

OT: Ik denk dat het hele Bouhlarouz verhaal uit de duim gezogen is als het niet op camera staat. Sowieso raar dat een zaakwaarnemer via een lokale omroep (geen AT5) gaat praten over contact met Ajax.
Nogmaals, voorlopig is de bron met die quotes van z'n zaakwaarnemer een vage website die een slechte kloon lijkt van Voetbalzone en verwijst naar RNN, een regionaal commercieel station dat nog nooit nieuws over Ajax heeft gehad. En op de site daar is niks terug te vinden. Of het in een uitzending is gemeld weet vooralsnog ook niemand.

Enige 'aanknopingspunt' is die column van Genee met die ingewijde die wil wedden en het feit dat Ajax zich in december heeft gemeld.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58971405
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:49 schreef donroyco het volgende:
Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien?
Denk het niet, Boulah vatte het vrij sportief op. Volgens mij zijn er geen problemen tussen Marco en Boulah.

Ik ben ervan overtuigd dat Boulah komt.

- Zaakwaarnemer die zegt dat dit vrij waarschijnlijk is. (Je gaat niet quotes van een makelaar verzinnen, ook niet als je een lokale zender bent)
- Marco is duidelijk gecharmeerd van Boulah en heeft een goede relatie met hem.
- Boulah heeft een zwak voor Ajax
- Genee die meldt dat een 'ingewijde' er heilig van overtuigd is dat Boulah komt. Genee heeft wel connecties lijkt mij...

Verder gewoon fingerspitzengefuhl. Boulah komt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58971441
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Denk het niet, Boulah vatte het vrij sportief op. Volgens mij zijn er geen problemen tussen Marco en Boulah.

Ik ben ervan overtuigd dat Boulah komt.

- Zaakwaarnemer die zegt dat dit vrij waarschijnlijk is. (Je gaat niet quotes van een makelaar verzinnen, ook niet als je een lokale zender bent)
- Marco is duidelijk gecharmeerd van Boulah en heeft een goede relatie met hem.
- Boulah heeft een zwak voor Ajax
- Genee die meldt dat een 'ingewijde' er heilig van overtuigd is dat Boulah komt. Genee heeft wel connecties lijkt mij...

Verder gewoon fingerspitzengefuhl. Boulah komt.
Wil je er een kratje bier op zetten?
pi_58971470
Een kratje bier, en een pak karnemelk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_58971483
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Of een pak karnemelk?
Ik wil er wel een kratje bier om wedden dat hij niet komt!
pi_58971497
Waar is het schoen opeten topic?
pi_58971580
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58971667
Hoop niet dat het 1000ste topic int weekend is.

Maarja, ik acht de kans klein dat Boulah komt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58971688
http://ajax1.nl/?q=node/1220

Iemand die het woord column niet eens goed schrijft neem ik maar niet te serieus.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58971694
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Niemand had het gezien op die zender en nergens op hun website is het te lezen, alleen op van die vage sportsites.
pi_58971890
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik wil er wel een kratje bier om wedden dat hij niet komt!
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Een kratje bier, en een pak karnemelk.
Gaat het erom of hij ooit naar Ajax komt, of deze zomer?
pi_58971960
Sjimz zegt hij komt niet, David zegt hij komt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58972052
Ja, maar komen is iets anders dan deze zomer komen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:38:51 #22
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58972054
Wie gaat eigenlijk deel 1000 openen? Toma met z'n verrassing neem ik aan?
Jawel, je keek.
pi_58972113
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef Rumille het volgende:
Ja, maar komen is iets anders dan deze zomer komen.
Natuurlijk voor aankomend seizoen, zomerstop dus
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:44:41 #24
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58972185
patrick als trainer.........
patrick als trainer van ajax.........
patrick als trainer van barca.....
patrick als bondscoach.........

gekke gedachte, eerst maar eens die cursus succesvol afronden.
pi_58972256
Patje held
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')