quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
Zo dan. Vetgedrukt is door. Doorgestreepten zijn eruit, maar hebben nog een partij ervoor die afgemaakt moet worden.
IN
Miss_S - Murray, Berdych, Tursunov, Almagro
The_General - Murray, Verdasco, Benneteau, Almagro
XL - Acacuso, Llodra, Safin, Junqueira
APK - Murray, Berdych, Safin, Junqueira
SCH - Gulbis, Berdych, Andreev, Murray
BVO - Murray, Berdych, Benneteau, Junqueira
RayMania - Almagro, Montanes, Youzhny, Horna
Bruce117 - Murray, Gonzalez, Tursunov, Almagro
wimderon - Mathieu, Berdych, Youzhny, Almagro
mitt - Mathieu, Berdych, Horna, Almagro
dekouwe - Mathieu, Verdasco, Tursunov, Almagro
eentwee - Murray, Berdych, Benneteau, Horna
The_Boezelaar - Acasuso, Granollers, Horna, Melzer
danusz1986 - Chela, Verdasco, Benneteau, Horna
OUT
Dag 1:
Intel - Moya
Bos81 - Tipsarevic
Wopper1 - O. Rochus
BliksemSchigt - Rochus
Dag 2:
Federer-fan - Mathieu, Canas
hayrabet - Almagro, Gasquet
Colplay - Mathieu, Volandri
dndiek - Del Potro, Lopez
Chiel-Montagne - Chela, Brands
Joris33 - Del Potro, Haase
Dag 3:
borisz - Murray, Berdych, Ferrero
Cavalier1 - Murray, Berdych, Ferrero
norich - Murray, Verdasco, Ferrero
Chriz2k - Murray, Berdych, Calleri
TheVulture - Murray, Berdych, Karlovic
knijn1985 - Chela, Montanes, Calleri
Dag 4:
Appeltjesmoes - Almagro, Berdych, Santoro, Ferrero
Vaduz - Mathieu, Verdasco, Youzhny, Ferrero
Ambrosius - Murray, Berdych, Safin, Ferrero
Vector_SLD - Mathieu, Tursunov, Cilic, Calleri
jojomen4 - Almagro, Montanes, Santoro, Ferrero
Tim86 - Murray, Verdasco, Benneteau, Ferrero
Nalbandian - Mathieu, Berdych, Benneteau, Ferrero
PietjePuk007 - Murray, Verdasco, Safin, Karlovic
VerdwaaseVogel - Mathieu, Verdasco, Santoro, Karlovic
erkel - Acasuso, Granollers, Horna, Karlovic
kleinzusje - Murray, Nieminen, Andreev, Ferrero
Never in doubt, eens kijken welke gravelrukker we uit de hoge hoed gaan toveren voor dag 5quote:The_Boezelaar - Acasuso, Granollers, Horna, Melzer
Melzer is geen gravelrukker, ook niet bijna.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hopla, en Horna pakt de derde set 6-0
[..]
Never in doubt, eens kijken welke gravelrukker we uit de hoge hoed gaan toveren voor dag 5
Gezien het rijtje wat ik heb wil ik nog wel even door met gravelrukkers
Melzer heeft ook al gewonnenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef XL het volgende:
[..]
Melzer is geen gravelrukker, ook niet bijna.
Op mijn rijtje knurften ben ik ook wel trots...
Ferrero in zijn eerste ronde al spelen, dan vraag je er ook een beetje omquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Meer dan de helft van de deelnemers er al uit na een complete eerste ronde speeldag. Vind ik opvallend veel op een Grand Slam waar je eigenlijk zonder moeite door de eerste week zou kunnen lopen
En nu maar weer zorgen dat je zelf die eerste week doorkomt
Wat is/was de 4e pick van Danusz?quote:danusz1986 - Chela, Verdasco, Benneteau
Ik heb er geen gevonden, maar misschien heb ik het over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat is/was de 4e pick van Danusz?
Weer 4 eruitquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Karlofietsjes peddelen ook uit de game
Horna dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 4: Luis Horna, mochten Chela en Benneteau het overleven.
Almagro staat een set en een break voor vooralsnog. Dus ik heb goede hoop dat hij het haalt..Hopelijk...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:00 schreef SCH het volgende:
Als Almagro verliest heb je er nog maar een stuk of 8 over
quote:Roland Garros
Zondag --> Dag 1 --> 16 wedstrijden --> 1 punt
Maandag --> Dag 2 --> 28 wedstrijden --> 5 punten
Dinsdag --> Dag 3 --> 20 wedstrijden --> 15 punten
Woensdag --> Dag 4 --> 16 wedstrijden --> 28 punten
Donderdag --> Dag 5 --> 16 wedstrijden --> 40 punten
Vrijdag --> Dag 6 --> 8 wedstrijden --> 70 punten
Zaterdag --> Dag 7 --> 8 wedstrijden --> 120 punten
Zondag --> Dag 8 --> 4 wedstrijden --> 175 punten
Maandag --> Dag 9 --> 4 wedstrijden --> 250 punten
Dinsdag + woensdag --> Dag 10 --> 4 wedstrijden --> 450
Vrijdag --> Dag 11 --> 2 wedstrijden --> 700
Zondag --> Dag 12 --> 1 wedstrijd --> 1000 punten
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef borisz het volgende:
Schema up to date
Alleen moet Murray nog even verliezen.
Ik kende Junqueira helemaal niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef XL het volgende:
Had jij hem wel al eens zien spelen? Of was zijn naam je ooit wel al eens eerder opgevallen?
Veel easy picksquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
Dag 5:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule10.html
Staat 6-4 en 6-0 voorquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef borisz het volgende:
Schema up to date
Alleen moet Murray nog even verliezen.
Ik vond het al een klootzak toen ie van Nalbandian won tijdens de US Open, maar nu heeft ie het helemaal verklootquote:
Dan wijs ik je meteen op z'n topicquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dag 5: Radek Stepanek zeg ik voorlopig ...
Jij weet duidelijk niet wie David Marrero isquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:42 schreef danusz1986 het volgende:
Weinig mensen die Ancic hebben, verassend hoor!
Je moet natuurlijk wel de keuze van een vrouw volgen hequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:42 schreef danusz1986 het volgende:
Weinig mensen die Ancic hebben, verassend hoor!
Verstandige keuze, ik heb gehoord dat die tegenstander eigenlijk vooral op gras goed is. Montanes is een echte gravelspeler!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef mitt het volgende:
Dag 5: Albert Montanes.
Maar misschien slaap ik er nog een nachtje over.
Je gaat mij niet vertellen dat ie gaat winnen. Never nooit!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet wie David Marrero is!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet wie David Marrero is!
Daarom kies k hem uiteindelijk ook..quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Ik twijfel ook nog over Ancic. Volgende ronde gaat die er toch uit tegen Fed.
Daarom heb ik Stepanek ook voorlopig, maar ik bekijk het zo nog wel, of morgenochtend. ...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Ik twijfel ook nog over Ancic. Volgende ronde gaat die er toch uit tegen Fed.
Je pick veranderen brengt ongeluk, man.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil mijn pick toch graag aanpassen. Hoewel ik tegen kuddegedrag ben ga ook ik voor Mario Ancic. Ajmo Mario
bij mij niet, van Calleri naar JCF was beide hopeloosquote:
Ze hebben verloren omdat jij veranderd hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:27 schreef Tim86 het volgende:
bij mij niet, van Calleri naar JCF was beide hopeloos
Klopt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:50 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dag 3 gehaald want montanes wint van vliegen toch?
Santoro zou eerst tegen Florian Duck spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef jojomen4 het volgende:
Heren, ik zat fout bij Santoro. Toen ik de loting zag dacht ik gelijk `ik neem Santoro`. Daarna heb ik niet meer gekeken tegen wie die moest, vandaar dat ik de ilusie had dat z`n tegenstander later was aangepast. Excuses
Je ligt er al lang en breed uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
Dag 5: Nalbandian.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je ligt er al lang en breed uit.
Maar tegen wie moet Soderling hierna? Falla of Benneteauquote:Op donderdag 29 mei 2008 06:44 schreef XL het volgende:
Ik blijf bij mijn keuze, want met Robin heb ik een garantie op succes. Een ronde later dan Ancic gaat hij er alsnog af tegen Federer en als Mario zijn enkel breekt kan ik grotere verschillen maken op de ranglijst.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:08 schreef TheGeneral het volgende:
Als Ancic vandaag verliest gaan er heel veel van af
Lapentti tegen Bobby Reynolds een stalenballenpickquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
Ik kan al bijna achterover leunen met m'n stalenballenpick en kijken hoe Ancic gaat verliezen.
Nou Lapentti staat wel op mijn NO-GO list vanwege zijn ouderdom. Samen met Moya, Horna, Ulirach en andere helden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lapentti tegen Bobby Reynolds een stalenballenpick
Droom verder
Dat Ancic zijn enkel breekt, die kans is klein.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tegen een Amerikaan van buiten de top-100 op gravel. Lapentti mag dan oud zijn, maar dat pakt ie echt wel hoor
Dan wel in 5, Nicolas marathont graag.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tegen een Amerikaan van buiten de top-100 op gravel. Lapentti mag dan oud zijn, maar dat pakt ie echt wel hoor
Ik begin ook alweer twijfels te krijgen ... Ancic break achterquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:33 schreef RayMania het volgende:
Heb nu al spijt van m'n keuze. Niet goed voor de zenuwen dit.
Voor Ancic kiezen op gravel.........quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik begin ook alweer twijfels te krijgen ... Ancic break achter
Als je Seppi zo overtuigend naar huis poetst in de eerste ronde wel jaquote:
Told you so.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik begin ook alweer twijfels te krijgen ... Ancic break achter
Ik juich met je mee. Samen naar dag 6, zonder de Ancictjes?quote:
Ik snap dat je em graag wilt zien verliezen, maar Ancic staat eigenlijk vrij simpel door te gaan. Kijk, dat Marrero maar 1/10 breakpoints pakt, tsjah, das zijn probleemquote:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule11.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:33 schreef RayMania het volgende:
Iemand een OOP voor morgen? Staat nog niks op de RG-site.
Of worden alle derde ronde partijen gewoon morgen gespeeld?
Vijf minuten geleden stond die er nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule11.html
Negen, je vergeet Falla-Benneteauquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden stond die er nog niet.
Acht wedstrijden dus;
Simone Bolelli (ITA) v. Michael Llodra (FRA)
Eduardo Schwank (ARG) v. Paul-Henri Mathieu (FRA)[18]
Jarkko Nieminen (FIN)[26] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Wayne Odesnik (USA) v. Novak Djokovic (SRB)[3]
Jeremy Chardy (FRA) v. Dmitry Tursunov (RUS)[30]
Mikhail Youzhny (RUS)[15] v. Fernando Verdasco (ESP)[22]
Ernests Gulbis (LAT) v. Nicolas Lapentti (ECU)
Nicolas Almagro (ESP)[19] v. Andy Murray (GBR)[10]
* dekouwe denkt dat adothehague net hard op ze hoofd is gestuiterdquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk dat Nieminen morgen voor een verassing gaat zorgen tegen Nadal.
Waarom deze UI ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Vanaf de kwartfinale begint toch wel het spel met de grote 3... Ik ben daar nog niet uit. Vooralsnog maar even van dag tot dag levenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:47 schreef RayMania het volgende:
Ik twijfel met de minuut. Deze dag + het weekend overleven is een grote kans op uitspelen van het toernooi. Volgens mijn planning dan.
Ik heb het gister helemaal uitgetekendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:56 schreef XL het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinale begint toch wel het spel met de grote 3... Ik ben daar nog niet uit. Vooralsnog maar even van dag tot dag leven
Zo;n strategisch inzicht heb ik nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb het gister helemaal uitgetekenden per dag gekeken wie ik moet kiezen. Nadal en Djokovic gaan op zeker de halve finale halen, of Murray moet wat geks doen. Federer zit in een wat lastiger schema, daarom spaar ik hem tot een mogelijke halve finale. Waarschijnlijk doe ik Soderling - ??? - Davydenko - Djokovic - Federer - Nadal.
Maar eerst Benneteau.
Je zit er nog inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:22 schreef SCH het volgende:
Kan ik een bevestiging krijgen dat ik nog in de wedstrijd zit, ik zie geen overzicht?
Anders breek ik mijn mooie hersentjes voor niets...
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik had ook Mathieu in mijn hoofd en als mijn leermeester en beste vriend The General daar ook al voor kiest, moet het de juiste keuze zijn
Dag 6: Paul Henri Mathieu
Waarom vraag je dat aan Martin?quote:
Martin heeft connecties in Parijs....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan Martin?
Overigens durf ik niet.... Fernando is eigenlijk gewoon een laffe haas en die gaat er hard af tegen Youzhny. Die rus kan geen 4 weken slecht zijn.
Better safe than sorry
Dag 6: Djokovic
En toch blijf ik bij mn keuze, je moet af en toe een gokje nemen hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef mitt het volgende:
Eduardo Schwank is een held
Die gaat echt wel winnen van die lamme tak.
Ik help je wel. Enige 3 logische picks voor vandaag zijn PHM, Bolelli of Djokovic in mijn ogen. Bolelli kun je eventueel nog een volgende ronde spelen, Djokovic kun je nog 3 rondes spelen. PHM it is.quote:
Het doet me pijn dat jij niet beter weet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En toch blijf ik bij mn keuze, je moet af en toe een gokje nemen he
O, het is de laatste Argentijn in de draw, dat doet natuurlijk pijn zeker?
Ach ik blijf er ook bij.. Kan mij het schelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik help je wel. Enige 3 logische picks voor vandaag zijn PHM, Bolelli of Djokovic in mijn ogen. Bolelli kun je eventueel nog een volgende ronde spelen, Djokovic kun je nog 3 rondes spelen. PHM it is.
Het zal wel verkeerd uitpakken, maar met mijn tactiek kan ik niet anders
Wayne-ohquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat jij niet beter weet.
Dan kan je nog beter voor Odesnik gaan
Mathieu staat onwijs slecht te spelen en had het zelfs moeilijk tegen Kuertenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik help je wel. Enige 3 logische picks voor vandaag zijn PHM, Bolelli of Djokovic in mijn ogen. Bolelli kun je eventueel nog een volgende ronde spelen, Djokovic kun je nog 3 rondes spelen. PHM it is.
Het zal wel verkeerd uitpakken, maar met mijn tactiek kan ik niet anders
Tegen Kuerten wilde hij gewoon geen beul zijn, en op de eerste 2 sets na heeft hij de King toch redelijk weggepoetst in de 2e ronde. Dat icm zijn thuispubliek ... ik zeg niet dat het makkelijk zal gaan maar ik vind het gewoon te vroeg voor Djoko, klaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mathieu staat onwijs slecht te spelen en had het zelfs moeilijk tegen Kuerten!
Wat nou stokbrood? Dikke vette Bennie-bagel!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:02 schreef RayMania het volgende:
APKRayMania.
Kan bijltjesdag worden als Mathieu verliest.
Bolelli gaat gewoon winnen hoor, beetje meer respect.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:26 schreef wimderon het volgende:
Waarom kies ik dan ook iemand die Simone heet, dat is vragen om problemen
Gewoon sowieso niet meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bolelli gaat gewoon winnen hoor, beetje meer respect.
Bolelli is degelijk en Llodra een gravelkneus. Hij was vooraf in ieder geval ruim favoriet ook. Ik heb ook overwogen om laf voor Djokovic te gaan, maar dan zou uitspelen bijna onmogelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:57 schreef XL het volgende:
Bolelli is ook gewoon een beperkte speler met wat aardige resultaten op gras. Ik snap niet goed waarom iedereen hem hier durft te spelen. Vanwege die finaleplek in Munchen, dat was in mijn ogen vergelijkbaar met een overwinning op Verkerk. Winst met de gratie van anderen, die wel oog hebben voor belangrijkere zaken.
Idd, zo won hij ook van Berdych. In de derde set verloor de Tsjech bijvoorbeeld maar een paar servicepunten en werd hij toch gebroken. Zelf hoeft 'ie dan alleen maar die services in te rammen, zijn wapen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Bolelli is wel een goede speler en is in topvorm. Probleem is alleen dat Llodra gewoon moeilijk te bespelen is en boven zichzelf kan uitstijgen.
Liever laf dan domquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bolelli is degelijk en Llodra een gravelkneus. Hij was vooraf in ieder geval ruim favoriet ook. Ik heb ook overwogen om laf voor Djokovic te gaan, maar dan zou uitspelen bijna onmogelijk zijn.
Maar dit gaat ie niet meer winnen inderdaad![]()
Ik zou de woorden voorzichtig en gewaagd willen gebruiken.quote:
Ja mijn tactiek is nooit om het toernooi uit te spelen maar verder te komen dan de concurrentiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zou de woorden voorzichtig en gewaagd willen gebruiken.
Met Djoko red je het tot morgen, en elke dag verder zonder Rafa en Roger is natuurlijk prima en de voorzichtige route is dan nu Djoko nemen.
Gewaagder is om Djoko nog niet aan te raken, om jezelf meer opties te geven in de 2e week ...
Zeker een goede tactiek hoor. In principe kan ik gewoon dag 10 halen als ik nu achtereenvolgens nu Djokovic, Federer en Nadal ga spelen. Maar een toernooi uitspelen is ook erg leuk, dus daar neem ik dan maar de risico's voor om uitgeschakeld te worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja mijn tactiek is nooit om het toernooi uit te spelen maar verder te komen dan de concurrentie
Het is natuurlijk wel stoer om een toernooi uit te spelen zeker een GS maar toch liever maar voor de veilige keuzequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker een goede tactiek hoor. In principe kan ik gewoon dag 10 halen als ik nu achtereenvolgens nu Djokovic, Federer en Nadal ga spelen. Maar een toernooi uitspelen is ook erg leuk, dus daar neem ik dan maar de risico's voor om uitgeschakeld te worden.
Ah ja, ik was uitgegaan van kiezen op allebei de dagen waarop de kwartfinales gespeeld wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef XL het volgende:
Halve finale heb je aan de bovenkant en aan de onderkant van het schema 1 man nodig. In de kwartfinale heb je dan 2 opties. Safe is Djokovic, maar in de andere kwartfinale heb ik alle mogelijke spelers nog. Kortom, door nu mijn joker uit te spelen moet ik straks Davydenko-Ferrer voorspellen. Dat durf ik wel.
Toen ik het schreef stond het 30-40quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hier staat het 2-2 40-40 bij Djokovic
Toch aardig gelijk
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:37 schreef wimderon het volgende:
Wat een lul die Bolelli![]()
Op Wimbledon ga ik het laf spelen
1e plek is nog iets te veel gevraagd maar top 5 moet toch nog wel goed zittenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:10 schreef kleinzusje het volgende:Hulde
inners !!!
Missie vliegt naar de 1e plek en Brucert gaat het hem weer flikken mer RG
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:10 schreef kleinzusje het volgende:Hulde
inners !!!
Missie vliegt naar de 1e plek en Brucert gaat het hem weer flikken mer RG
Nog steeds?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens erg leuk, dit spel, mag ik dat nog even zeggen?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:45 schreef kleinzusje het volgende:
Top dat je dat doorgeeft FF !
Dank je wel.quote:( normaal mag het niet) , maar voor de leider, de game master, de uitvinder, het grote brein achter dit topic, lijkt me het meer dan acceptabel
Oke dan, toch maar een ander landquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:21 schreef Miss_S het volgende:
Dag 8: Een fransman, maar welke ben ik nog niet over uit
Edit even danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Zul je zien dat Ferrer en Monfils met veel moeite doorgaan en dat Soderling verliest.
quote:
Nadal speelt in plaats van Benneteau, die ging even schijten en toen kwam Nadal terug, vreemd dat niemand het verder nog opgemerkt heeftquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef danusz1986 het volgende:
Wat is er aan de hand met Soderling verliest 7 games op rij..
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
Wat dapper om op Soderling in te zetten.
Mja, liever had ik Robredo gegoktquote:
En die sufkut van een SCH gaat hierna gewoon weer een toernooitje tanken.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
En die sufkut van een SCH gaat hierna gewoon weer een toernooitje tanken.![]()
Een beetje de queen uithangen op de grand slams als je in een mooie jurk mag spelen en de kleine toernooien laten schieten.quote:
Hoezo? Die zit er toch nog in? Hij had Monfils gekozen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:17 schreef Bruce117 het volgende:
Je bent XL vergeten.
XL heeft voor morgen al Almagro gekozen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Die zit er toch nog in? Hij had Monfils gekozen.
Oh okequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
XL heeft voor morgen al Almagro gekozen.
Ik heb precies hetzelfde. Ik ga op dit moment voor de safe route.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:48 schreef Bruce117 het volgende:
Zal ik op "save" gaan en kiezen voor Djokovic of Nadal of ga ik proberen om het uit te spelen en kies ik voor Gulbis of Llodra.
Daar gaan we nog maar eens over nadenken.
Kan niet, iedereen heeft of Djoko, of Ferrer al gekozen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
Ik had deze route in gedachte; Djokovic, Gonzalez, Ferrer, Federer, Nadal.
Zul je zien dat iedereen wint.
Die route had ik gekozen als Soderling had gewonnen. Kans was wel erg groot op uitspelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kan niet, iedereen heeft of Djoko, of Ferrer al gekozen.
Ray kon het nog wel. Maar ja.......quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kan niet, iedereen heeft of Djoko, of Ferrer al gekozen.
Klopt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
XL heeft voor morgen al Almagro gekozen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:45 schreef Eppie_NL het volgende:
OOP morgen:
CHATRIER 11:00
Petra Cetkovs.a (CZE) vs. Ana Ivanovic (SRB)[2]
Agnieszka Radwanska (POL)[14] vs. Jelena Jankovic (SRB)[3]
Paul-Henri Mathieu (FRA)[18] vs. Novak Djokovic (SRB)[3] rond 14:30 - 15:00
Fernando Verdasco (ESP)[22] vs. Rafael Nadal (ESP)[2] rond 17:30 - 18:00
LENGLEN 11:00
Flavia Pennetta (ITA)[26] vs. Carla Suarez Navarro (ESP)
Ernests Gulbis (EST) vs. Michael Llodra (FRA)
Katarina Srebotnik (SLO)[27] vs. Patty Schnyder (SUI)[10]
Jeremy Chardy (FRA) vs. Nicolas Almagro (ESP)[19]
Ik zit er al vanaf dat drie ofzo niet meer in. Maar dat wist ik niet, dus ik ging gewoon nog voorspellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:40 schreef SCH het volgende:
Echt kut dat ik er niet meer in zit want ik had Djoko of Ferrer nog niet gehad.
En toch vind ik hier Nadal kiezen niet getuigen van een gevoel voor het spel, of van een winnaarsgevoel. Het is een beetje zoals Cadel Evans, lang eraan blijven hangen maar nooit winnen.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:
Toch nog niet zo dom van mij![]()
Ook al ben ik ook nog niet door
Tja als bijna virtueel nummer 1 kan ik er niet echt mee zittenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En toch vind ik hier Nadal kiezen niet getuigen van een gevoel voor het spel, of van een winnaarsgevoel. Het is een beetje zoals Cadel Evans, lang eraan blijven hangen maar nooit winnen.
En dat vind ik jammer
Snap ik wel hoor ... maar ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja als bijna virtueel nummer 1 kan ik er niet echt mee zitten
Maar dat is toch juist geen winnaarsmentaliteit? of wil jij niet de nummer 1 positiequote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor ... maar ik zou het niet kunnen.
Ik vergelijk het met wielrennen. Daar heb je alle klassiekers en 3 grote rondes per jaar en nog wat kleinere rondes. In het tennisspel zijn dit Grand Slams, Master Series toernooien en "gewone" ATP-toernooien.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist geen winnaarsmentaliteit? of wil jij niet de nummer 1 positie
Maar inderdaad iedereen zijn eigen strategie, is wel zo leuk
nou nou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |