juistquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Misschien wel überhaupt geen enkelbandje.
^^zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Noch het een, noch het ander. Geen enkelbandje over je panty heen, maar echt, echt niet ónder je panty. Misschien wel überhaupt geen enkelbandje.
Laat me raden: Jouw collega is zo een hippo die denkt dat ze sexy is met dit soort goed onder/bij haar kleding...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Herald het volgende:
Het is weer zomer in Nederland, dus vrouwen kunnen weer pronken met accessoires als teenringen en enkelbandjes.
Het is weer zomer ín Nederland, dus vrouwen dragen onder hun hippe legging toch maar een panty tegen de kou.
Dan sta je dus 's ochtends voor de keuze, doe je eerst je enkelbandje om, of stap je eerst in je panty. Ik als man zou dan denken dat je dan eerst de panty aandoet en dan pas het enkelbandje, zodat het bandje nog wat bewegingsruimte heeft. Maar ik zag vandaag een collega die het omgekeerd deed, er zat dus een enkelbandje verstopt onder haar panty.
Dus vandaar dat ik me afvroeg, enkelbandje over of onder panty?
nou als ik een topic had geopend dat ik bij de H&M op de lingerieafdeling rond aan het struinen was en ik toevallig een gesprek opving van een moeder en tienerdochter die voor een rek met reetveters stonden en de moeder zei "maar je hebt helemaal geen strakke broek" en de dochter daarop verweerde "maar toch wil ik er een" dan was het uiteraard helemaal verzonnen, omdat je touwtjes alleen draagt onder een strakke broek. Maar dit topic is toch echt gebaseerd op ware gebeurtenissenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:45 schreef Avani het volgende:
Ik twijfel ernstig of dit niet een verzonnen verhaal is, kom op he, een enkelbandje onder een panty...![]()
Ik had idd moeten weten dat achter dit topic een string gerelateerd obsessie-achtige hypothetische kwestie tevoorschijn zou komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef Herald het volgende:
[..]
nou als ik een topic had geopend dat ik bij de H&M op de lingerieafdeling rond aan het struinen was en ik toevallig een gesprek opving van een moeder en tienerdochter die voor een rek met reetveters stonden en de moeder zei "maar je hebt helemaal geen strakke broek" en de dochter daarop verweerde "maar toch wil ik er een" dan was het uiteraard helemaal verzonnen, omdat je touwtjes alleen draagt onder een strakke broek. Maar dit topic is toch echt gebaseerd op ware gebeurtenissen
Ballerina's zijn sowieso erg lelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:45 schreef Avani het volgende:
Enkelbandje onder een panty![]()
Ik twijfel ernstig of dit niet een verzonnen verhaal is, kom op he, een enkelbandje onder een panty...Erboven is natuurlijk ook heel lelijk. Leggins onder een rokje met ballerina's zijn overigens ook lelijk en toch zie je het zoveel meisjes dragen
Nee dat nietquote:
ik draag broekenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:31 schreef W1ZZ het volgende:
Als ik het hier zo lees lijkt het wel alsof er bijna geen vrouwen panties dragen. Terwijl je er op straat toch echt over struikelt. Of gaan jullie nu allemaal beweren kousen en jarretels te dragen?
Jammer dat ze vaak de tieten missen door al dat spierweefselquote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
ballerina's kunnen waanzinnig neuken en blijven lekker slank, lenig en gespierd de rest van hun leven.
Dit dusquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Lienekien het volgende:
Misschien wel überhaupt geen enkelbandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |