uuhhhhm ... mag ik daar over nadenken? nader neemt het een andere wending en dat doe ik mezelf niet aan!quote:
Mag wel. Dan denken wij nog even na over je vraag in de OP, goed?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
uuhhhhm ... mag ik daar over nadenken? nader neemt het een andere wending en dat doe ik mezelf niet aan!
Je komt extreem onzeker over. Over jezelf, je afkomst, huidskleur en hoe [de blanke nederlander] daarop zou reageren. Ga je uberhaubt om met nederlanders in het dagelijks leven? Het lijkt me van niet, anders zou je niet zo zwart/wit (no pun indended) denken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
Ik ben trouwens niet pikzwart, (bruin, beetje lichtjes) heb geen hele grote neus, en Geen hangtieten (klinkt stom maar er zijn nog welles een aantal die denken dat ik halfbloed ben, dus ik ben et bewijs dat negerinnen er ook anders en verschillend kunnen uitzien). niet om over mezelf op te scheppen maar best veel mannen vinden me mooi (ook blank)
Jouw zwarte huidskleur definieert je niet, net zoals blank zijn de nederlander niet definieert. Dat je er zo een wij-zij verhaal van maakt, duidt nogmaals op grote onzekerheid van jouw kant.quote:Ik ben zelf ook donker/negerin hoe je het ook noemt, maar het valt me op dat ten eerste er nogal negatief over ons uiterlijk word gedaan en ten tweede dat we allemaal op elkaar moeten lijken, dus ik vraag jullie als je hier op wilt reageren hoe denken jullie dat een ´´ECHTE negerin eruitziet? een beetje vriendeliijk bliven als het kan ....
Min of meer ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef aychelle het volgende:
bedoel je dat het woord negerin eigenlijke wijst naar alles wat zwart is met kroeshaar?
Zwart?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
hoe denken jullie dat een ECHTE negerin eruitziet?
Opvallende uitspraak trouwens. Ik denk dat jij een stuk racistischer bent dat je zelf zou vermoeden. Misschien onbewust, maar je voelt je wel degelijk "beter" dan pikzwartjes of "echte negers" zoals jij het noemt. En je bent zo trots op je lichtbruine huid, waarmee je je onderscheid van die zwartjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
(klinkt stom maar er zijn nog welles een aantal die denken dat ik halfbloed ben, dus ik ben et bewijs dat negerinnen er ook anders en verschillend kunnen uitzien).
Ja, maarja, je hebt ook halfbloed enzo, dus het is niet echt strak omlijnd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef aychelle het volgende:
bedoel je dat het woord negerin eigenlijke wijst naar alles wat zwart is met kroeshaar?
In die zin is het denk ik meer een sociaal-politieke grens, van wat nu een neger is of niet. Een halfbloed blank/zwart iemand is hier een neger, maar in afrika een blanke, I guess.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maarja, je hebt ook halfbloed enzo, dus het is niet echt strak omlijnd natuurlijk.
> insert plaatje van gespierde jongeman met blauwe ogen en blond haar <quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Misstique het volgende:
En TS, hoe denk jij dat een ECHTE blanke er uitziet dan?.
Geen idee je fotoboek is leegquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Misstique het volgende:
Wie zegt dat ik blank ben?quote:
Daarbij komt nog dat kaukasiers meer verschil in haarkleur en structuur (mits onbewerkt natuurlijk) hebben. En dingen als sproetjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb trouwens ook wel dat ik ze veel op elkaar vind lijken ja. Wij hebben blauwe, groene, gele, bruine whatever ogen. Dikke kleine brede smalle lippen en de neus komt in all sizes. Bij negers zie ik dikke lippen, donkere ogen en een brede neus
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:42 schreef Misstique het volgende:
Tussen blank en black zit trouwens maar één letter verschil..
thanks, maar ik voel me niet beter dan degenen die heel zwart zijn, het enigste wat ik bedoel is dat wij ook in verschillende kleuren kunnen komen, en btw .. ik ga regeleld in de zon liggen om NOG donkerder te worden an anders had ik dat niet gedaan als ik een lichtere huidskleur beter vond. ik bedoel gewoon dat we niet Allemaal op elkaar lijken, bij jullie ras, of het aziatische ras zijn er toch ook heel veel verschillen opf niet dan? waarom word er dan vooral met een negatiefe manier naar ons gekeken hoewij eruitzien? Het leven is begonnen in afrika, dus het is logisch dat op dat moment de bouw en trekken in het gezicht begonnen te veranderen. zo kun je ook zo zien of er iemand uit West-afrika, oost-afrika of zuidelijke afrika komt. ik ben hier echt niet van plan m´n eigen volkje te beledigrn!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Opvallende uitspraak trouwens. Ik denk dat jij een stuk racistischer bent dat je zelf zou vermoeden. Misschien onbewust, maar je voelt je wel degelijk "beter" dan pikzwartjes of "echte negers" zoals jij het noemt. En je bent zo trots op je lichtbruine huid, waarmee je je onderscheid van die zwartjes.
Je maakt je zelf schuldig aan hetgeen je "ons" van beticht.
Als je hier beweert dat alle aardbewoners neger zijn, kun je moeilijk iemand beledigen. Als het leven is begonnen in Afrika ben ik tenslotte ook een neger. Mn voorouders trokken op gegeven moment naar de lage moerasvlakten in het noorden, en ze verbleekten spontaan bij zoveel kou!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Het leven is begonnen in afrika, dus het is logisch dat op dat moment de bouw en trekken in het gezicht begonnen te veranderen. zo kun je ook zo zien of er iemand uit West-afrika, oost-afrika of zuidelijke afrika komt. ik ben hier echt niet van plan m´n eigen volkje te beledigrn!
En dat, ja. En dan zeggen ze "ja zo denken zij ook over ons" Nou, ik heb nog nooit een neger met een smalle neus, hartvormig gezicht, natuurlijk blond haar en groene ogen gezienquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat kaukasiers meer verschil in haarkleur en structuur (mits onbewerkt natuurlijk) hebben. En dingen als sproetjes.
Ik bedoel met verschillen dat we ook niet sprekend op jullie lijken, maar met hartvormig bedoel je zeker ovaal, wij hebben zeker een vierkant hoofdquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dat, ja. En dan zeggen ze "ja zo denken zij ook over ons" Nou, ik heb nog nooit een neger met een smalle neus, hartvormig gezicht, natuurlijk blond haar en groene ogen gezien
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Misstique het volgende:
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom word er dan vooral met een negatiefe manier naar ons gekeken hoewij eruitzien?
Ik vraag me werkelijk af waar dat vandaan komtquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
Ik ben zelf ook donker/negerin hoe je het ook noemt, maar het valt me op dat ten eerste er nogal negatief over ons uiterlijk word gedaan
Het is anders gewoon bewezen dat het leven van de mens in Afrika is begonnen en dat ze een gemeenschappelijke voorouder hebben. Die zijn deels weggetrokken en hebben zich evolutionair aangepast aan de streek waarin ze woonden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je hier beweert dat alle aardbewoners neger zijn, kun je moeilijk iemand beledigen. Als het leven is begonnen in Afrika ben ik tenslotte ook een neger. Mn voorouders trokken op gegeven moment naar de lage moerasvlakten in het noorden, en ze verbleekten spontaan bij zoveel kou!![]()
Maar ondanks dat ik blond ben, blauwe ogen heb en geen brede neus zijn jij en ik dus allebei negers! Fawakka?
Wtf.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Donker vind ik echt té lelijk. Natasia undso. Niet mijn smaak. Halfbloedzers zijn de mooisten meestal.
Ik kan er gewoon niet warm van worden. Misschien zijn ze gewoon te 'abnormaal'. Als we in een 'negerland' woonden zou het precies andersom zijn.
En Gripper, als je uit afrika komt betekent dat niet dat je gelijk neger bent, stom stuk strontCheck egypte und co maar.
Nee. Je bent een whigger.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:31 schreef Queen_Bee het volgende:
De mens komt uit Afrika, mijn familie woonde honderden jaren geleden in Engeland, toen Zwitserland en daarna waarschijnljjk Duitsland Nederland.
Dus ik ben een Afrikaanse-Engelse-Zwitserse-Duitse-Nederlandse neger? Hmm.
Jah, de intellectualiteit straalt ervan af.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef GasTurbine het volgende:
Zijn er overigens mensen aanwezig die in de panspermiatheorie geloven?
(leven ontstaan vanaf een meteoriet van ver weg in het heelal)
Edit: veel te wetenschappelijk voor zoeen topic
Mensen uit Sri Lanka zijn geen negers sukkelquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ken Surinamers, ik ken Srilankesen (hoe zeg je dat?uit Srilanka. Weet ook niet eens hoe je dat schrijft
), Zuid-Afrikanen.
Het land maakt mijns inziens alleen uit qua hoe donker de huidskleur is, verder is het niet dat je uit een bepaald land veel negroide mensen ziet met bijvoorbeeld zo'n platte neus of iets dergelijks.
Alleen bij negroide mensen uit Amerika, zoals je ze in de film ziet, heb ik een beeld
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, de intellectualiteit straalt ervan af.
ik denk daar heel anders over, ik vind negerinnen hele mooie vrouwen, zelfs mooier dan blanke vrouwen of wie dan ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:54 schreef P0rt0 het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar hier in Amsterdam lijken 9 van de 10 negroide op vrouwen op apen. Ik wil daarmee zeggen dat ze haast identieke gelaatstrekken en kenmerken van een aap hebben (denk maar aan de dikke lippen).
Mjah, voor de degenen die mij een racist nu vinden; sterf. Ik applaudisseer multiculti-meuk.
als ik een foto ga plaatsen, gaan jullie allemaal op mij lettenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Dus jij bent een mooie negerin, maar een foto ho maar
Dit dus...ik zie je toevallig heel vaak dit soort dingen posten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:19 schreef Flashwin het volgende:
Je komt extreem onzeker over. Over jezelf, je afkomst, huidskleur en hoe [de blanke nederlander] daarop zou reageren. Ga je uberhaubt om met nederlanders in het dagelijks leven? Het lijkt me van niet, anders zou je niet zo zwart/wit (no pun indended) denken.
Zij is half negerin, sukkelquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:45 schreef SlimShady het volgende:
Tatyana Ali die in The Fresh Prince speelde is een prachtige vrouw.
ik heb te weinig negerinnen gezien om er verslaafd aan te zijn.
wel ben ik fan van halfbloedjes en mooie bruine vrouwen. en absoluut geen melkwitte spoken.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
negerinnen kunnen vreselijk mooi zijn moet je maar eens maar Gambia gaan, echt bloedmooiquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef aychelle het volgende:
Ik ben trouwens niet pikzwart, (bruin, beetje lichtjes) heb geen hele grote neus, en Geen hangtieten (klinkt stom maar er zijn nog welles een aantal die denken dat ik halfbloed ben, dus ik ben et bewijs dat negerinnen er ook anders en verschillend kunnen uitzien). niet om over mezelf op te scheppen maar best veel mannen vinden me mooi (ook blank)
Ik ben zelf ook donker/negerin hoe je het ook noemt, maar het valt me op dat ten eerste er nogal negatief over ons uiterlijk word gedaan en ten tweede dat we allemaal op elkaar moeten lijken, dus ik vraag jullie als je hier op wilt reageren hoe denken jullie dat een ´´ECHTE negerin eruitziet? een beetje vriendeliijk bliven als het kan ....
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:08 schreef Scorpie het volgende:
Foto!
Er zijn zoveel mooie halfbloedjes, kies je uitgerekend dit lelijke dingquote:
50% van de wereldbevolking heeft tieten, als dat het criterium is....quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
Fucking care. Ze heeft tieten.
Hoe kom je er bij dat dit een halfbloed is?quote:
Ben jij echt zwart Elise? Of is dat ook een HOAXquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef EliseZwart het volgende:
Als je dat al zwart vindt, moet je er zelf zo uitzien![]()
(fobo = hoax)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:13 schreef Hi_flyer het volgende:
Erg donker, een enorme kont, enorme borsten en een opgeblazen gezicht. Ohja, ze praten zo veel![]()
Naja, het was vast al duidelijk: meestal niet mijn type.
Moest dat nou?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:13 schreef henkzijlstra het volgende:
Dit noem ik pas een lekkere negerin:
[ afbeelding ]
wil net zeggen ja!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef Shahid het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat dit een halfbloed is?
Damnzzzzz dit is gewoon een negerin!!
nohhhHHhHHhh OnmINnN SwAwWAAwquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze komt me ergens bekend van voor....
Eensquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef classpc het volgende:
Nog steeds geen fap pics??? Ik zeg slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |