Benieuwd wat ze daar aan willen gaan doen dan. Hekken plaatsen o.i.d?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:41 schreef ruud_fr het volgende:
het oud-Hollandse cornervlag-hangen is al jaren een doorn in het oog van de club, zie ze er zo voor aan om dat tegen te gaan
shirtje kun je gewoon kopen ja
Ik vraag t me ook af ja, kunnen ze niet gewoon die stoeltjes in de rondte met de eerste ring mee laten gaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze daar aan willen gaan doen dan. Hekken plaatsen o.i.d?
ja, koop nu een scc voor emnes en el ahamdiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De propaganda machine draait ook weer op volle toeren...
[..]
Zijn ze daar in het Maasgebouw vergeten waar dat aan zou kunnen liggen? De goude seizoenskaarten misschien?
Kom mensen! Schaf snel een seizoenskaart aan voor volgend seizoen, voor het te laat is! Het liefst al voor de transferperiode!
Aan het begin van dit seizoen zijn er gewoon weer evenveel seizoenskaarten verkocht als vorig seizoen (misschien wel minder als we weer van die drama aankopen hebben).
Verwijder dat bericht van Jorien dan ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
OVer Feyenoord hier, niet over users.
Pfff, nerdje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
OVer Feyenoord hier, niet over users...
Ik zie de mening niet. Alleen een debiele reactie en een naam van een toekomstig Feyenoord speler die verkeerd gespeld wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een mening over het handelen van Feijenoord.
Maar gelukkig ga jij er niet over.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
We krijgen een zomer vol teleurstelling.
Volgens mij komt er geen 1 goede speler naar Feyenoord deze zomer.
Ik kom nog minder komend seizoenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar gelukkig ga jij er niet over.
Hij beaamde het verhaal van DK, dit kon je er al aan aflezen imo:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie de mening niet. Alleen een debiele reactie en een naam van een toekomstig Feyenoord speler die verkeerd gespeld wordt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
We krijgen een zomer vol teleurstelling.
Volgens mij komt er geen 1 goede speler naar Feyenoord deze zomer.
Op jorien naquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Valt me trouwens op dat de vaste posters hier allemaal geen oranje-kleurtje hebben.
Jorien is bij elke club een vaste poster.quote:
Ze zeggen tegen hun eigen sponsors, of iedergeval de aandeelhouders, dat ze weinig geld hebben. Omdat ze al Landzaat en El Amadi hebben gehaald.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar genoeg hierover. Waarom denk je dat Feyenoord deze zomer geen goede zaken gaat doen?
Nieuwe keeper gaan ze niet halen, 1 spits is al binnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Daarnaast vind ik dat ze een super kut seizoen hebben gehad. En dat je echt wel 1 nieuwe keeper, 2 verdedigers , 2 spitsen. en 2 buitenspelers moet hebben.
Wat is er in godsnaam mis met een talentvolle jonge aanvaller.quote:Dat gaat nooit lukken, en krijg je dalijk maar 1 spits ofzo, en dan een Emnes die zich nog niet echt bewezen heeft, omdaar dan 2-4 miljoen euro voor te betalen.
Droom verder.quote:Hoop dat Inter een shitload aan nieuwe spitsen gaat halen. Dat Cruz misschien terug wil.
Je moet een spits hebben die net als Kuyt en Van Hooijdonk 25-35 goals maakt. Dat zie ik niet in Emnes.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nieuwe keeper gaan ze niet halen, 1 spits is al binnen.
Met buitenspelers gaat Feyenoord sowieso niet spelen, gezien de selectie.
[..]
Wat is er in godsnaam mis met een talentvolle jonge aanvaller.
En inderdaad is 2-4 miljoen veel geld, maar dat betaal je nou eenmaal tegenwoordig voor dat soort spelers.
[..]
Droom verder.
Die zie ik wel in Makaay, als hij een werkende spits naast zich krijgt. Jij niet danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je moet een spits hebben die net als Kuyt en Van Hooijdonk 25-35 goals maakt. Dat zie ik niet in Emnes.
Met v. Bronckhorst, Bruins, de Guzman, Wijnaldum en El Ahmadi heb je niet echt vleugelspelers, en deze jongens moeten volgend jaar stuk voor stuk veel minuten/ een basisplaats krijgen.quote:En waarom zou je niet met buitenspelende aanvallers kunnen spelen.
Niet echt, Makaay heeft zoveel 1 op 1 gemist, Een grote teleurstelling, en dat was dan een grote naam.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die zie ik wel in Makaay, als hij een werkende spits naast zich krijgt. Jij niet dan![]()
Met zo'n spits ben je al een heel eind.
Ik noem een Berg, Dembele of Lens. Overigens zullen deze alle 3 wel niet haalbaar zijn. Dus dan moet het maar op de scouting aankomen met welke spits ze aan komen zetten.
[..]
Met v. Bronckhorst, Bruins, de Guzman, Wijnaldum en El Ahmadi heb je niet echt vleugelspelers, en deze jongens moeten volgend jaar stuk voor stuk veel minuten/ een basisplaats krijgen.
Slory, Lee en Vincken overtuigen mij allerminst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |