Succes!!!!!quote:
Denk dat het helpt als je meer tijd met vrienden spendeert. Als je jezelf lekker bezig houdt, dan gaat het wel weer beter.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nog melatonine(placeboeffect
)
Glaasje melk klinkt ook goed
En waarom gaat er geen uur in mijn huidige leven voorbij dat ik gvd niet aan dennis denk
Is er misschien ook een pilletje of glaasje drinken wat dat kan uitschakelen?
Nou is denken aan dennis wel fijn, ware het niet dat hij mij niet meer wil![]()
Weet je wat onaantrfekkelijk is, Sas? Een verbitterde vrouw. Dus hùp, lach, dans en straal en wees gewoon je levendige zelf weer eens. De wereld is niet vergaan hoor!! jawel![]()
Doe maar net of je je niet kut voelt en stop het allemaal weg, dan komt het fijn naar boven op een moment waarop het nog minder gelegen komt!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nog melatonine(placeboeffect
)
Glaasje melk klinkt ook goed
En waarom gaat er geen uur in mijn huidige leven voorbij dat ik gvd niet aan dennis denk
Is er misschien ook een pilletje of glaasje drinken wat dat kan uitschakelen?
Nou is denken aan dennis wel fijn, ware het niet dat hij mij niet meer wil![]()
Weet je wat onaantrfekkelijk is, Sas? Een verbitterde vrouw. Dus hùp, lach, dans en straal en wees gewoon je levendige zelf weer eens. De wereld is niet vergaan hoor!! jawel![]()
Omdat je het jezelf niet gunt aan jezelf en/of aan andere te denken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
okay, je bedoelt het heel goed, maar eh:quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat het helpt als je meer tijd met vrienden spendeert. Als je jezelf lekker bezig houdt, dan gaat het wel weer beter.![]()
Maar ik wil heul niet naar hem hunkerenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:20 schreef Oblivion het volgende:
Omdat je het jezelf niet gunt aan jezelf en/of aan andere te denken?
Hunkeren naar iemand die jou niet meer wil...![]()
Wat zonde van je tijd!
En je bent zo'n lieverdje...
Wat jij nodig hebt, is Dennis voor jou alleen. Maar je kan je afvragen of dat m gaat worden, op de korte termijn. En of je m niet helemaal de dood in schopt als jullie weer een tijdje samen zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil heul niet naar hem hunkerenik hou alleen nog zo verdomd veel van hem, is niets minder geworden
en ik snap er nog steeds geen ene moer van. En hij denk ik ook niet
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Doe maar net of je je niet kut voelt en stop het allemaal weg, dan komt het fijn naar boven op een moment waarop het nog minder gelegen komt!![]()
Jaaaaaaa, JIJ snapt me tenminstequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat jij nodig hebt, is Dennis voor jou alleen.
Dat was uiterst cynisch bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe niet andersik geloof dat mijn omgeving me niet meer te pruimen vindt als ik steeds ga huilen
(en ach ja, dan komt het naar boven als ik dennis weer zie en sta ik tegen hem aan te janken, ook zo lekker het beeld van mezelf wat ik steeds bij hem wil achterlaten
het 'zielige, gefrustreerde, ontkennende en jankende meisje' )
Ik wil m best bellen voor je hoor. Maar ik vraag me af of een stevige dosis doodsbedreigingen jullie nader tot elkaar brengtquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, JIJ snapt me tenminste![]()
![]()
Wil je z'n nummer hebben zodat hij het ook begrijpt? Ik kan het maar niet aan zijn verstand peuteren
(tweede deel van tekst negerend)
Ik heb slaap nodig. Zonder slaap word ik labielquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat was uiterst cynisch bedoeldAls je nu pijn hebt, moet je ook nu pijn voelen en dat eruit huilen enzo. NIet opkroppen. En als je iemand nodig hebt om op te huilen mag je altijd bellen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef Isabeau het volgende:
ik heb mijn wekker maar gezet op 21:30Dan heb ik nog 7 uur. Tijd zat dus. Als ik NU in slaap val dan.
Het was me niet opgevallen. Nee, echt nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb slaap nodig. Zonder slaap word ik labielZou je niet zeggen hè?
slaap ik elke nachtquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef Isabeau het volgende:
ik heb mijn wekker maar gezet op 21:30Dan heb ik nog 7 uur. Tijd zat dus. Als ik NU in slaap val dan.
Het went vanzelfquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:29 schreef octopussy het volgende:
Sas, geen dingen wegstoppen/opkroppen. Als je verdrietig bent dan huil je. Klaar.
Maar je bent jezelf wel onnodig aan het kwellen door contact met Dennis te blijven houden.
Ja, dat wil je heul wel...quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil heul niet naar hem hunkerenik hou alleen nog zo verdomd veel van hem, is niets minder geworden
en ik snap er nog steeds geen ene moer van. En hij denk ik ook niet
Ja, vooral als je echt klaarwakker bent, je de vogels hoort fluiteren en het best wel licht is. Nu. En warm.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef justmattie het volgende:
slaap ik elke nacht![]()
Maarre dat lijkt me wel kut, overdag op bed moeten
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:34 schreef Oblivion het volgende:
Ja, dat wil je heul wel...
Als je dat nou eens in zou zien, ben je al een stukje verder.
Verder is contact zoals octo al zei uit den boze.
Waarom zou je iemand willen die jou niet wil?
En houden van kan best blijven, je hart is immers groot genoeg!
Nu de ruimte voor Dennis in gaan binden.
Deurtje ervoor, slotje erop en strikje erom heen...
Koesteren, maar je niet laten verstikken erin. (kut zin...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kom zaterdag omdat mijn mama vrijdag jarig is. Kom je ook?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet ook nog even een knuffel voorIsa
![]()
en nu slapen, gek mens!!
komen jullie ook vrijdag naar Arnhem? Of zaterdag
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]Nope, eerst afstand nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder wat SHE zegt en DOET...![]()
Slap her!Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
* SHE slaat Isa met de vlakke hand in haar gezicht
GET OVER YOUR SORRY LITTLE SELF!
Ga slapen, anders word je lelijk. Als je wakker bent, ga je je helemaal mooi maken , iets lekkers eten en iets zinnigs doen. Waar je blij van wordt. Waar Dennis niet in voorkomt en waar je niet zo godvergeten afhankelijk bent.
Beetje flauw. Krijgt hij een mok, maar dan kan die 'm niet meer gebruiken zoals in de omschreven aanleiding handig zou zijn geweest, omdat hij er dan niet meer werkt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef PeRi het volgende:
Kadootje voor vertrekkende stagair gekocht, een koffiemok, want hij jatte mijn mok een keer en toen heeft mijn collega hem bang gemaakt omdat het míjn mok was, en sindsdien komt ie elke dag met een random mok vragen of hij die mok wel mag gebruiken.
Neh, hij gaat elders werkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Beetje flauw. Krijgt hij een mok, maar dan kan die 'm niet meer gebruiken zoals in de omschreven aanleiding handig zou zijn geweest, omdat hij er dan niet meer werkt..
Ik wilde daarstraks al zoiets roepen, maar beter dan dit had ik het toch nooit kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Ga slapen, anders word je lelijk. Als je wakker bent, ga je je helemaal mooi maken , iets lekkers eten en iets zinnigs doen. Waar je blij van wordt. Waar Dennis niet in voorkomt en waar je niet zo godvergeten afhankelijk bent.
nee sorryquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag omdat mijn mama vrijdag jarig is. Kom je ook?
bot maar waarquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Nou ja, zoiets wilde ik ook typen. Maar goed. Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wilde daarstraks al zoiets roepen, maar beter dan dit had ik het toch nooit kunnen verwoorden.
Weltrusten dus
Nog 2,5 week Isaquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau kruipt in bed na de meest wijze woorden van vandaag
Je hebt gelijk SHE.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet ook nog even een knuffel voorIsa
![]()
en nu slapen, gek mens!!
komen jullie ook vrijdag naar Arnhem? Of zaterdag
Well, als je onze treinsessie krampachtig normaal en zelfverzekerd beschouwt dan niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enne, ga je niet te krampachtig 'normaal & zelfverzekerd' doen?
Ontzettend. Kom je mee eten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:57 schreef AKnynke het volgende:
Ik kom vrijdag in Arnhem! Ben ik nu ook tof?
K denk dat ik er pas tegen 8 uur ben. En dat ik niet verder kom dan het station, want ik ga dit weekend naar m'n ouders. Maar, ik zal even zwaaien.quote:
Dat is ook niet ver. Eigenlijk telt dat zelfs nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef AKnynke het volgende:
K denk dat ik er pas tegen 8 uur ben. En dat ik niet verder kom dan het station, want ik ga dit weekend naar m'n ouders. Maar, ik zal even zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |