Well, als je onze treinsessie krampachtig normaal en zelfverzekerd beschouwt dan niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enne, ga je niet te krampachtig 'normaal & zelfverzekerd' doen?
Ontzettend. Kom je mee eten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:57 schreef AKnynke het volgende:
Ik kom vrijdag in Arnhem! Ben ik nu ook tof?
K denk dat ik er pas tegen 8 uur ben. En dat ik niet verder kom dan het station, want ik ga dit weekend naar m'n ouders. Maar, ik zal even zwaaien.quote:
Dat is ook niet ver. Eigenlijk telt dat zelfs nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef AKnynke het volgende:
K denk dat ik er pas tegen 8 uur ben. En dat ik niet verder kom dan het station, want ik ga dit weekend naar m'n ouders. Maar, ik zal even zwaaien.
k weet t, maar ik wou ook zo graag tof zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is ook niet ver. Eigenlijk telt dat zelfs niet
Val je dan niet van de aarde af?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k weet t, maar ik wou ook zo graag tof zijn.
Maar ik word vrijdag nog veel toffer, want ik ga nog meer naar het ooooosten!
Mijn vriendin komt uit Noord-Groningen. Telt dat ook?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef justmattie het volgende:
er is niemand van de CUL SC uit het hoge noorden zekers?
K ben van oorsprong een Fries!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef justmattie het volgende:
Isabeau woont ergens in Drenthequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef justmattie het volgende:
dat wist ik jaquote:
Hoe wist je dat? Ach, zal ik vast eens verteld hebben. Men, ik moet weer aan t werk, maar geeeeeen zin!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
dat wist ik ja![]()
Ijsmijs komt ook uit Groningen toch, die postte hier vroegah ook wel eens
Vrouwen en topografiequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lein! ga je schamen! Arnhem ligt op de lijn van Den Haag!!en ligt dus NIET Noordelijk
![]()
heb je heel, maar dan ook echt heel veel topics terug al eens verteldquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Ach, zal ik vast eens verteld hebben. Men, ik moet weer aan t werk, maar geeeeeen zin!
quote:
Noord, Oost, same difference! Buiten de Randstad is buiten de Randstadquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lein! ga je schamen! Arnhem ligt op de lijn van Den Haag!!en ligt dus NIET Noordelijk
![]()
heerlijk, langs een net gegierd weiland ruiken.quote:
lachen gieren brullen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heerlijk, langs een net gegierd weiland ruiken.
Moet ik ook nog uit gaan leggen wat gieren is?
Nee hoor. Dat ruik ik genoegquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, kheb zelf gier gereden. En een halve zomer tot mn middel in de drijfgier gestaanquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zég vriend, je vergeet mijn maakselsquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:50 schreef golfer het volgende:
Zo, de bietenchips staan weer in de oven om lekker crispy te worden.
Mierikswortel-crème fraîche sausje is gemixt, gerookte paling is gesneden.
De visite kan komen.
Nee hoor, het ruikt heerlijk naar de zee bij mij.quote:
Is er nog plek aan tafel bij jullie?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zég vriend, je vergeet mijn maaksels
Zoals daar zijn : wrapjes met roomkaas, chorizo en rucola ; gehaktballetjes in tomatensaus en een italiaanse broodsalade.
Roseetje, wit wijntje, biertjeGewoon lekker doordeweeks
Ik heb zin inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:22 schreef octopussy het volgende:
[..]Jij gooit je wijn toch over Lianne heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het merendeel in ieder geval wel!
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zin inIk ga vanavond bier drinken denk ik. Of gewoon water. Want doordat ik weer met de pil begonnen ben, en de laastste tijd weinig tijd heb gehad om te sporten is er wat extra gewicht aangekomen. En dat is niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Dat is om de hoekquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vork: Beter laat dan nooit. Ik woon in zevenaar, dus arnhem is de dichtst bijzijnde ´grote´ stad. Vrijdag ga ik bij de broer van mijn vriendin en zijn vrouw eten. In het spijkerkwartier.
Waarom ga je bier drinken als je af wil vallenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga vanavond bier drinken denk ik. Of gewoon water. Want doordat ik weer met de pil begonnen ben, en de laastste tijd weinig tijd heb gehad om te sporten is er wat extra gewicht aangekomen. En dat is niet goed.
Omdat t lekker is?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom ga je bier drinken als je af wil vallen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog geen fuck aan mijn scriptie gedaan vandaag. Volgende week vrijdag inleveren.
Mijn scriptie was in totaal 51 pagina's. Inclusief bijlages, voorblad en inhoudsopgave.quote:
in de randstad heb je ook gier helaasquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Iets over zware dobber, blok aan je been, 'zwaar' onderwerp?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef AKnynke het volgende:
waarom zijn eerste zinnen altijd zo moeilijk?
Ik ben bezig een artikel aan het schrijven over een cementfabriek, maar ik kom maa rniet op een leuke introductie. En zonder introductie schiet het niet op. ben al een tijdje naar een leeg word document aan het staren.
Je weet de uitslag al? Of is het een gevoel?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]ik wil er niet over praten
WEER FOKKING GEZAKT KK LEVEN
/okee ben dr alweer overheen
Oh, in t engels.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iets over zware dobber, blok aan je been, 'zwaar' onderwerp?
Gewoon uit huis en HBO doen jij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ze nagekeken en ik kwam niet echt hoog.
yes dit keer gezakt op 5 vakken ipv 3 ! Yessssss
misschien valt het nog mee?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ze nagekeken en ik kwam niet echt hoog.
yes dit keer gezakt op 5 vakken ipv 3 ! Yessssss
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sorry ik ga me weer op m'n moeder afreageren ipv op jullie
(grapje)quote:
die van mij was ook als grapje bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
(grapje)
Ik rende m'n totaal witte kamer in en zag een cadeautje! In echt een schattig tasje "just for you" Toen kon ik niet meer onaardig doen
een blauwhoeslaken
Dus ik was al helemaal blijNaar beneden gerent en uiteraard eerst bedankt en toen zei ik subtiel:
Uh. Ik heb alles wat blauw was net wit gemaakt dus op zich is het niet echt mijn kleur
"O okee, ga maar ruilen"
Echt niet!quote:
Mijn slaapkamer is mijn woonkamer/eetkamer/keuken/studeerkamer. En ik heb veeeeeeeeel spullen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Opgeruimde slaapkamer hier!
sommige vrouwen hebben gewoon een schoonmaak-tic, just like my momquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Opgeruimde slaapkamer hier!
Die heb ik ook niet...quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben gewoon een schoonmaak-tic, just like my mom
Dan is het al wat moeilijker om alles een plaats te geven.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is mijn woonkamer/eetkamer/keuken/studeerkamer. En ik heb veeeeeeeeel spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |